![]() |
Welk televisie/filmpersonage vind jij vervelend?
Ik kan tegenwoordig Sayid uit Lost niet uitstaan.
|
Chandler uit Friends (en alle 'andere' personages die Matthew Perry speelt), Samantha uit Sex and the City. Sterf.
|
Veeeel! Ik kan ze nu heus niet allemaal bedenken, maar vast wel een paar :p
- Dawn uit Buffy the Vampire Slayer. Echt, ga weg ofzo (n) - George (die apotheker) uit Desperate Housewives - Helena uit The L Word (maar die zullen de meesten niet kennen) - Prue uit Charmed is achteraf gezien ook heel erg kut, Paige is veel leuker :p En nog wel meer, ik ga hier nog op terug komen... |
Dakota Fanning. Hip he.
Ohjah, Wendy Torrance uit Kubrick's The Shining krijgt ook een eervolle vermelding. |
Jar Jar uit Star Wars Ep 1.
|
Dean Hess uit The OC
George uit DH Dan uit OTH en vast nog een hele hoop meer. |
alle bold en the beautiful gasten, my god wat een serie :eek:
en die chick uit dawson's creek, katie holmes |
george uit DH ja :mad:
|
Citaat:
en Dean uit Gilmore Girls, maar ik geloof dat ik daar in mijn eentje ben ;) |
Pilar uit ATWT, gewoon irritant (n) ..
Elke keer weer een zielig gezichtje en stemmetje opzetten, bah :o . |
Cavaldi in The Brothers Grimm, echt zonde van de film. Het zag er allemaal prachtig uit en het had best spannend kunnen worden (als je een beetje je best doet) maar dan komt die onnodige clown weer in beeld en je bent er weer helemaal uit. Snik.
|
Susan uit Desperate Housewives, throw her in the litterbin, pleaaaase
|
nina uit gtst
chris uit onm shirina uit onm. katttttttttt (martine bijl) uit het zonnetje in huis. en nog wel meer maar daar kan ik even neit opkomen. |
albert verlinde
|
Ana lucia uit lost (n)
chris uit oth dan uit oth the weavers uit the amazing race. t bag uit prisonbreak. (n) tom uit invasion. jackson uit surface. de sherrif uit veronica mars :) |
Citaat:
|
Alles wat meehelpt aan het maken van soaps :o
|
Waar te beginnen..
|
Citaat:
|
Nina uit GTST, natuurlijk, hoe kon ik die nou vergeten :| !!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En Orlando Bloom zo'n beetje ook altijd. |
Citaat:
Keira Knightley Jim Carrey (in komische rollen) Ben Stiller . |
Citaat:
|
die dochter van janine uit GTST !@!#@%
zij moet dood :( |
Citaat:
|
Citaat:
omdat ze gewoon een zo'n hoofd heeft dat altijd agressie bij mij weet op te wekken, al weet ik niet waarom en Scarlett Johansen trek ik ook niet zo goed |
Citaat:
|
Citaat:
|
beau van erven dorens
|
Michael uit Lost
en Jack En al die stomme jongetjes van 10 jaar oud in films enzo die altijd alles beter weten en een brilletje dragen en ontzettend intelligent zijn :rolleyes: En Vogler uit House |
Citaat:
|
Sookie uit Gilmore Girls :mad: (Lorelai ook af en toe)
|
oja en linda uit gtst:p
|
Sjors uit GTST
En elk personage gespeeld door Robin Williams |
- dat grietjes uit gilmore girls (aanstelster)
- meg ryan (in zo'n beetje iedere denkbare rol die ze gespeeld heeft) - orlando bloom (die neemt zichzelf veel te serieus) - johnny depp (zweefkees waar teveel mee gedweept word) - rocket romano uit ER (je bent een h*fter of je bent het niet) en als klap op de vuurpijl... pino uit sesamstraat, zo groot en dan zooo dom zijn! onvoorstelbaar... :D |
Nicole kidman weet bij mij ook altijd wel een agressieve snaar te raken.
|
Citaat:
|
Citaat:
&Ik ga er ook nog op terug komen, want ik kan zo snel niemand bedenken nu. |
Enige twee die echt in mij opkomen zijn "Chandler" en natuurlijk "Phoebe" uit Friends, die twee hebben ervoor gezorgd dat ik dat programma niet kan uitstaan! :mad:
|
Citaat:
Jack uit Lost (n) Dan uit OTH Phoebe uit Friends :mad: Soms Marissa uit The OC (die stem (n) ) George uit DH De tweeling uit HP omdat ze sullig zijn en niet stoer en grappig zoals in het boek (n) |
ron brandsteder
|
Barbara uit As the World Turns!! Aarghh (n)
Nina uit GTST idd Er komen echt steeds nieuwe bij waarvan ik denk 'oh ja, die óók nog' :D |
Nina, dat is toch elke week een ander? Of ben ik achter, ik kijk al zo'n 2 jaar niet meer.
|
Het verschil tussen personages en personen is hier blijkbaar niet echt bekend.
|
Citaat:
|
Marge en Krusty the Clown uit the Simpsons. Elke aflevering die voor 40% of meer over hun gaat is voor mij niet de moeite om te kijken.
|
Citaat:
En Dakota Fanning is gewoon altijd irritant. |
marissa uit the OC
sookie uit gilmore girls dawn uit buffy phoebe uit friends |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:36. |