![]() |
Malkovich "031" video
Yo kids,
De videoclip van de Malkovich top 40 hit "031" is nu hier te bekijken: http://www.iammalkovich.com/031. De clip is gemaakt door Filmjugend. Gaaf he. |
Om eerlijk te zijn vind ik er geen flikker aan :).
Misschien dat ik het live wel leuk vind. |
ik wist niet dat dat zuilenwarfare filmpje ook van hen was dat is echt een classic
ik vind het wel een aardige clip, het past wel bij de band, en een goed nummer. |
Citaat:
|
017 vind ik wel een beter nr, heel goed nr zelfs
|
Ach fuck .
Het is malkovich. Zeg maar tegen je moeder dat het goede punk is. |
De gevleugelde Pinguin, mooi werk (y)
|
Ik moet er toch even bij vermelden dat die 2 seconds of fame voor de sandalen echt br00tal zijn (y)
|
Leuke clip,
maar omg hoe zien ze eruit, ze mogen best eens een fashion upgrade krijgen. |
Citaat:
hoe hard zijn de sandalen hoe hard is de x-swatch hoe hard is het friendship shirt hoe harder dan alles is de axl look ps: zag ik niet ook nog een polonaise shirt? volgens mij mis ik dan alleen nog het youssef en kemal shirt ;) |
coole clip (y)
|
Citaat:
|
jeetje, al dat gezeik over fashion!
wat een fakking harde clip! |
Citaat:
|
Citaat:
Nudie Jeans erbij ;) Als ik er zo bijloop als die apen, word ik gewoon weg vermoord door mijn chef, mag ik mijn school niet meer binnen. En kan de wedstrijd koken al helemaal shaken. |
Citaat:
Coole video. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Trouwens die suprise shit word bagger, aangezien ik moet werken 31 December en houd het door in Maaseik, ben er dus pas om 2 uur of zo :), als het mee zit, daarnaast liggen jullie hier dan helemaal in elkaar en hebben jullie weer alles ondergekots :P Of jah, dat was vorig jaar zo bijna dan. Ik neem toch aan dat jij wel drinkt dan? Want zelfs Joeri en Rut drinken dan. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Citaat:
Citaat:
Joeri drinkt alleen maar wijn, weet er alleen niet veel van af :) Word wel leuk, discussie met Daniel over wijn :D:D:D Maja ik roep zijn hulp wel in: http://gr.bolt.com/oldsite/chatter/m.../quickkick.jpg |
Citaat:
|
kktraagggggg ouwe
|
|
kom op he als dit al een coole clip is...
wel een lekker nummr though |
Citaat:
|
de laatste keer dat ik joeri zag sloeg ie anders behoorlijk wat bier naar binnen hehe
|
Dat doet ie niet meer, hij voelt zich nu daar te hoog voor.
Maar ik zal hem wel eens fatsoenlijke wijn laten drinken :P, niet die aldi zooi. Word wel leuk Danny met oud en nieuw, lekker feesten :P We zijn wel met veel man :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
:(
Zo blijkt 't maar weer: alleen ik ben nog tr00 as fuck. |
omg joeri aan het bier, dat moet ik hem eens na vragen, of was dat in Praag, toen had ie ook wat gezopen :P.
Maja, Danny jij leert het ook nog wel (Y), ik neem goede wijn mee. Ik probeer het trouwens te verzetten, suprise op 28 december vind ik een strak plan. :D |
Vraag eens aan Joeri hoe lekker hij het water vond op Trashfest...
|
jezus. leer in godsnaam eens ontopic gaan. al was het maar omdat Angela je anders gaat spanken.
Maareh, harde clip hallé. Effecten dat elk freeware video edit programma kan fabriceren. Geniaal! Sowieso tijd om Malkovich weer eens te zien. |
video past perfect bij de band iig.
|
Citaat:
|
mij (y) .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lol, tuub :p. Naja dan zonder mij, geen probleem voor mij :), kom ik wel na denk ik, anders kom naar Maaseik man, super lachen daar.
Joeri is trouwens wel bekend :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53. |