![]() |
Sport gezocht.
Ik zoek een sport waarbij ik mijn weekenden vrijhoud en die geen teamsport is..
En ik dacht dat jullie me vast wel kunnen helpen.(Y) Geen fitness.. |
Je zou eventueel bij de sportverenigingen in de buurt informatie kunnen inwinnen of er trainingen zijn buiten het weekend.
Bij o.a. tennis en atletiek kan dit zeker het geval zijn. Maar wil je niet aan vaste tijden zitten bij een sport, dan kan je ook bijvoorbeeld gaan zwemmen in je vrije tijd. |
Ik denk dat als ik iets van atletiek doe, ik na 1 training voor de rest van de week uitgeput ben.
En bij tennis heb je toch ook wedstrijden in het weekend? |
ligt eraan of je dat wilt, je kunt ook alleen gaan trainen. je bent niet verplicht om in een team aan competitie mee te doen. er zijn doordeweeks ook (winter)competities, bij ons dan. en je kunt natuurlijk ook alleen trainen en daarnaast toernooien tennissen in de zomer.
|
Ik kan me namelijk herinneren dat een vriendin ven me tenniste en totaal geen vrijetijd meer had, daar moest je volgens mij wel verplicht in het weekend ofzo.:\
|
vechtsport/kunst
|
Geen vrije tijd meer hebben kies je voor een groot stuk zelf! Het is jou beslissing of je nu veel gaat trainen/spelen/...
|
Wat al gezegd wordt, bij tennis kun je het helemaal zelf indelen, is heel goed mogelijk om één keer per week een uurtje te trainen en verder niets.
Ik vrees voor jou alleen wel dat je dan bij kinderen van een jaar of negen wordt ingedeeld. :p |
Citaat:
|
Citaat:
Een goed sport is mischien sqaush, of judo, karate, juwitsu, ofzo. |
Citaat:
En het is individueel, maar je traint toch in groepsverband dus dat is wel leuk:) edit: bij mijn vereniging kun je (als je wil!) door de weeks 2 keer trainen en 1 keeri n het weekend. Dus weekend vrijhouden gaat best |
De wielersporten.......
Na school lekker mountainbiken bijvoorbeeld en savonds met een halogeen schijnwerper over het asfalt jagen of als je echt lef hebt in het donker het bos ingaan |
Judo
|
Sportschieten.
|
Op mussen schieten :p
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51. |