![]() |
Slikken of eruit met die zooi?
Beste Vrouwtjes en mannetjes,
Vrouwtjes?: slikken jullie het sperma door van je lover? of wat doe je ermee? Mannetjes?: Wat willen jullie dat de vrouwtjes doen met jullie zaadtroepje? doorslikken? of in een bakje opvangen :D |
Topic 1.414.532 over dit onderwerp geloof ik, maar goed.
Het leukste is natuurlijk als ze het doorslikt, maar de meeste andere opties zijn ook best hoor. |
Ik ga zelden door tot hij klaarkomt, meestal maken we het anders af! Anders zou ik het wel doorslikken, vind ik praktischer. Maar lekker is het niet, maar bij doorslikken is het zo weg!
|
Citaat:
|
Als het dan toch in m'n mond zit is het sneller weg met doorslikken dan met uitspugen. En het mag best in m'n mond, maar dan wil ik wel weten wanneer het komt.
|
Niet echt lekker, maar slikken is wel het handigst.
|
Nooit
|
Slikken, tenzij hij er verkeerd in komt dan krijg ik last van kotsneigingen dus moet t er wel uit :bloos:
|
doorslikken, maar ik kom liever in haar klaar
|
Slikken:)
|
'spit or shallows?' :D
ik zeg altijd maar, wie a zegt, moet ook b zeggen :P |
Doorslikken is wel leuk, maar ik kan me heel goed voorstellen dat ze het liever uitspuugt of zorgt dat het helemaal haar mond niet inkomt.
|
Ik vind slikken niet zo erg, maar we doen het wel op 1000 manieren.
|
Citaat:
|
loly.. ze doen maar wat ze willen:P
|
Maakt me niet zoveel uit. Mar. slikken is wel zo handig als je geen doekjes ofzo bij de hand hebt. :D
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, slikken vindt hij leuk dus dan doe ik dat maar. Maar niet als hij rookt zeg maar, dan vind ik het vies .
|
Slikken natuurlijk. :)
|
Alsof mannen nooit pijpen. :s
|
Meestal maak ik het op een andere manier af. Ik vind het niet lekker en hij snapt dat ook wel dus zo is het prima:)
|
Citaat:
|
Ligt eraan hoeveel het is en waar het precies in mijn mond terecht komt :D
|
Citaat:
(Of bedoel je de plek waar jullie dan zijn?) |
Citaat:
|
Daar heeft hij een prachtige navel voor om het in te droppen. :D
|
Meestal maken we het op een andere manier af, maar de keren dat ik door ben gegaan tot het einde heb ik vrijwel alle keren geslikt. Is een beetje situatie en stemmingsafhankelijk, zo'n pretje is sperma nou ook weer niet en het ligt er dus eigenlijk een beetje aan of ik er op dat moment zin in heb. Meestal heb ik er geen problemen mee op voorwaarde dat hij het aangeeft en ik gewoon de leiding mag behouden, want een voor mij onverwachtse stoot op dát moment is echt verschrikkelijk kut.
|
Het liefst heb ik toch wel dat ze doorpijpt tijdens het klaarkomen. En daarna doorslikken is natuurlijk toch wel helemaal de kers op de taart.
Nou heb ik gelukkig ook een supertoffe vriendin die dat ook allebei nog doet ook:D, dus ik mag niet klagen :cool: |
Slikken, en om de vernedering groter te maken moet ze daarna laten zien dat ze alles doorgeslikt heeft :>
(Of doen ze dat alleen in pr0n?) |
Voor zover ik hem mogen meemaken wel ja. Maar als jij het heel geil vind, kan je er vast wel om vragen.
|
Citaat:
|
Slikken. Lijkt me niet zo leuk voor hem als k het dr gelijk weer uitgooi (N)
|
ik vind slikken niet zo erg, maar we doen het ook op andere manieren.
|
Citaat:
Maarja, als ik geen zin heb om het door te slikken of het zo ranzig vind dat ik er niet aan moet denken om het door te slikken of om welke reden het dan ook niet wil, dan doe ik dat ook gewoon niet. En dat heb ik vrijwel aan het begin meteen gezegd. |
komop zeg, pijpen zonder slikken bestaat toch niet?
|
Smeer het op je gezicht. tis goed voor je huid zeggen ze :D
|
Ik hou het erop dat ik wel blij ben met mijn vriendin :D .
She loves da cock :evil: |
Citaat:
|
Ik slik. Maar niet alles. De rest komt op zijn buik en daarna onder de douche in het doucheputje ofzo :P
|
Citaat:
|
Waarom zou je niet alles slikken? In één 'slik' is alles toch weg? Ik eet ook liever slagroom dan sperma, maar heb zeker geen moeite om het door te slikken. Ook omdat je het dan helemaal afmaakt en ik begrijp dat mijn vriendje het net iets leuker vind als ik wel slik dan niet.
|
zoals ik al zei, smeer het op je gezicht is goed voor je huid. Slikken (n) Spitten (n) Smeren (y) :eek:
|
Ik pijp niet, dus heb ook nooit last van dit ''probleem'' ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Uit principe slik ik alleen bij mannen die ook niet te beroerd zijn om zelf hun zaad te proeven. Maar als ie echt ranzig smaakt (proef je vaak al aan't voorvocht) sorry, maar dan trek ik em wel klaar oid. |
De liefde van de man gaat door de maag, dus als ze niet slikt dump ik haar :)
|
Citaat:
wil zelf ook wel graag weten wat mn vriendin door moet maken, daarom heb ik het zelf ook geproeft:) |
...en???
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24. |