Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Help muh!! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=131581)

ThaGirl4You 18-06-2002 13:13

Help muh!!

Aaaaaah.....ik heb advies nodig!!! Mijn vader heeft een vriendin....en zij heeft een onwijs lekkere zoon van mijn leeftijd.....ik heb hem gister voor het eerst ontmoet....en het was liefde op het eerste gezicht!!! Mijn vader stuurde ons tweeën samen met zijn zusjes naar het zwembad.....was echt heel gezellig...echt heel veel gekletst en lol gemaakt....
Op een geveven moment wilden die zusjes naar huis...dus die gingen weg, maar wij bleven nog...en toen..Aaaah...toen hebben we gezoend!!! Ik vond het echt fantastisch!!! Hij ook, maar hij wil niets met me, omdat onze ouders een relatie met elkaar hebben.....Maar hij zou anders wel iets met me willen zei die..als onze ouders nix met elkaar zouden hebben....Aaaah...WAT MOET IK NU???? Ik heb zoiets van: Jah, boeiuh, WIJ kunnen wel met elkaar gaan.....we zijn geen broer en zus ofzo......en als onze ouders ooit willen gaan trouwen, zijn we wel broer en zus, maar niet van vlees en bloed.
Ik hoop op veel reacties, want ik ben benieuwd hoe anderen erover denken, ik kan namelijk Ronald (zo heet ie.... :) ) niet echt helemaal begrijpen......
Kussiezzzz ALYSSA

Starrie 18-06-2002 13:19

ah dit lijkt me echt cool! Maar toch ook wel moeilijk. Maar zoals je al zegt, jullie zijn eigenlijk geen familie ofzo dus problemen moeten er daardoor niet zijn
ik zou het doen! Als hij ook wilde natuurlijk. Lijkt me echt super tof!

Wasp 18-06-2002 13:30

In het begin is alles natuurlijk hardstikke leuk.
Maar wat nou als het uitgaat?
Dan ben je mooi in de aap gelogeerd.
Want je bent gedwongen bij elkaar in de buurt te zijn.

Ik denk dat Ronald dáár bang voor is.

Starrie 18-06-2002 13:59

Citaat:

Wasp schreef:
In het begin is alles natuurlijk hardstikke leuk.
Maar wat nou als het uitgaat?
Dan ben je mooi in de aap gelogeerd.
Want je bent gedwongen bij elkaar in de buurt te zijn.

Ik denk dat Ronald dáár bang voor is.

er staat toch niet dat die vriendin en zijn vader samen wonen! Ik maak op uit het verhaal dat dat niet zo is, omdat zij Ronald nog niet kende. Als het serieus wordt tussen haar vader en die vriendin, moet ze nog eens kijken of het ook serieus tussen haar en Ronald. Maar in het begin moet het geen probleem zijn. Je kan het toch wel proberen....

Kubstudent 18-06-2002 14:08

Citaat:

Starrie schreef:

er staat toch niet dat die vriendin en zijn vader samen wonen! Ik maak op uit het verhaal dat dat niet zo is, omdat zij Ronald nog niet kende. Als het serieus wordt tussen haar vader en die vriendin, moet ze nog eens kijken of het ook serieus tussen haar en Ronald. Maar in het begin moet het geen probleem zijn. Je kan het toch wel proberen....

Dus moet ze om te voorkomen dat er later problemen van komen, nu al heel erg goed erover nadenken... Om kwetsen te voorkomen!!!!!

Levenservaring spreekt niet echt uit deze opmerking Starrie, sorry dat ik het zeg... Een beetje onbezonnen...

cestmoi 18-06-2002 14:31

Ik vind het eerder gewoon lijken alsof hij er niet zoveel zin in heeft, dat het voor 1x wel mooi was.
Ik bedoel, als ze later bij elkaar zouden gaan wonen, dan zijn jullie tegen die tijd waarschijnlijk toch al het huis uit.
Als ie jou echt wil laat ie zich daar niet door tegen houden lijkt me.

kHebTrekInWatLekkers 18-06-2002 14:33

De enigste reden die ik kan verzinnen waarom je het niet zou doen is dat wanneer het niets wordt je toch met elkaar zit opgescheept...

Dat jullie niets kunnen hebben opdat jullie ouders wat hebben is een probleem dat tussen je oren zit...

*blue angel* 18-06-2002 15:45

mijn leraar bio van een paar jaar geleden is getrouwd met zijn stiefzus

*blue*

love is life 18-06-2002 15:54

Ik zou eigenlijk in zijn plaats ook niks willen beginnen ik denk dat hij op jou serieus is gevallen maar dat hij bang is dat als het uit is dat jullie als vijanden tegenover elkaar zullen staan...

Starrie 18-06-2002 16:50

Citaat:

Kubstudent schreef:

Levenservaring spreekt niet echt uit deze opmerking Starrie, sorry dat ik het zeg... Een beetje onbezonnen...

nee, dat komt doordat ik er ook geen ervaring mee heb, en ik ken ook niemand met zo'n ervaring.
Ik typte gewoon wat ik op het moment dat ik het lees dacht.
Zo zou ik reageren.... zonder levenservaring :rolleyes:

kirsten 18-06-2002 19:40

Citaat:

love is life schreef:
Ik zou eigenlijk in zijn plaats ook niks willen beginnen ik denk dat hij op jou serieus is gevallen maar dat hij bang is dat als het uit is dat jullie als vijanden tegenover elkaar zullen staan...
Dat is dus waarschijnlijk wat Ronald in eerste instantie bedoelt...
Ik zou het ook niet durven, want stel je vor dat die ouders gaan samenwonen... Dan ben je al practisch getrouwd. En als het dan uitgaat...

little lady 18-06-2002 19:42

Komt volgens mij dikke narigheid van, als het uitgaat, en je woont bij mekaar in huis..

Tenzij, je al bijna het huis uitgaat...

Chloe Siere 18-06-2002 19:47

jullie zijn allebei al vrij oud... als dit uit gaat zullen jullie elkaar vast niet zo vaak zien. (ik weet alleen niet hoe het is geregeld met bezoek bij jullie). ik zie mijn vader bijvoorbeeld maar eens in de 2 à 3 weken...

k zou er gewoon voor gaan.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27.