![]() |
je kledingstijl
Uh mijne
- rokjes lang , kort , middelmatig. - spijkerbroeken (meestal) - blousjes met trui of zonder en colbertjes met blousje eronder - schoenen : all stars, cowboylaarzen, gympen, laarsjes merken: ralph lauren armani diesel riverwoods all star mcgregor |
omg.
|
Citaat:
En wat een stom topic. |
Ik draag, in onwillekeurige volgorde: schoenen, sokken, boxershort, shirt, soms trui, soms jas, soms riem.
|
:(
|
Citaat:
|
SAAI topic, dat mag gezegd worden.
|
Please, puntschoengezeur is zo oud. Als je nog even blijft doorzeuren, zijn puntschoenen al weer twee keer in en uit de mode geweest.
|
Citaat:
|
Citaat:
vergeet niet de banner op je kidspage te zetten (verkrijgbaar op http://www.antipuntschoenen.nl/) |
het puntschoenenissue is inderdaad verjaard dus hier een welgeplaatste :nono:
|
Mijn kledingstijl is casual :) .
Merken: -****** -H&M (geen echt merk, maar toch) -Diesel -Vero Moda (ook niet echt een merk.. :p ) |
Citaat:
|
mijn kledingstijl is ELLEGIRL
|
trendy met een knipoog ;)
|
met een twist :confused:
|
op het randje :eek:
|
ik vind jou wel URBAN STREET eigenlijk.
|
Uniek op je eigen manier, net als een sneeuwvlokje. (L)
|
Ik draag eigenlijk ook altijd van die hippe merken zoals Diesel, best stom, maar ik koop juist de shirts waar je het merk toch niet op terug ziet, waarom? Geen idee. :)
|
Mijn kledingstijl is lesbisch.
|
Citaat:
|
heb je een foto miss wimmel
|
Citaat:
|
Ja ik zie je kont.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind je echt een FASHIONISTA wimmel, VINTAGE BABY!
|
hmm en wat moet ik daarmee(A)
|
die kan je in je zak steken ;)
|
berlin zoenen
ow haha te laat :confused: |
'fashionista' :D
|
Citaat:
|
Spijkerbroek, t-shirt, vest of trui of niet als het warm is, een riem, schoenen (nikes/werkschoenen), soms pet.
Merken: tja.. ik geef niet zoveel om het tekentje dat er op staat.. maar wat ik heb hangen: replay, lonsdale, nike, adidas, fila :o [edit] Oja, heb ook nog een jas van Vintage Industries :o |
ik heb echt een extreem zwak voor petticoats, die draag ik zodra het weer wat warmer wordt.
verder simpelle truien en longsleeves met een shirt erover, spijkerbroeken en docter marten's schoenen. merken? daar hou ik geen rekening mee. volgens mij heb ik behalve raven geen enkel bekend kledingmerk in mijn kast hangen. |
- spijkerbroek
- bandshirt/ threadlessshirt - allstars/adidas schoeisel simpel en oncool. Net als ikzelf. |
(beetje) baggy jeans
allstars/vans/lieve pumpschoentjes met strikjes ed. longsleeves met tshirt hoodies decolletétruitjes meeste kleuren: zwart, roze en grijs. stoer/geil/llief :confused: (y) |
mijn stijl is homofiel.
- spijkerbroeken: zwart, blauw of wittigblauw en opgerold aan de onderkant, zo'n 3/4 cm brede slag. - overhemden of bandshirts: maat S, rock'n'roll bands. - witte riem: hij zit maar door twee lusjes en heeft een laklaag - schoenen: converse all-stars hi-top chuck's of vans old school classics - jas: leren jack, spijkerjack en ik wil ook nog een baseball/football/highschool jacket. |
Ik houd van LEUKE kleren :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik draag ook hippe stropdassen en grote vrouwen-zonnebrillen met een wit, plastic frame. |
als een vleermuis natuurlijk
|
ik draag graag Hema & V&D kleren <3
goedkoop maar leuk!!!!!! :):):):):):):):):):) |
Who cares welke merken je aan hebt :|
|
Ik ben gothic hihihi. :)
|
ik draag niks.
|
Erm...
Merken: Nike Adidas Lugz Timberland Fruit Of The Loom ( :cool: ) |
Tsja heb een beetje casual kleding. Broeken zijn van only en truitjes heb ik van alles wat.
|
ja...
Baggy broeken, liefst van de herenafdeling Shirtjes, vestjes, blousjes, sjaaltjes, truitjes... All stars, Docs, pumps <3 Veel zwart in combinatie met allerlei vreemde kleuren <3 Ik doe niet aan merken.. dacht ik.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36. |