Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Waar kan je een jongen helemaal gek mee krijgen?? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=131585)

ThaGirl4You 18-06-2002 13:16

Waar kan je een jongen helemaal gek mee krijgen??

BOOOYZZ......wat vinden jullie echt het allerlekkerste....qua sexx he??
ALYSSSS :rolleyes:

the_man32 18-06-2002 13:19

'het' en pijpen (gepijpt worden dus hè) :D

ThaGirl4You 18-06-2002 13:22

Euh....maar ik bedoel....voor dat je daarmee begint. Of verwacht je van een meisje dat ze meteen als ze je ziet begint met pijpen? :confused:

Oen 18-06-2002 13:35

Ligt eraan in wat voor bui ik ben, als ik echt al helemaal geil ben hou ik echt niet van dat softe gedoe (komt wel maar zelden voor), maar anders hou ik zeker wel van rustig (meestal gaat mn vriendin een beetje te snel met alles), waar je heel lekker mee kan beginnen is een massage, die kan dan natuurlijk erotisch worden. Maar ik wordt helemaal gek als ik der niet kan/mag aanraken. Of lekker in mn nek zoenen/bijten/zuigen/likken.

owlbeer 18-06-2002 14:47

Als een meisje me op een afstand houdt. Ze moet wel duidelijk laten zien dat ze me leuk vindt maar ze hoeft me niet meteen te bespringen.
Zodat ik zonder dat ze me aanraakt al bloedgeil wordt. Daarna eigenlijk de standaardplekjes, oorlel, nek enz. Dat is gewoon zooooooo chill, je hoeft er niet eens bij te zoenen!!!

*denkt terug aan vorig weekend*

Mark 18-06-2002 15:32

Citaat:

Als een meisje me op een afstand houdt. Ze moet wel duidelijk laten zien dat ze me leuk vindt maar ze hoeft me niet meteen te bespringen.

Inderdaad! (y) :D

~Dark Voice~ 18-06-2002 15:34

Mjah ik weet wel hoe ik m'n vriend gek kan krijgen, maar dit is voor iedere jongen anders denk ik. Hoewel plekjes als de nek enzow wel heel algemeen zijn volgens mij :)

sead-nbm 18-06-2002 16:05

als je haar niet kan aanraken en ze de hele tijd dicht bij genoeg komt om haar te zoenen maar dan met haar hoofd weer weg gaat en ondertussen verlijdelijk kijken en in je nek kussen
dan word ik wel gek hoor :D

jnieuwelaar 18-06-2002 18:16

Heeft iedereen zijn fantasie verloren tegenwoordig??

Soullar 18-06-2002 18:24

Citaat:

jnieuwelaar schreef:
Heeft iedereen zijn fantasie verloren tegenwoordig??
deel je creativiteit eens dan :rolleyes:

jaw en mijn schatjuh weet wel hoe ze mij helemaal gek kan krijgen :D

ik haar ook btw ;) en ik ga der binnekort laten gillen van frustratie ;) :p :o

jnieuwelaar 18-06-2002 18:35

Citaat:

Soullar schreef:

deel je creativiteit eens dan :rolleyes:

Nee dat bedoel ik niet. Er staan heel vaak van zulk soort topics hier, terwijl dat heel erg van de jongen zelf af hangt en met fantasie kom je een heel eind.

Built to last 18-06-2002 18:50

Lego

sead-nbm 18-06-2002 18:53

Citaat:

Built to last schreef:
Lego
Dan mag je wel ff uitleggen hoe je die lego wil gebruiken. want je maakt me wel erg nieuwsgierig :D

owlbeer 18-06-2002 20:08

Wat ik ook geweldig vind als een meisje op een openbare plek met veel mensen duidelijk zichtbaar aan je gaat zitten. En dan vervolgens naar een wat meer afgelegen plek gaan en dan daar verdergaan.

SuperS 18-06-2002 20:14

vraag maar aan ari

StefanLovertje 18-06-2002 20:22

Citaat:

SuperS schreef:
vraag maar aan ari

:) is geheim....gna gna....

Stevill 19-06-2002 14:16

als je iemand geil wil maken moet je het volgende doen vast binden die hap en elk deel van het lichaam kussen behalve het geslachtsdeel. Is mij ook een keer gebeurd en wedden dat de sex dan goed is naderhand.

cha0s 19-06-2002 14:27

Citaat:

~(S-|-)2v!lL~ schreef:
als je iemand geil wil maken moet je het volgende doen vast binden die hap en elk deel van het lichaam kussen behalve het geslachtsdeel. Is mij ook een keer gebeurd en wedden dat de sex dan goed is naderhand.
*agree*
je staat echt op springen dan, als ze eindelijk in de buurt van je geslachtsdeel komt...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47.