![]() |
Cheekbones
Hey mn huid is niet helemaal hetzelfde meer als een tijd geleden, ik sportte vroeger ontzettend veel en leefde erg gezond waardoor mn jukbeenderen er meer uitstaken (en ja..dat zag er goed uit), maar al een een jaar ong eet ik niet echt erg gezond meer, en mn huid is nu op mn gezicht gewoon wat dikker en niet zo strak (zeeeker niet) als eerst.
Is het gewoon zo dat als ik weer een beetje intens ga sporten en gewoon weer wat gezond voor een paar maandjes dat mn huid weer wat strakker en mooier word? |
Waarschijnlijk wel. Als je droger bent zie je dat ook aan je gezicht. Je moet echter wel blijvende aanpassingen maken in je leefstijl wil je het resultaat behouden. Als je daarna weer meer/ongezonder gaat eten en minder gaat sporten gaat je vetpercentage weer omhoog.
Het kan overigens dat het vanzelf weer verdwijnt. Ik ken een jongen die eerst ietsje dikker was en wat 'pubervet' in zijn gezicht en op zijn lichaam had maar naarmate hij ouder en volwassener werd verdween dat vanzelf. |
Nice. Enig idee of iets van je gezichtsspieren trainen ook werkt? :confused:
|
Dat is niet erg effectief.
|
Yay.
|
Je zal gewoon vetmassa moeten verliezen en dat kan niet plaatselijk.
|
Citaat:
Mijn gezicht wordt juist lelijker als ik te veel afval (n) Ik weet niet wat dat is, maar dan ben ik toch duidelijk minder knap. :confused: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00. |