![]() |
baard
Mijn baardgroei op de kin is sinds kort echt veel.
ik scheer de kin meestal 2x per dag omdat ik het anders niet goed vind uitzien. Maar hoe vaker je scheert hoe sneller het terugkomt is mij verteld dus hebben jullie tips om het minder snel te laten groeien? P.S. serieuze reacties graag |
't Gaat er niet sneller van groeien, dat is echt onzin.
|
Volgens mij kan je zonder hormonen in te nemen hier weinig aan veranderen. 2 x per dag scheren is echt overdreven, wat is er mis met stoppels.
|
Citaat:
|
Harsen, of weg laten laseren
|
Pf, beetje stoppeltjes is juist erg mannelijk en aantrekkelijk. Op de goeie jongen, dan, maar goed.
|
Citaat:
|
Volgens mij kun je daar vrij weinig aan doen.
Scheer je het wel goed glad? Misschien moet je eens dat trillende mesje van Gilette proberen. |
Citaat:
|
2 x per dag :|
Je haren gaan echt niet sneller groeien omdat je meer zou scheren. En waarom ben je bang van baardgroei? Je wordt een man (y) |
Citaat:
|
Haar komt niet sneller terug als je het vaker afscheert, dat is grenzeloze onzin. Wel is het zo dat hoe vaker je je scheert, hoe minder tijd je huid heeft om te herstellen. Tweemaal per dag is denk ik een beetje teveel van het goede. Je hebt dan misschien wel een gladde huid maar ik kan me voorstellen dat de irritatie en eventuele rode plekken dan vervelend zijn.
Waarom scheer je je niet gewoon om de dag? Een laag ééndagsstoppels is helemaal geaccepteerd, wordt meestal zelfs sexy gevonden (mits je er voor de rest ook oké uitziet) en je gunt je huid er tenminste wat rust mee. |
tis al goed mensen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |