![]() |
Muis probleem in XP
Ik heb sinds gisteren XP (eindelijk) alles goed ge installed enzo, maar ik krijg mn muis niet goed aan et werk...
Et is een Logitech 3 knops muis Model M-MM43. De bijgeleverde software is niet XP copitabel, en de update van de logitech website is ook niet goed...bikj de muiseigenschappenlaat hij een 2 knopsmuis zien...aangezien ik dubbelklikke irritant vind wil ik per se mn middelste knop kunnen gebruiken..... Iemand ideeen, of dit ook meegemaakt? |
misschien eerst alle software van logitech verwijderen en dan een standaardmuis selekteren.
ik heb een wielmuis en eigenlijk helemaal geen problemen met xp op dat gebied. Groeten Edwin |
ik heb hetzelfde probleem, alleen dan met weelmuis (logitech, draadloos, weel en zo'n dubbelklik knop bij je duim), alles goed geinstaleerd, het toetsen bord (wat erbij hoort) doet het wel gewoon, maar als ik dan bij 'programs -> logitech -> mouseoptions'dan krijg ik niet het menu van de muis (wat bij '98 wel was) maar het muis menu van XP zelf (die 2 knops dus).
dus ik wil eigenlijk ook wel antwoord op D@mien's vraag http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
Citaat:
[EDIT] Als ik op mn middelste knop druk in Internet Explorer, dan krijg ik een scroll indicatie... [/EDIT] [Dit bericht is aangepast door D@mien (31-01-2002).] |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46. |