![]() |
Wat voor topics denk jij op admin tegen te komen?
:)
|
Een veredeld onzin.
|
roddeltopics over forummers
|
Bijvoorbeeld:
'Pibbo negeert beleidsregel' Met als openingspost een link en een quote: Citaat:
|
Of een wat denk je van flikker toch maar op zin.
|
Topics over ruzies over koffiemachines op het kantoor van s.com.
|
Citaat:
|
Carepolice topix.
|
Hoevaak Stefanie en Koen al seks hebben gehad.
Met hoeveel mensen Loontjuh naar bed is geweest. En 15 topics over de afgelopen admin-meeting. |
Citaat:
|
Het grote pest de leden-topic uiteraard :)
|
En natuurlijk het grote wie heeft Linda gepimpt topic.
|
vast en zeker ook wel, wie vind jij de leukste forummer topics.. om even te laten zien welke forumbazen nog wel vrienden hebben.
|
been there, saaie boel ;)
|
Het lijkt me een verzamelforum voor schoolmeestertjes die elkaar eigenlijk helemaal niets te vertellen hebben. Het onderste topic op de eerste pagina is er eentje van 3.5 jaar geleden, vermoed ik.
|
spamtopics en gewaagd fototopic :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of Lucky Luciano nu eindelijk ontmaagd is Hoe we alle populaire forummers in één keer kunnen bannen Hoe we J*n van zijn troon af kunnen stoten (sterretje om naamzoek te voorkomen) Of de affaire van Mitros en Loontjuh op gelijkwaardige basis was of pure herhaaldelijke verkrachting |
anders verklap je even alle boeiende topics :|
|
Admin zelf is hartstikke saai. Ik beleef af en toe wel lol aan de onzichtbare topics-sectie, waar we shit heen verplaatsen die later nog als bewijs kan dienen. Werkelijk waar, hoe kansloos sommige mensen zijn, je gelooft je ogen niet als je daar kijkt. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik verwacht er een topic over die moslimforummers! (Na al die zogenaamde afscheidsberichtjes zijn ze nog steeds niet opgerot!!1))En natuurlijk heerst nare man dat topic. ;)
Ik verwacht verder een hoekje van McCaine waar hij samen met Rollo pikante homoverhaaltjes uitgebreid 'bespreekt', Tofke_H post er af en toe, als hij eenzaam is, ook. Ik denk dat Ieke dan balend achter haar pc mee zit te lezen, ze vindt het jammer dat McCaine niet op vrouwen valt. En daarom heeft Kruimel een extra topic voor hen beide aangemaakt. Daar kan Ieke haar emoties kwijt. En Kruimel troost haar. Wat is Kruimel toch een lief medemensch. ... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan mijn eigen regels niet afvallen door te zeggen wat er staat. Moet het goede voorbeeld geven :o |
Citaat:
|
Ik verwacht topics waarin ze het hebben over de aanslagen die ze gaan plegen.
|
En ohja, op admin maken ze natuurlijk de forumkrant.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Owh en ik verwacht er natuurlijk ook een volgende topic aan te treffen:
Makali: :p |
Citaat:
|
Ik denk dat wij allemaal wel een eigen topic hebben daar. (a)
Wat een 'grootheidswaanzin' zeg. :D |
Jullie hebben iig niet allemaal een eigen topic.
S., je PM-ding zit vol. |
Citaat:
Geleegd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik laat mij niet dwingen. :cool: |
Citaat:
|
Citaat: