![]() |
Ga jij voor de kerstsfeer?
Sinterklaas zit er over 5 uur op.
We kunnen aan de kerstsfeer beginnen werken. Ga jij voor een kerstsfeer op het forum? |
Nee. Ik word al bijna dood gegooid met kerstsfeer.
|
Maar je zou het juist moeten toejuichen. De hele Kantine in een fantastische kerstsfeer. :cool:
|
Nee, alleen Sinterklaas kan me bekoren.
|
Waar is de kerstsfeer naartoe? :(
|
Nee, dat commerciele gedoe rond Kerst. (n)
|
Ik ben niet gelovig dus waarom zou ik kerst vieren.
|
Kerst draait niet rond geloof of commercie! :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Kerst draait om een gevoel van samenhorigheid, gezelligheid, elkaar gezelschap houden tijdens die donkere dagen. |
kerstsfeer op t forum...wat moet ik me daarbij voorstellen?
maar goed, de kerstboom staat al klaar (y) (vanavond nog versieren? keine Ahnung..) |
Weet ik veel. Een kerstmuts in je avatar, een leuke kerstboodschap in je sig ...
|
Citaat:
|
Jawel, maar mijn kerstavatar is aardig mislukt.
|
Het ziet eruit als een dildo hé :bloos:
|
Nee, eerder een ontstopper.
|
Jaaa, kerst. <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er is al kerstsfeer genoeg, op het forum hoeft dat niet per se.
|
Nee, niet op het forum.
Ja, wel thuis. Hoop zondag van sinterklaas lege cd's te krijgen dan gooi ik er 1tje vol met leuke kerstliedjes. :) Nog wat kaarsjes kopen en m'n kerstboom van zolder halen en de sfeer is compleet. |
ik kan zlef geen mooie avatar kerstpimpen. :(
|
Citaat:
B. Daar gaat Kerst helemaal niet om. Kerst gaat om de geboorte van JC (oorspronkelijk), maar tegenwoordig is het vooral een combinatie van Sinterklaas en een aantal Scandinavische feesten. |
Citaat:
Kerst draait (oorspronkelijk) om het gevecht tussen de god van het licht en de god van het duister. De god van het licht wint en de mensen vieren dit. Het waren de angstigste en duisterste tijden van het jaar. Het christendom heeft kerstmis gewoon overgenomen. |
Nee Christendom heeft de data van kerst overgenomen, niet het feest zelf.
|
Citaat:
|
Dank u.
|
Citaat:
Zou je dit het oorspronkelijke Kerst kunnen noemen, maar de viering van de geboorte van JC ook. Kerst zoals we het nu vieren is gewoon een mengsel van die twee vieringen en Sinterklaas. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik haat kerst want ik heb een kerstdroom die nooit uitkomt. :(
Ik hoop altijd dat ik een jongen kan opbellen, die dan warme chocomel voor me komt maken terwijl ik onder mn roze dekentje lig. En als 'ie dan chocola en een kadootje heeft meegenomen mag hij erbij komen liggen en samen met mij kerstfilms kijken. :):) Helaas wilt niemand dit. :confused: Dus nee, geen kerstsfeer aub want dan denk ik aan mijn droom en dan voel ik me héél verdrietig. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hou van kerst en het interesseert me niet of het commercieel of religieus of whatever is of niet <3
|
Citaat:
|
Op het forum? Nou neuh hoor.. Thuis trouwens ook niet heel erg, ik steek wat kaarsjes aan, 's avonds, maar dat doe ik sowieso in de winter..
|
Citaat:
|
Dat is weer het heidense, waar de data dus van is overgenomen...
|
Heerlijk kerst! <3
Ik heb de kerstboom al ingetuigd en allerlei kerstdingen neergezet! Lekker knus. |
jaaa
zie mn ava!:p |
Nee, vanavond stond de hele tijd Skyradio aan op m'n werk, das meer dan genoeg en eigenlijk al te veel :(
|
Citaat:
En Kerst zoals het tegenwoordig gevierd wordt gaat wel degelijk om de Kerstboom. Ik weet niet of er iets belangrijkers aan Kerst is dan de Kerstboom, maar dat is er niet. |
En drillboor, stop nu eens met bijdehand te doen, want je ben nog verkeerd ook.
|
Ik ga vanavond naar een feestje genaamd 'de verjaardag van jezuske' :)
en ja, ik wil wel kerstsfeer op het forum, in die zin dat iedereen mij moet kussen als ik 'maretak!' post. :o |
*kust freud*
|
Kerst? KERST? Lul niet zo raar, nu is Oud&Nieuw aan de beurt! Ik heb al 5 vuurwerkfolders in de bus gehad!
Pff, kerst... (n) |
---> Feestdagen
|
Ik haat kerst :)
|
Die 2 dagen in een jaar dat iedereen vrolijk is...
Wat een onzin, ik ben altijd vrolijk :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54. |