![]() |
ik kan er niet meer tegen...
waarom moet dit mij gebeuren?
ik weet niet waarom ik me zo voel ik kan me eigen niet goed keuren ik eet een heleboel om het daarna uit te kotsen en dat is niet wat ik bedoel ik hoop dat het ooit beter zal gaan dat ik misschien normaal kan leven anders weet ik niet of ik nog lang zal bestaan al kon ik gewoon maar even lachen, genieten en geen zorgen hebben zo zou ik altijd wel willen leven ik wil niet meer depri zijn ik maakt het mezelf en anderen moeilijk ik doe iedereen teveel pijn ik voel me fucking lelijk ik weet niet meer wat te doen ik voel me gewoon zo klein ik hoor 'hem' wel maar ik zie 'hem' niet en ik moet dingen van 'hem' doen dat komt niet door de weed 'hij' voelt zich een kampioen maar binnenkort is 'hij' niet meer als een MIET ik hoop dat ik snel beter word... -geschreven- 05-04-2002- wat vinden jullie ervan??? |
Wat is een MIET?
Ik vind dit niet mooi eigenlijk... je vertelt te letterlijk wat er is, ik vind het eigenlijk meer iets voor Psychologie... soms rijmt het wel, maar ja ik vind dat dat het gedicht niet mooier maakt |
Citaat:
|
Ik vind 't niet echt bijzonder, eigenlijk vind ik 't niet zo mooi...het taalgebruik vind ik ook veel te grof om het enig poetisch te noemen...probeer eens wat zachtere woorden te gebruiken, en te spelen met de gedachtengang van de lezer.
|
Citaat:
Ik denk ook dat dit gedicht veel beter op Psychologie past. Ik denk dat je ook liever reacties wil op de inhoud van je gedicht dan op je gedicht zelf. Toch? |
jah misschien wel...
ik weet het ook niet helemaal meer hoor, sorry dat ik jullie hiermee lastig val. |
Citaat:
Sterkte |
Citaat:
|
maakt me allemaal nix meer uit
|
Citaat:
|
jah bij jullie misschien, maar MIJ maakt het allemaal nix meer uit , zeg ik toch...
|
Het lijkt wel alsof je je heel persoonlijk aangevallen voelt, omdat mensen het niet heel mooi vinden enzow.. Maar dat heeft niets met jou persoonlijk te maken, en ook niet met waar je over schrijft, dat gaat puur over het gedicht..
daarom is het dus verplaatst, omdat het hier niet om het gedicht gaat, maar om de inhoud en de persoon erachter.. Probeer je niet zo persoonlijk aangevallen te voelen, het is allemaal alleen maar goed bedoeld neem ik aan :) |
nee ik snap jullie punt wel, maar ik bedoel dus dat het me nix uit maakt dat jullie het verplaatsen...
|
ik vin um wel mooi hoor!!
kuzz monique |
Citaat:
|
ik denk niet dat er uitleg nodig is...
hoe ik me voel en wat er om me heen gebeurt enzo staat in dat gedicht. het is alleen te letterlijk... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:07. |