![]() |
sinterklaas
Wie kan dit voor mij vertalen?
Sinterklaas heeft zitten denken wat hij paul zou schenken. Hij dacht aan een microfoon,want hij heeft hem horen rappen elke toon. ook dacht hij aan een nieuw trainingspak,want hij traint de kleintjes met veel gemak. Dan heb je ook nog Niek die ook nog een cadeautje wil. Dus moeten we snel wat bedenken,anders word hij maar niet stil. Daarom geven we hem een chocolade letter,dant houd hij misschien zijn tetter. |
Citaat:
Wees volgende keer a.u.b. iets duidelijker met wat je wilt. Er moet blijkbaar iets vertaald worden maar naar welke taal het vertaald moet worden staat er niet :o . |
Wat een smaakvol gedicht. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wordt en houdt
|
Citaat:
|
[QUOTE]Liesjeuh schreef op 08-12-2005 @ 11:40 :
Ja hoor. Jij niet, dan? Probeer eerst eens... [/QUOTE ik heb het geprobeert maar het is niet gelukt.. kan je me helpen..? |
Citaat:
|
Citaat:
je kan ook je poging posten natuurlijk... dan kunnen we bijsturen waar de fouten zitten... |
Sinterklaas
Ik heb een poging gewaagd..: grammaticaal zit het helemaal niet goed dat weet ik en ik heb ook wat woorden tussen haakjes waarbij ik het niet zeker wist of dat wel het juiste woord was.. nou ja iniedergeval heb ik dit geprobeerd:
Saint Nicolas a pensé que il, faire a Tolga et Daniel. Il pense pour Daniel un (microfoon?) parceque il (rapt?(chante??)) tout leton Aussi Il pense a un noveau entrainement combinaison parceque il entraînement les peties tres facile Aussi,Il y a Tolga qui aussi veux un cadeau (dus??) devons nous tres vite, autrement il parle tout le temps (daarom??) nous donnons il un chocolat (letter???) Alvast bedankt...:) |
Citaat:
*parce que is in twee woorden *IL a pensé à un micro(phone), parce qu'il l'a entendu chanter le rap (??), toute la mélodie *il pense aussi à un nouveau survêtement (entrainement is training, de actie dan, niet een trainingspak) *parce qu'il entraîne (?) les petits sans effort / sans problèmes / aisément *Il y a aussi Niek (waarom ineens Tolga), qui veuT aussi un cadeau *alors il faut vite inventer quelque chose, sinon, il ne deviendra pas silencieux *c'est pourqoui nous lui donnons une lettre en chocolat, de cette façons il se taira peut-être |
leuk zoals altijd hier op Moderne talen
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07. |