![]() |
Een vriend, maar toch benieuwd hoe het is met een meisje..
Hmmz, ik val op jongens, maar toch ben ik fucking benieuwd hoe het met een meisje is...
Iemand zelfde gevoel? iemand oit iets met dit gevoel gedaan? |
Het idee was bij mij geiler dan de praktijk.
Pin je er maar niet te veel op vast, het is grappig, maar ik miste toch het extraatje, het was allemaal veel te soft en teder enzo. |
Met meisjes is het ongetwijfeld veel leuker.
|
Citaat:
Ik het het nooit geprobeerd (weleens afgevraagd), maar ik vermoed dat het best tegen zou vallen, zeker als je alleen maar nieuwsgierig bent en niet verliefd bent op dat meisje. |
Ik heb die nieuwsgierigheid ook wel hoor, tot nu toe nog niet echt wat mee gedaan. Maar als de situatie er zo naar is, ben ik best benieuwd naar hoe het nu in werkelijkheid is :) Ik heb het daar ook met mijn vriend over gehad, hij weet dus van mijn nieuwsgierigheid af en staat ook wel voor eventuele dingen open. Ik vind het fijn dat ik die vrijheid van hem krijg :) Ik denk dat dat een fantasie/idee is die best veel vrouwen hebben. En de ene doet er wel actief wat mee en de ander niet.
|
Ik herken het 'idee' wel, maar heb er nog nooit wat mee gedaan. Ik zou het misschien nog wel in overweging nemen voor een enkel keertje als ik geen relatie zou hebben gehad, maargoed die heb ik wel en momenteel ben ik eigenlijk totaal niet met die vrouw-vrouw gedachte bezig. Toch denk ik dat de seks tussen 2 vrouwen een stuk fijner en tevens ook wel beter zou zijn, mede omdat ze weten hoe elkaars lichaam in elkaar steekt. Klinkt imo vrij logisch en dat is dan ook het enige waar ik ooit misschien nog wel eens achter zou willen komen, meer niet. :)
|
Been there, done that, is op zich best grappig hoor, maar zonder extra hulpjes toch idd wel een beetje.. mja... leeg...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel benieuwd, maar het lijkt mij ook tegenvallen... Je mist inderdaad toch wat :o En ik kom door penetratie het lekkerst klaar dus ja... En nee, een dildo vervangt het ook niet compleet :p Is toch anders.
|
ben bi en heb het ook uitgeprobeerd, maar vond t heerlijk :) niet dat ik uiteindelijk daarvoor zou kiezen als ik dat zou moeten (idd, er mist toch iets), maar ik zou er echt geen nee tegen zeggen!
maargoed ik was ook verliefd op het meisje in kwestie, scheelt ook een hoop denk ik :) |
Ja, ik was ook nieuwsgierig naar hoe seks met meisjes zou zijn, en ja, ik heb daar iets mee gedaan. Het was heerlijk.
|
Citaat:
|
Met alléén een meisje heb ik het nooit geprobeerd, maar ik denk idd dat ik een lul wel zou missen in dat geval. Maar mijn ervaring is dat het wel geil is, maar het is wel heel vreemd omdat je natuurlijk aan een kant wel aan een vrouwenlichaam gewend bent omdat je er zelf één bent maar aan de andere kant is het toch weer nieuw als je het nooit eerder met een meisje hebt gedaan. Dat was voor mij best vreemd in ieder geval.
|
lijkt me niet veel aan.
|
ben wel benieuwd en mijn vriendje is ook wel benieuwd hoe benieuwd ik ben. Ben benieuwd hoe en of we dat ooit gaan oplossen...
Heb het ooit een half geprobeerd met een goede vriendin van me... maar het deed ons allebei niet zo veel. |
Ben ook benieuwd.
Ach, misschien komt het er ooit nog van, misschien niet. |
Citaat:
|
Ik ben super benieuwd. Maar mijn vriendinnen staan er niet voor open. En met hun lijkt het me ook niet wat. Maar er zijn echt wel vrouwen waarmee ik het wel zou willen proberen.
Maar mijn vriend ziet dat denk ik wel als vreemdgaan! |
Citaat:
|
ik en me vriendin spelen wel is.. is begonnen met dat domme vadertje en moedertje.. haha zie je! slecht spel voor kinderen! wekt rare gewoontes op :P
|
Tog best lkkr voor de jongens om naar te kijken
|
Citaat:
Helemaal niet. Lesbische sex is helemaal niet opwindend. Betekent weer 2 vrouwen minder voor mij. :p |
Citaat:
|
Citaat:
Dude hehehe |
Citaat:
|
Citaat:
Stereotype :nono: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:16. |