![]() |
plakrandje
ik zat vandaag in de coffeeshop, en daar wist een man me te vertellen dat het plakrandje voor een scherpere smaak zorgt. klopt dat?
(zelf merkte ik weinig verschil) |
Citaat:
|
Het intereseert me niet zo veel.
|
geen idee..
rook eigenlijk altijd met plakrand.. nooit zonder geprobeerd.. dan valt m'n joint uit elkaar.. en om nou extra plakrand op m'n blow te plakken gaat ook een beetje ver.. |
Citaat:
|
Hoorde vd week n verhaal over mensen die de plakrand eraf zouden scheuren en in mond in hun speeksel laten weken waardoor de plakstoffen zich mengen met het speeksel en je zonder plakrand em toch dichtgeplakt kunt likken.
Maarja, mij te omslachtig. |
dan zou je dus de plakrandlijm via je speeksel alsnog op t vloetje likken.. dus rook je nog steeds de plakrandlijm op.. wat is het nut dan? want op de plakrandlijm na is de plakrand toch gewoon vloe..
waar de fuck gaat dit ook eigenlijk over... |
Citaat:
|
idd, volgens mij gaat het over een n00b die interessant wilde doen :nono:
|
Citaat:
|
woord (het ~, ~en)
1 spraakklank of geheel van spraakklanken dat op zichzelf een betekenis heeft of de zichtbare voorstelling hiervan 2 wat gezegd wordt 3 het spreken 4 erewoord, belofte [Belg.] [Belg., niet alg.] en word is engels voor woord (y) |
Citaat:
edit: http://members.lycos.nl/toxie2/FokkeSukke/Figuur12.jpg |
Citaat:
In hip hop slang, an exclamation indicating deep and complete agreement |
8 woorden:
K a n s l o o s |
je snapt toch
|
Het intereseert me nog steeds geen fuck.
|
die pakrand of die neger?
|
Citaat:
|
dude... zeer loos allemaal.
|
Citaat:
Nee joh, dát is pas een post die n bijdrage levert :p Ontopicness: aanverwant topic op ander forum |
tis nog kk vroeg en k lees het maar half door.. maar lees k nou goed dat je joint in elkaar moet blijven zitten met maar de helft van de plakrand? dan pleurt alles der toch uit.. (bij mij wel iig)..
gewoon binnenstebuiten roken en verder niet zeuren! |
Citaat:
Ooit n strakgedraaide binnenstebuitenjoint encounterd? |
Citaat:
ik vind de mijnes hartstikke lekker.. :) |
Citaat:
Ik draai niet binnenstebuiten, vind em op de traditionele manier lekker genoeg. |
gefeliciteerd.. iedereen blij :o
|
wat een leuk topic weer :)
Persoonlijk vind ik de plakrand het beste van de hele joint, echt het spreekwoordelijke neusje van de zalm! Op zon- en feestdagen pleeg ik nog wel eens één of twee pakjes vloei te kopen, daarvan alle vloeitjes te ontdoen van de plakrand, op één na, waarin ik alle plakrandjes rol. Je moet wel snel roken, want binnen een paar seconden is het uit met de pret. Ik noem het de plakrandjesjoint. Goedkoper dan wiet of hasj, en je blijft er lekker helder onder. En nog goed voor de lijn ook, want in de plakrandjesjoint zitten geen calorieën! Kortom: Gebruik je verstand, rook plakrand! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
genomineerd voor een slotje?
|
Citaat:
Het lijkt mij van niet, want als het zou zorgen voor een scherpe smaak zouden meer mensen zich in hun tong snijden bij het dichtlikken. |
Verdachte Arabische Gom wat ik je brom.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
t lijkt me sterk dat lijmresten nou veel uitmaken..en waarom zonder plakrant roken? als je zo'n smaakgevoelig persoon ent kun je beter binnenstebuiten draaien, hoewel het niet echt veel uitmaakt
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56. |