![]() |
Parapsychologie studeren
Wie weet welke universiteit dit aanbied?
xxx |
dit hoort niet hier
|
waar dan wel?
|
School
|
Volgens mij wordt parapsychologie niet gegeven op een universiteit. Alleen wetenschappelijke studies worden op universiteiten gegeven. Psychologie dus wel, maar de manier van werken bij parapsychologie is volgens mij niet wetenschappelijk.
Kweet eerlijk gezegd niet waar je wel parapsychologie kunt gaan studeren. Maar misschien kan je gewoon psychologie gaan doen en daarbij nog een cursus parapsy. ofzo. |
mjah, moet je ff zoeken...
www.uva.nl www.vu.nl www.tudelft.nl www.tue.nl www.utwente.nl www.rug.nl www.leidenuniv.nl www.unimaas.nl www.kun.nl www.eur.nl www.kub.nl www.uu.nl www.wau.nl www.ouh.nl www.uvh.nl Alles waar tu voor staat zijn technische universiteiten, die hebben waarschijnlijk geen (para)psygologie.... jaja, soms, als ik me verveel, ga ik wel eens een paar internetsites hier neerzetten.... gewoon, voor de lol. Das echt heel leuk hoor, probeer maar eens. :confused: |
Heeej grappig was ik ook van plan...ik heb t alleen ff uitgezocht een tijdje geleden...
Tis helaas niet een studie die je in Nederland kan doen :( als het goed is kan je wel je mayor erin doen als je psychologie gaat studeren en je kan er vast wel je scriptie over doen...om vervolgens naar amerika te gaan bijv...maar tis geen studie als ik alles goed heb begrepen...helaas helaas...ik vind t zelf nogal klote... |
Ik kan niet echt goed Engels, maar misschien heb je hier wat aan: http://www.psy.uva.nl/resedu/pn/res/...N/anomal.shtml.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17. |