![]() |
Hoe krijgen we meer contact?
:confused: Ik ben al heel lang op een jongen.
Ik weet dat hij mij ook leuk vind. Mijn vriendin heeft hem gister gevraagd of hij verkering met me wil en toen zei hij: ja dat wil ik wel, maar ik moet nu weg. Hij zegt me nu wel gedag maar meer zegt hij niet. Hij is wel vaak toevallig op dezelfde plekken als ik, maar hij zoekt verder geen contact met me. Ik denk dat hij verlegen is maar hoe moet ik hier mee omgaan? Ik weet niet wat ik nog meer moet doen als wat ik al gedaan heb. Tips? xxx Nahla |
Misschien slim om het zelf te vragen?? :confused:
Via via komt alleen maar narigheid van... |
ik snap het niet??? :confused:
zal wel aan mij liggen neem zelf het initiatief en vraag hem eens mee naar de bios of iets in die richting denk ik. |
Als hij je nog een keertje dag komt zeggen en hij is niet met al te veel vrienden dan zou ik hem vragen en hoe is het ermee en dan kan je zo beginnen praten en leren jullie elkaar beter kennen en als die jongen dan iets met je wil beginnen zal hij je wel tips geven ...
succes!!!! greetzzz |
jullie zijn beiden 12?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is dat nou.
Ik ben dus geen man maar ik ben een meisje van 14. Ik wil graag normale reacties a.u.b. Nou ja bedankt voor de mensen die wel normaal gereageerd hebben. Hebben jullie misschien nog meer tips???? xxxjes Nahla |
Oh ja, hij is trouwens ook 14.
xxxjes Nahla |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18. |