![]() |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #21
Omdat ik net deel 20 vol maakte :o
OT: Voel me geweldig :o en ik moet hem dus níet op onzin gaan plaatsen, want dat werkt niet :d:bloos: |
In 1 woord: kut
|
In een woord: vrolijk :)
|
Citaat:
|
Gisteren had ik het weer even moeilijk.. In slaap raken duurde wel even.. Maar need to focus.. En dat gaat wel eigenlijk :)
|
Heel enorm super goed :bloos:
Wordt beetje saai zo, om steeds te blijven zeggen dat het goed gaat, maar ben er enorm blij mee. Hou zoveel van hem <3 |
Het gaat uitstekend... zie hem vanavond
|
Citaat:
en toch is het vreemd? |
hmmm
|
nogsteeds erg klote
|
Frustraties bij mijn vriend. En daardoor wordt de verleiding om meer te flirten met anderen steeds groter. (al is er niks mis met een beetje flirten natuurlijk)
Jammer genoeg is er ook iemand die met mij wil flirten, al kan ik niet echt inschatten wat hij echt van mij wil. Er is aantrekkingkracht en ik vermaak me er wel mee. Iig, ik wil niet de verleiding om veel met anderen te flirten en dat dat steeds meer wordt bij die ene persoon. Dat is niet eerlijk tegenover mijn vriend, gemeen voor die jongen en verwarrend voor mezelf.. Ik wil gewoon dat alles goed is met mijn vriend en mij en dat ik altijd bij hem blijf. :o |
Ik heb het idee dat het wel goed gaat :)
In januari ga ik voor 4 maanden naar Wales, dus dan moet ik hem een lange tijd missen. En ik denk dat er na afloop twee opties zijn: of ik heb me zoo vermaakt zonder hem dat het beter is om het uit te maken, of ik heb me gerealiseerd dat ik zoo veel van hem hou dat we gaan trouwen :D (figuurlijk dan). |
Ja... gewoon. Goed denk ik. Of ja, eigenlijk niet, want hij ziet me niet staan, en die andere zijn ook al zo stom. Maar ik ben wel tevreden zo (y)
|
Goed. Gewoon heel goed. Leuk is dat (y)
|
gevoelloos
|
Off T:
ohja mensen, "goed", "kut" , "geweldig " zijn geen gevoelens maar uitdrukkingen van de gevoelens:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar jullie vertellen hier nu hoe het gaat, niet hoe je je voelt:p |
Goed, heel goed :D. Bijna al m'n twijfels zijn weg, hij is echt lief <3. De halve school weet het inmiddels ook geloof ik, iets waar ik me enkele dagen geleden nog wel druk over had gemaakt, maar wat me nu totaal niet meer kan schelen. Alleen jammer dat verliefdheid bij mij altijd gepaard moet gaan met verlies van concentratie en relativatievermogen :P.
|
Citaat:
OT: Eeeeh. Nou, ik voel me uitstekend op relationeel gebied, al is er van een relationeel gebied niet speciaal sprake. Of nou, misschien een beetje. Het is de raarste situatie ooit, het is de vetste situatie ooit en ik adoreer hem en wil zijn innerlijke lachlijn aflikken. Euh, hm, nevermind. |
Citaat:
|
Citaat:
OT : Ja ehm. Gaat wel. :o |
Citaat:
Maar ik ben het met Dusjcrib eens, ookal mag dat helemaal niet :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: TERING, volgens mij delen wij een gedachte, want dit is al de vierde keer vandaag, dat ik denk "even mijn telefoon checken" of "even vragen of hij file heeft" en dat hij op DAT moment smst. MIJN HOOFD, GA WEG, GET OUT, BEAT IT! |
Citaat:
En waarom mag je het niet met me eens zijn? |
Citaat:
Citaat:
Daarom. en omdat ik al iemand anders wil.... Hoewel ik daar niet meer zo zeker van ben :( |
Het gaat goed. Heel goed. Ik ben gelukkig. :)
|
Citaat:
En en en.. niet denken maar doen, of euh.. afwachten, en niet zo non-argumenteren ;) |
Ik plak nog maar een weekje aan mijn no-boys-policy. :) Scheelt weer. Gedonder elke keer weer. Ik maak mezelf gewoon gek. Het is niet van: "O, hij maakt me gek", nee, ik zit mezelf gewoon gigantisch te stangen. Heel irritant. Dus. En nee, ik kan er niet mee ophouden. Ofzo.
*zucht* Zou het makkelijker zijn als er een hij gewoon tegen me zei: 'Es, lief, je bent geweldig!'. Vast wel. Well, I keep on dreamin'. |
Citaat:
Is anders toch echt de topictitel :D |
TOP (y)
Ga straks nogal onverwachts naar hem toe :cool: |
Waarom ben ik meteen bang dat ik hem kwijt zal raken als ik mij bedenk dat ik hem minder kan gaan zien?:/ (n)
|
superrelaxed. ik heb echt de coolste vriendin ever (y)
|
Citaat:
Doen.. tsja, als het aan hem ligt beginnen we een sexrelatie. Tekorten he :) Toch zit ik zo niet helemaal in elkaar :) Ik wacht gewoon af. Misschien zakt het bij mij af of groeit het bij hem. |
Ja, niet zo lekker hè (n)
|
Supergoed!
Pfff, ik ben echt zo f*cking verliefd. (y) |
:)
|
Citaat:
Zo'n jongen komt nog wel. (Y) Maar hoe lang moet je nog wachten?! |
Citaat:
Het is fijn als iemand je begrijpt :o Gedeelde smart is halve smart, enzo. |
Citaat:
|
Ik zie hem nu minder.. Examens :mad: .. Maar ik wil gewoon bij hem zijn. Een lief berichtje krijgen van hem, een touch van hem :( .. Ik wil hem gewoon terug..
|
Niks free en happy :D :o volgens mij ben ik er overheen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: Saai, niks. |
Hij is echt geweldig. Alles voelt zo ontzettend goed! :bloos:
|
Heb geen relationeel gebied.... :(
|
Citaat:
OT: vandaag was erg gaaf, voel me nu geloof ik helemaal thuis daar, best vreemd, maar ook erg fijn :) En morgen weer:bloos: |
Citaat:
Hmz... Hij doet nu wel weer wat liever, maar het gaat nog niet soepel. Verder word ik gek van al mn gedachten en de daarbij horende hoofdpijn. |
Citaat:
Beetje jammer dat t bij jou nog steeds niet echt lekker gaat. Maar er zal voor jou ook vast nog wel een periode aankomen dat t allemaal beter gaat. (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10. |