![]() |
spiritualiteits test
op school moest ik een opdracht doen, waaronder deze test, en het leek me een leuk idee hem hier te posten.
dit is de test:Spiritualiteitstest ik had 27 punten, en ik was niet erg spiritueel zeiden ze :D |
Score: 18
Je hebt niets met spiritualiteit. Overal heb je een logische verklaring voor en mensen die denken dat er meer is tussen hemel en aarde verklaar je voor gek. Het liefst overtuig je ze van hun ongelijk. Stel je wat meer open voor andersdenkenden. Misschien steek je er nog iets van op. Boehoe. :) |
Score: 86
Jij verkeert in wel erg hoge sferen! Voor jou is het zeker dat er meer is tussen hemel en aarde en je staat dagelijks in contact met dit hogere. Soms vergeet je de realiteit van alle dag. Neem niet alles klakkeloos aan, het is best goed om wat vaker met beide benen op de grond te staan. Ghehe klopt wel :P |
Score: 43
Je staat met beide benen op de grond, maar kijkt af en toe toch omhoog. Je bent je bewust dat er zaken zijn waarvoor geen verklaring is, maar je schrijft ze ook weer niet zomaar toe aan het hogere. Cijfer jouw gevoel voor spiritualiteit niet te snel weg. Het is helemaal niet erg om zo nu en dan je vraagtekens te hebben. Wat een ontzettend slechte test, bij minstens 9 vragen stond het antwoord wat ik eigenlijk wilde geven er niet bij. Met de uitkomst ben ik echter wel tevreden. |
Score: 21
Je hebt niets met spiritualiteit. Overal heb je een logische verklaring voor en mensen die denken dat er meer is tussen hemel en aarde verklaar je voor gek. Het liefst overtuig je ze van hun ongelijk. Stel je wat meer open voor andersdenkenden. Misschien steek je er nog iets van op. ok ik vind het nogal een oppervlakkige test... Ik heb inderdaad altijd logische verklaringen, maar ik verklaar die mensen niet voor gek ofzo... en ik stel me zeker op voor andersdenkenden. Het is toch niet zo dat als je niets met spiritualiteit hebt, je meteen anderen voor gek veklaart? |
Score: 69
Je bent in balans. Je talent voor spiritualiteit is goed ontwikkeld. Je staat open voor een relatie met het hogere en weet daar soms op een verrassende manier verbinding mee te leggen. Je laat mensen in hun waarde, ook als je hun mening niet deelt. Daar kunnen anderen nog wat van leren Wel een redelijk flauwe test. Veel oppervlakkige vragen. |
Score: 82
Jij verkeert in wel erg hoge sferen! Voor jou is het zeker dat er meer is tussen hemel en aarde en je staat dagelijks in contact met dit hogere. Soms vergeet je de realiteit van alle dag. Neem niet alles klakkeloos aan, het is best goed om wat vaker met beide benen op de grond te staan. |
Score: 14
Je hebt niets met spiritualiteit. Overal heb je een logische verklaring voor en mensen die denken dat er meer is tussen hemel en aarde verklaar je voor gek. Het liefst overtuig je ze van hun ongelijk. Stel je wat meer open voor andersdenkenden. Misschien steek je er nog iets van op. :) |
''Je denkt aan iemand en op dat moment gaat de telefoon. De persoon aan wie je denkt belt je. Hoe verklaar je dit?''
Haha, wat een sukkels, hoe vaak komt het voor dat je aan iemand denkt en dat de telefoon dan niet gaat. :D ja, idd heel vaak |
Citaat:
|
Score: 72
Jij verkeert in wel erg hoge sferen! Voor jou is het zeker dat er meer is tussen hemel en aarde en je staat dagelijks in contact met dit hogere. Soms vergeet je de realiteit van alle dag. Neem niet alles klakkeloos aan, het is best goed om wat vaker met beide benen op de grond te staan. Anyone surprised? |
wat een onzin, vooral die vraag over de bijbel. Er zijn ook wel andere religieuze boeken hoor. En trouwens, je moet onderscheid maken tussen religieus en spiritueel.
|
Citaat:
|
13 Vraag: waar is Pim Fortuyn nu?
:D :D :D (n) (n) (n) :D :D :D |
Citaat:
|
Op aarde sterven miljoenen mensen door aardbevingen en andere natuurrampen. Hoe verklaar je dit?
Dit is een wet van de natuur om overbevolking tegen te gaan (y) (y) Score: 78 |
De Spiritualiteitstest
Score: 63 Je bent in balans. Je talent voor spiritualiteit is goed ontwikkeld. Je staat open voor een relatie met het hogere en weet daar soms op een verrassende manier verbinding mee te leggen. Je laat mensen in hun waarde, ook als je hun mening niet deelt. Daar kunnen anderen nog wat van leren. nou dat is toch mooi |
Score: 18
Je hebt niets met spiritualiteit. Overal heb je een logische verklaring voor en mensen die denken dat er meer is tussen hemel en aarde verklaar je voor gek. Het liefst overtuig je ze van hun ongelijk. Stel je wat meer open voor andersdenkenden. Misschien steek je er nog iets van op. Ik ben het niet eens met deze stelling tho, ik denk niet dat er meer is tussen hemel en aarde, maar de mensen die er wel in geloven verklaar ik absoluut niet voor gek. En ik stel me wel open voor andersdenkenden, tenzij ik het echt waanzin vind :p. |
bullshit man, slechte vragen ook
Score: 27 |
Citaat:
|
Citaat:
Score: 53 Je bent in balans. Je talent voor spiritualiteit is goed ontwikkeld. Je staat open voor een relatie met het hogere en weet daar soms op een verrassende manier verbinding mee te leggen. Je laat mensen in hun waarde, ook als je hun mening niet deelt. Daar kunnen anderen nog wat van leren. Ja hoor, ik wel.. :rolleyes: |
Score: 88
Jij verkeert in wel erg hoge sferen! Voor jou is het zeker dat er meer is tussen hemel en aarde en je staat dagelijks in contact met dit hogere. Soms vergeet je de realiteit van alle dag. Neem niet alles klakkeloos aan, het is best goed om wat vaker met beide benen op de grond te staan. heb tot nu toe de hoogste score :p |
Score: 111
Jij verkeert in wel erg hoge sferen! Voor jou is het zeker dat er meer is tussen hemel en aarde en je staat dagelijks in contact met dit hogere. Soms vergeet je de realiteit van alle dag. Neem niet alles klakkeloos aan, het is best goed om wat vaker met beide benen op de grond te staan. klopt wel :) |
Ik had een score van 96 :bloos:
|
Score: 34
Je staat met beide benen op de grond, maar kijkt af en toe toch omhoog. Je bent je bewust dat er zaken zijn waarvoor geen verklaring is, maar je schrijft ze ook weer niet zomaar toe aan het hogere. Cijfer jouw gevoel voor spiritualiteit niet te snel weg. Het is helemaal niet erg om zo nu en dan je vraagtekens te hebben. |
Score: 9
Je hebt niets met spiritualiteit. Overal heb je een logische verklaring voor en mensen die denken dat er meer is tussen hemel en aarde verklaar je voor gek. Het liefst overtuig je ze van hun ongelijk. Stel je wat meer open voor andersdenkenden. Misschien steek je er nog iets van op. |
:eek: Tering hey...
Score: 94 Jij verkeert in wel erg hoge sferen! Voor jou is het zeker dat er meer is tussen hemel en aarde en je staat dagelijks in contact met dit hogere. Soms vergeet je de realiteit van alle dag. Neem niet alles klakkeloos aan, het is best goed om wat vaker met beide benen op de grond te staan. |
Score: 11
Je hebt niets met spiritualiteit. Overal heb je een logische verklaring voor en mensen die denken dat er meer is tussen hemel en aarde verklaar je voor gek. Het liefst overtuig je ze van hun ongelijk. Stel je wat meer open voor andersdenkenden. Misschien steek je er nog iets van op. |
Score: 37
Je staat met beide benen op de grond, maar kijkt af en toe toch omhoog. Je bent je bewust dat er zaken zijn waarvoor geen verklaring is, maar je schrijft ze ook weer niet zomaar toe aan het hogere. Cijfer jouw gevoel voor spiritualiteit niet te snel weg. Het is helemaal niet erg om zo nu en dan je vraagtekens te hebben. Ik vind het eigenlijk wel wat hebben :) |
Score: 55
Je bent in balans. Je talent voor spiritualiteit is goed ontwikkeld. Je staat open voor een relatie met het hogere en weet daar soms op een verrassende manier verbinding mee te leggen. Je laat mensen in hun waarde, ook als je hun mening niet deelt. Daar kunnen anderen nog wat van leren |
Citaat:
Wat een suggestieve klotetest. Alsof alle mensen die niet spiritueel zijn anderen niet in hun waarden laten. |
Drie woorden:
Katholieke Radio Omroep. Zomaar hoor ;). |
Citaat:
|
Score: 11
Je hebt niets met spiritualiteit. Overal heb je een logische verklaring voor en mensen die denken dat er meer is tussen hemel en aarde verklaar je voor gek. Het liefst overtuig je ze van hun ongelijk. Stel je wat meer open voor andersdenkenden. Misschien steek je er nog iets van op. Kennelijk maakt beleefd gedrag je ook enigszins spiritueel. :D |
Score: 37
Je staat met beide benen op de grond, maar kijkt af en toe toch omhoog. Je bent je bewust dat er zaken zijn waarvoor geen verklaring is, maar je schrijft ze ook weer niet zomaar toe aan het hogere. Cijfer jouw gevoel voor spiritualiteit niet te snel weg. Het is helemaal niet erg om zo nu en dan je vraagtekens te hebben. |
Score: 17
61
Je bent in balans. Je talent voor spiritualiteit is goed ontwikkeld. Je staat open voor een relatie met het hogere en weet daar soms op een verrassende manier verbinding mee te leggen. Je laat mensen in hun waarde, ook als je hun mening niet deelt. Daar kunnen anderen nog wat van leren. :) |
Score: 22
Je hebt niets met spiritualiteit. Overal heb je een logische verklaring voor en mensen die denken dat er meer is tussen hemel en aarde verklaar je voor gek. Het liefst overtuig je ze van hun ongelijk. Stel je wat meer open voor andersdenkenden. Misschien steek je er nog iets van op. (y) Juh, klopt wel. Behalve dat ik me niet openstel voor andersdenkenden. Ze mogen best hun verhaaltje houden, maar ik vind het vaak nog steeds crap. :o |
Score: 63
Je bent in balans. Je talent voor spiritualiteit is goed ontwikkeld. Je staat open voor een relatie met het hogere en weet daar soms op een verrassende manier verbinding mee te leggen. Je laat mensen in hun waarde, ook als je hun mening niet deelt. Daar kunnen anderen nog wat van leren 'T zal wel, ik vind 't vaak wel leuk om er over te lezen en denk soms wel "zal 't waar zijn" maar meestal geloof ik erniet in. |
Score: 43
Je staat met beide benen op de grond, maar kijkt af en toe toch omhoog. Je bent je bewust dat er zaken zijn waarvoor geen verklaring is, maar je schrijft ze ook weer niet zomaar toe aan het hogere. Cijfer jouw gevoel voor spiritualiteit niet te snel weg. Het is helemaal niet erg om zo nu en dan je vraagtekens te hebben. Ja klopt wel ongeveer :) |
score: 96
Jij verkeert in wel erg hoge sferen! Voor jou is het zeker dat er meer is tussen hemel en aarde en je staat dagelijks in contact met dit hogere. Soms vergeet je de realiteit van alle dag. Neem niet alles klakkeloos aan, het is best goed om wat vaker met beide benen op de grond te staan. Maar dat wist ik eigenlijk zonder deze gare test ook wel |
Score: 56
Je bent in balans. Je talent voor spiritualiteit is goed ontwikkeld. Je staat open voor een relatie met het hogere en weet daar soms op een verrassende manier verbinding mee te leggen . Je laat mensen in hun waarde, ook als je hun mening niet deelt. Daar kunnen anderen nog wat van leren. :s |
Score: 66
Je bent in balans. Je talent voor spiritualiteit is goed ontwikkeld. Je staat open voor een relatie met het hogere en weet daar soms op een verrassende manier verbinding mee te leggen. Je laat mensen in hun waarde, ook als je hun mening niet deelt. Daar kunnen anderen nog wat van leren. Klopt. |
Score: 4
Je hebt niets met spiritualiteit. Overal heb je een logische verklaring voor en mensen die denken dat er meer is tussen hemel en aarde verklaar je voor gek. Het liefst overtuig je ze van hun ongelijk. Stel je wat meer open voor andersdenkenden. Misschien steek je er nog iets van op. LOL. |
72.
Maar wat een domme test. Bij veel vragen heb ik echt maar iets aangeduid omdat er niet echt een fatsoenlijk antwoord bij zat. Over dat geesten oproepen enzo, dat je daar niet eens aan begint, of met pendelen, dat het niet zo op die manier werkt. Pim Fortuyn? Wtf. Het spirituele was wel heel zweverig. Maar goed, zulke testen vind je ook altijd in de Flair en de Fancy en of je daar nu zoveel waarde aan moet hechten? |
De Spiritualiteitstest
Score: 81 Jij verkeert in wel erg hoge sferen! Voor jou is het zeker dat er meer is tussen hemel en aarde en je staat dagelijks in contact met dit hogere. Soms vergeet je de realiteit van alle dag. Neem niet alles klakkeloos aan, het is best goed om wat vaker met beide benen op de grond te staan. Zal wel.. |
Score: 40.
Je staat met beide benen op de grond, maar kijkt af en toe toch omhoog. Je bent je bewust dat er zaken zijn waarvoor geen verklaring is, maar je schrijft ze ook weer niet zomaar toe aan het hogere. Cijfer jouw gevoel voor spiritualiteit niet te snel weg. Het is helemaal niet erg om zo nu en dan je vraagtekens te hebben. Ach ja, het klopt wel een beetje. Alhoewel ik bij een aantal vragen een ander antwoord wou geven dan mogelijk was. |
Score: 64
Je bent in balans. Je talent voor spiritualiteit is goed ontwikkeld. Je staat open voor een relatie met het hogere en weet daar soms op een verrassende manier verbinding mee te leggen. Je laat mensen in hun waarde, ook als je hun mening niet deelt. Daar kunnen anderen nog wat van leren. |
Score: 78
Jij verkeert in wel erg hoge sferen! Voor jou is het zeker dat er meer is tussen hemel en aarde en je staat dagelijks in contact met dit hogere. Soms vergeet je de realiteit van alle dag. Neem niet alles klakkeloos aan, het is best goed om wat vaker met beide benen op de grond te staan. |
Score: 73
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11. |