![]() |
[Software]Google Talk
Iemand hier ervaring mee?
Is het een beetje wat? Leukere vervanger voor MSN? |
Er zitten niet zoveel mensne op, dusja.. :)
|
bagger
|
Ik heb het twee tellen geprobeerd. Het zag er leuk uit en volgens mij kon je ook wel op het MSN netwerk komen, dus dat er weinig mensen op zitten is geen probleem. (Het is alleen wel stom van Google WEER een nieuw netwerk aan het bestaande aanbod toe te voegen. Ze hadden het gewoon een allround client moeten maken zonder een Google-gerelateerd netwerk.)
Maar naast ronde hoekjes en glimmende knopjes zat er weinig handigs is, dus kroop ik snel weer terug naar Gaim. Ik gok dat het als vervanger voor MSN wel nuttig kan zijn, als iets wilt wat lichter is en minder bol staat van de smileys, shakes, nudges, geluidjes, flikkerende beelden, stuiterende plaatjes, schermvullende animaties, epileptische avatars en andere zooi. LUH-3417 |
google is evil :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
En sluit me helemaal bij LUH-3417 aan. Citaat:
Verder raad ik je aan om de posts te lezen van [centraal] instant messaging, waar deze topic ook hoort. |
gaim en al die andere trillian bagger is ook geen fuck aan.
Ik moet gewoon simpel zonder reclame kunnen msnen voor de dingen die snel geregeld moeten worden. |
Citaat:
|
Jah maar Trillian ziet dus echt niet uit. En vind ik helemaal niet fijn werken.
|
Citaat:
|
Inderdaad, google is taking over the world
:D |
Citaat:
|
pff toch maar eens voor een fatsoenlijk alternatief zoeken dan, en AMSN?
|
Citaat:
|
MSN is al een stuk verdraagzamer na een bezoekje aan mess.be om een reclame remover te downen...en verder die stomme winks en nudges uitzetten...kep pas geleden Gaim en trillian geprobeert, maar beide werken voor mij gewoon nét niet goed...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Miranda IM?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22. |