![]() |
Vind mezelf te dik
Ik ben echt niet tevreden met mezelf.
Ik ben rond mijn 10e best wel veel aangekomen, nu ben ik 19. 1.50m en 56 kg. Ik voel me zo vaak te dik. Hoe kan ik afvallen, ik heb al zoveel geprobeert. Ik eet best wel weinig en drink veel water. Wie heeft er nog een tip voor me? Of heeft hetzelfde probleem? Plz. help, K9 |
Wat wil je met dit topic? Tips om af te vallen? Of tips om wat aan je zelfvertrouwen/zelfbeeld te doen zodat je tevreden kunt zijn met hoe je eruit ziet zodat je niet meer hoeft af te vallen?
Overgens val je niet af door weinig te eten, omdat je stofwisseling dan op spaarstand gaat werken en je lichaam alles opslaat wat je eet... |
Ehm, niet beter lichaam en gezondheid? Ze hebben daar een speciaal topic voor afvallen, misschien kun je aan hen wat tips vragen? Tenzij je hier niet voor de afvaltips bent maar om je zelfbeeld te verbeteren of zo?
|
Idd, even duidelijk maken wat je wil. Anders is er op lichaam en gezondheid een goed topic met dit soort dingen om bijvoorbeeld af te kunnen vallen.
|
Beweeg je voldoende?
|
Ik wil inderdaad afvallen. (misschien dat dit topic idd ff verplaatst moet worden ja, thanx) Ik sport zo'n 2x 1,5 uur per week. En fiets iedere dag een uurtje.
Maar ik val niet af. |
Citaat:
dan kun je hier je vraag stellen... vergeet alleen niet dat je door afvallen niet je problemen met je zelfbeeld oplost, die zijn waarschijnlijk ook door andere problemen ontstaan en zolang je niet tevreden bent met jezelf en waarschijnlijk niet realistisch naar jezelf kijkt, kun je afvallen wat je wil, maar dan is de kans groot dat je straks na 5 kilo nog niet tevreden bent... |
Vragen over afvallen kunnen op L&G, ik stel voor dat je daar verder gaat. :)
Wil je wat aan je zelfbeeld doen mag je PM'men om het topic weer te openen of zelf een nieuw topic aanmaken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:07. |