![]() |
DS Mario & Luigi PARTNERS IN TIME
http://img123.imageshack.us/img123/4519/imgp13759es.jpg *pats*
Anyway hij is vet gaaf! gnagnagna :D gewoon even vet als als de eerste opde GBA. En je kunt met 4 poppetjes tegelijk dus nog gavere game-play |
Huh, is die al uit dan?
Gvd al die games en ik heb geen geld :'(, wie gaat mij sponsoren. |
In maart pas, import, daarom zet ik er pats onder :)
|
Je hebt wel geld zat hè. ;)
|
Citaat:
|
Mischien ook wel leuk als je iets meer info geeft over het spel zelf behalve alleen het doosje en het feit dat hij hier voorlopig nog niet uit gaat komen.
|
Vond Paper Mario erg vermakelijk, heb deel 2 en MarioLuigi2 ook even gespeeld, maar dat vechtsysteem gaat me - net als in de meeste rpgs - snel vervelen.
|
hehe hard die ga ik ook halen in december (amerika!)
|
Citaat:
|
Citaat:
en binnenkort zal die iets erover posten (y) hij heeft niet echt tijd gehad :) |
Citaat:
|
Nou ik ben nu wat verder (als je de gameplay uit een gaaf vond is deze nog vetter) in 1 waren de aanvallen nog makkelijk a of b
Nu kan je 4 poppetjes doen dus MINDER makkelijk maar zo gaver. Hmm En de puzzels zijn veel uitgebreider en zo leuk gedaan. Verder kwa grapics is het veel mooier LEES te brute animaties. Betrapte mezelf er vaker op dat ik zat te lachen om een uitdrukking van een poppetje. Verder.... Je hebt ook een extra item in je lijst na het eerste avontuur. En dat zijn items voor aanvallen. Ben nog niet heel erg ver maar het groene schildje is zo leuk, je moet in een bepaald ritme steeds sneller verschillende knoppen drukken van poppetjes. (Denk aan soort arkanoid)Echt gewoon een minigame. En het geeft een kick als je alles raakt. Damn kan nog zo veel zeggen maar ik gaat nu weer doorgamen (y). En het verhaal verder checken.Binnekort ga ik wel weer een kwijl stukje tikken. (en ja de game moet je gewoon op import halen) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee ik wacht normaal op spelletjes maar deze vond ik zo gaaf :) |
Is hij ook, maar ik wacht braaf :P (En hij komt toch eind januari al uit?)
|
Importeren.......Ik zal het wel nooit begrijpen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gebruik je het touch-screen trouwens helemaal niet? Dat hoorde ik van iemand. Niet dat dat erg is, maar ik vroeg het me af :)
|
Citaat:
|
Dus jouw revolutionaire, o-zo vernieuwende nintendo DS speelt nu een spel wat grafisch minder is dan alles wat je op andere consoles aantreft en waarbij je dus de touchscreen (= hetgeen waarvoor je de graphics inleverde, want betere gameplay) niet gebruikt.
Ninty-fanboys worden steeds weirder :| |
Citaat:
|
Citaat:
En die post was helemaal niet tegen jou. :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
Maar, dat het gebruik maakt van 2 schermen betekend toch gewoon dat je ipv een HUD een HDD hebt? (Head Up Display, info in je scherm, Head Down Display, info onder je scherm) Oftewel het 2e scherm wordt alleen maar gebruikt als oppervlaktevergroting. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20. |