![]() |
Tv en kerst
wat kijk jij op televisie met kerst?
ga jij voor de eeuwig herhaalde 'home alone's'? of kijk je niet naar de tv met kerst omdat je tot 12 uur 's avonds aan tafel zit? ik wil all you need is love kerstspecial zien <3 geweldig |
Ik vind de Muppet remake van het kerstverhaal van Scrooge heel sterk.
|
Gewoon 't forum. :o
|
Ik kijk altijd Annie... :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Ik denk een kerstfilm (geen home allone achtig iets) :o Ernest saves christmas is wel een leuke :cool: zoiets denk ik dat het wordt :o |
Ik kijk bijna alles wat er op de televisie komt, mn op eerste kerstdag. :o
|
Citaat:
En ja, de traditionele kerstfilms blijven leuk. Home Alone, Scrooge, David Copperfield en het geheim van de kaasfabriek (wat minder bekend, maar dat is een jeugdsentiment van me). En cabaret (y) |
Citaat:
|
Die kerstfilm met Jim Carey :D the Grinch :D die moet iedereen gezien hebben, geweldig (Y)
|
Citaat:
|
Zet meestal een leuk dvd'tje op.
|
Citaat:
|
Ik kijk dan vast wel wat dvd's en dvd rips, en het journaal. Verder niet denk ik.
|
Citaat:
|
ik ben met kerst 3 dagen bij mijn opa en oma (ze wonen ver weg)
Dus dat wordt thuis de recorder instellen. En bij mijn opa en oma misschien een of twee dingen kijken ligt er ook aan wat er op is. Neem sowieso ook laptop+films+games mee dus;) |
Ik kijk dan, net als normaal gesproken, vrijwel geen televisie.
|
Citaat:
Maar dit jaar is het voor mij: 24-12 --> kerk en een partijtje schransen.... 25-12 --> Weinig doen behalve dan met m'n vriendin een beetje "kerst vieren" 26-12 --> Feyenoord - AZ (mag ik natuurlijk niet missen ;) ) en later die dag naar de oma van m'n vriendin.... |
Ah kom op mensen, de Grinch is hilarisch :D
|
The Grinch, Christmas Carol <3<3 of één of andere zoetsappige gehuurde kerstfilm.. :o
|
Scrooged, met Bill Murray :cool: (Y)
en verder gewoon veel tv-shows kerstspecials dingen. Heel fout, maar o zo gezellig :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben gewoon werken.......
|
Ik kijk gewoon geen tv :o
|
Wetenschapsquiz. En verder zal het wel weer een of andere slechte eeuwig herhaalde kerstfilm worden. (y)
|
Een of andere kerstfilm die al 30 jaar op tv komt (y) of een tv special
|
Citaat:
|
Citaat:
[THE GRINCH]: 6:30, dinner with me. I can't cancel that again. :D |
Meestal zenden ze echt leuek kerstprogramma's/shows uit net op de momenten dat ik een 'oergezellig; :rolleyes: kerstdiner heb.
Maar als ikd ekans krijg kerstfilms (home aloneblijft leuk) en die standaard programma's, maar dan een speciale kerst editie. |
Er zijn altijd wel genoeg films en programma's met mensen in kerstpakken te zien. Ik kijk liever geen home alone, die ken ik nu wel...
|
Er zijn altijd wel genoeg films en programma's met mensen in kerstpakken te zien. Ik kijk liever geen home alone, die ken ik nu wel...
|
En The Grinch is gaaf. (y)
|
christmas carol meestal, maar vaak zitten we ook tot laat aan tafel/ doen we iets anders
|
Die speciale aflevering van kopspijkers komt niet natuurlijk dit jaar op oudejaarsdag :(
Talpa (n) :( |
Citaat:
|
Hmz overdag geen tv ivm visite, 's avonds ben ik ws toch niet thuis, gewoon een normale dag voor mij en k ben na t eten nooit thuis.. Jointje roken ofzo denk ik :D
|
Niets, want in ons huisje in Zwitserland hebben ze geen tv :)
|
Wij zullen wel weer tot een uur of elf aan tafel zitten. Vorig jaar heb ik tussen de gangen door wel de extra's van RotK gezien. Zo zielig :(
|
wetenschapsquiz sowieso, en verder weet ik nog niet.
|
Ik heb
- Bad Santa - Polar Express - Surviving Christmas alvast klaarstaan om te kijken met kerst. Als de rest van de familie tenminste niet al die andere zoetsappige tv programma's wil zien. |
Wat er die dag aan leuke film is op de buis :)
|
Home alone heerscht (y) .
|
|
Nationale Wetenschaps Quiz, en verder zie ik wel wat er op is en of ik kijk.
|
Dé kerstfilm is net afgelopen: National Lampoon's Christmas Vacation :D
|
Op kerstavond de nationale wetenschaps Quiz. Met kerst denk ik niet dat ik veel tv zie. Gewoon lekker lang aan tafel hangen en daarna nog spelletjes doen.
Of eerste kerstdag bij mijn vriend eten en in de avond zijn oma's naar huis brengen :). |
The Sixt Sense komt ook tv met kerst, dus dat ga ik waarschijnlijk kijken.
|
Citaat:
Ja, hetzelfde als Andijvie;) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18. |