![]() |
Hier snap ik dan weer geen zak van
Hier snap ik dus niks van. :eek:
Er is een meisje wat ik ongeveer sinds een maand ken van school. Zij schoof een keer aan bij mij tafel en begon met me te praten. Vond haar eerst niet zo intressant eerlijk gezegt. Het klikte goed en de dagen erna begon ze steeds closer te doen. :cool: Ze had alleen net een vriendje maar ze leerde mij kennen en het ging gelijk niet meer goed met hun samen. Het vriendje komt mij persoonlijk melden dat hij haar virend is en toevallig genoeg is het binnen 1/2 weken uit. :p We worden nog wat closer geven elkaar af en toe wat hints en ze vraagt aan mij of we samen binnenkort zullen tennissen wat ik mij leuk leek. Ze lacht letterlijk om iedere letter die ik uitkraam en ik "ben geweldig etc" :D Paar dagen later krijg ik een sms (ik had haar nummer nog niet) waarom ik die dag niet op school was en zegt ze dag erna heb je gelijk me nummer ;). Ze had mijn nummer via haar vriendin die mijn nummer had geregeld. Roosjes op msn etc. Dus op den duur stuurde ik haar een keer een sms belt ze ook gelijk superblij. Wordt ze zo afgelopen vrijdag nog closer en begint ze oppeens hele vette hints in gesprekken te geven en ik terug. Dus ik denk: hiephoi. Vervolgens begint ze te voetje vrijen. Ze ligt weer dubbel om alles wat ik zeg. Dus ik denk oke dan gaat et nu h-e-e-l binnenkort gebeuren. Maandag zie ik haar weer, doet ze heel vaag en kortaf over wat ze het weekend heeft gedaan: "teveel om op te noemen" en vaag hoor ik nu dat ze sinds zaterdag oppeens een vriend heeft. Ze praat in de klas ook heel geheimzinnig met haar vriendin :| Heel onduidelijk allemaal maar volgens mij is het wel zo. Nou van mij mag je dan dood vallen. Eerst een maand opgeilen en dan dat. Dan moet je gewoon opfucken. Vrouwen, allemaal kuthoeren |
zoiets heet een sletje :)
|
Geweldig einde van je verhaal :D
|
Misschien wachtte ze wel op een actie van jou.
|
ja vrijdag had ik het dus wel aardig duidelijk gemaakt met diverse opmerkingen en toen was ze ook superblij.
zat er duidelijk aan te komen dus vond het nogal onlogisch |
Er zijn twee dingen aan de hand. Het eerste is dat ze een slet is. Het tweede is dat ze waarschijnlijk van jou het idee kreeg dat jij niet geïnteresseerd was, en daardoor ging ze maar naar een ander, want ja, zonder vriendje ben je niet stoer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Achja khoef toch geen slet. Ze leek me niet echt een slet. Maar als dit waar blijkt te zijn (99%) kans is ze gewoon een slet. Opzouten dan. :)
Ik vond haar aan het begin niet zo boeiend. Daarna vond ik haar wel steeds leuker. :p |
gewoon slaan
|
Citaat:
Tuurlijk, logische redenatie (Y) Ohja, flirten kan ook gewoon omdat het leuk is hoor, niet iedereen hoeft daar iets mee te bedoelen. Ik begrijp dat je boos bent, maar gelijk te schelden met 'hoer' en 'slet' is ook niet erg netjes, hmm? |
vraag haar maar (Y)
|
Citaat:
|
Dat is gewoon zo'n mens die iedereen op wilt geilen. :o
|
Het klinkt een beetje als een erg blij meisje, dat dol is op jongens, en die je niet echt serieus kan nemen. Maar eigenlijk kan ik daar niet over oordelen :p
|
Voortaan eerder actie ondernemen.
|
Ook al neem je eerder actie dan stapt ze toch weer naar een andere in een korte tijd
|
Een woord: beuken
|
Beter dat het nu gebeurd, dan dat ze je later laat vallen
|
Misschien duurde het haar wat te lang, dacht ze dat je niet geïnteresseerd was, vond ze je toch niet leuk genoeg om wat mee te krijgen, maar alleen om mee te 'hinten', had ze meerdere jongens waar ze op verschillende plaatsen wat mee probeerde en was die andere jongen net eerder en zo nog tal van andere mogelijkheden, waarvan je nooit zult weten welke de echte reden was, zonder dat je het moet vragen aan haar.
|
Toen je dat weekend 'hapte', wist zij dat je haar leuk vond. Dus hoefde ze je niet meer.
Hoer :D ;) |
Toch raar, als een jongen dit doet dan hoor je er niemand over...
@TS (sukkel, je bent te laat, volgende keer gelijk het broekje in..:) |
Misschien is dat vriend wel verzonnen om te kijken hoe je daarop reageerd :confused:
|
Citaat:
En dat ze ineens afstandelijk doet kan ook omdat ze het ineens wel erg snel vond gaan. Ik weet niet hoe oud ze is, maar ik heb tot mijn 15e ook heeeeele rare dingen gedaan tegenover jongens die ik leuk vond :D |
@TS. Nou iig ben je knap stom geweest. ;) Je had eerder moeten zijn. Die meid wou gewoon duidelijkheid.
Maar... "Takes one to know one." 'Tis niet zo dat ik nooit stom ben geweest. :o |
Wat een climax :D
|
Citaat:
|
Citaat:
En met flirten vind ik, is niets mis, maar of je met iemand flirt die je niet leuk vind, nou zo gepast is..? |
Citaat:
|
welkom in de nederlandse hoeren cultuur.
ik weet hoe je je voelt, laat mooi lopen, forget about it |
Citaat:
eerst een vriend hebben, het uitmaken en gaan flirten met qwsenogwattes en dan hem dumpen en weer een andere vriend hebben :nono: |
ik kon er wel om lachen (y)
|
Is een bitch lijikt me zo.........
Ik snap wel dat je er geen zak van snapt |
Citaat:
|
Ik ben het wel eens met de rest. Laten vallen dat mens! (y)
|
Huh, wat doen jullie allemaal maf? Sletje dit, sletje dat.. Kan wel wat minder toch, zie niet in wat dat meisje fout heeft gedaan..
|
Citaat:
maar goed er is niets lichamelijks gebeurd, nja voetjevrijen:P, als je nou met dr gezoend had ofzo. Lekker laten gaan, volgende keer beter uitkijken. |
Citaat:
Ik vind het raar van dat meisje maar hoe jij meteen denkt vind ik ook erg triest. Tuurlijk, het is niet leuk wat ze deed en ik kan begrijpen dat je haar niet meer snapt maar er lopen nog zoveel leuke meisjes rond en die zijn echt niet allemaal hetzelfde. Praat er met haar over of vergeet haar en wacht op een meisje dat jou wel verdiend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar met flirten is weinig mis:P. |
haar benen gaan open als een blikje bier..
|
Citaat:
|
misschien pikte de TS de hints wel verkeerd op.waren het uberhaupt wel hints.
en allemaal kuthoeren gaat wel wat ver. snap verder wel wat je bedoelt,maarja, wees blij dat je niet eerst een maand of langer een relatie hebt gehad met dr. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog maar een keer, ik heb weer gelachen vandaag:
Citaat:
|
misschien is ze gewoon op je afgeknapt omdat je misschien wel niet "op tijd" je kans hebt genomen!
|
Citaat:
Heerlijk. En geweldig einde van het verhaal, inderdaad. En verder, ja, meisjes zijn raar, lekker laten zitten. |
die vraagt om een beatdown (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58. |