![]() |
One Day
Jullie hebt lang nix van me gehoord...had laatste tijd weinig inspiratie, heb nu 2 gedichten geschreven voor het eerst in het engels...hier is er 1 van...
One Day One Day The sun will shine on the water wide shining throught the tears i'm crying for all those years that there was no one like you One Day The bird wil sing His most beautiful song And came along The way I'm walking for all those years Alone One Day I will be completely happy And laugh all day And stay Laughing All the way In my life Together |
In 1 woord: SUPER... hij loopt geweldig, ik vind hem mooi, enerzijds gevoelig anderzijds neutraal en toch weer niet... niet zo'n nuttige reply, maar misschien dat je er toch blij mee bent...
|
Hey Mabo! Idd lang niets van gehoord, waar was je op MSN? ;)
Over ta poeme: great! Ik vinnum heel erg mooi. |
Ja idd...
Op een paar microfoutjes na moet ik met de dames boven mij eens zijn... Het is een leuk gedichtje! (microfoutjes=spelfoutjes) :D xxx |
Sommige stukken, zoals onder andere: the water wide, zijn heel mooi. Is goed, mooi gedicht.
|
Citaat:
Kom je nog op de meeting? |
Citaat:
|
Citaat:
Bij de 1e 2 regels dacht ik....oeff cliché ......maarrrrr de derde regel haalt deze gedachte helemaal onderuit:D...mooi verwoord !....Ik vind dat je het ook in een leuke, orginele vorm hebt neergezet! liefs, mariamne |
Ja, heel mooi!
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38. |