![]() |
Welke cabaretier krijgt jou níet aan het lachen?
Topics over je favoriete cabaretier zijn er genoeg :p Welke cabaretier vind je helemaal niks? En waarom?
|
Ik heb Bert Vischer lang niet kunnen waarderen, maar het begint wel wat te komen. Joep van het Hek vind ik nog steeds niks.
|
André van Duin.
|
geert hoste
|
Carry Tefsen, heb haar gisteren nog gezien in het stuk Champagne! echt een regelrechte ramp. Gelukkig was ik niet de enige die, die mening deelde. (N)
André van Duin is ook totaal niet mijn ding, gelukkig mag ik er ergens in 2006 alsnog heen. Hoezzé! :rolleyes: |
Pffffffffff, dat zijn er genoeg.
Bert Visscher Sara Kroos André van Duin Jochem Myjer Guido Weijers Lenette van Dongen (maar haar muziek vind ik wel erg goed) Geert Hoste Tineke Schouten BLERGH (haar vind ik misschien nog wel de allerergste) Renee van Bavel Martijn Oosterhuis Paul van Vliet Veldhuis en Kemper Marcel Verreck Plien en Bianca meer kan ik zo even niet bedenken, maar het zijn er zeker meer! |
Sara Kroos kan mij maar heeeeel af en toe laten lachen,
maar die gast die ook pimp my room deed, die is echt (n) |
Bert visser... ik versta hem namelijk vaak niet eens. :s
|
Dat is toch vooral Andre van duin.
|
Ik keek laatst naar Sarah Kroos, en alles wat ik dacht was 'meid, waar ben je in godsnaam mee bezig?'.
Irritant nietszeggend geschreeuw en gelul dat zich samen laat vatten met de woorden 'kijk mij eens boers over seks praten ondanks het feit dat ik een vrouw ben'. Gewoon de hele voorstelling achter de piano blijven zitten, want liedjes kan ze wel. |
Citaat:
|
Andre van Duin was gister bij Jensen. Als Meneer Wijdbeens dan wel, maar toch was het zo vreselijk niet grappig. En het genanste was nog dat Jensen en die Jan Paparazzi he-le-maal dubbel lagen (n) Het waren net twee giechelende meisjes man!
|
Citaat:
|
Bert Visscher vind ik verschrikkelijk. Hij is niet eens grappig ehn heeft een Duitse rotkop. :o
|
Citaat:
|
Andre van Duin, Jochem Meyer (schrijf je dat zo?), Sara Kroos ook niet echt, haar liedjes vind ik wel leuk en Tineke Schouten vind ik ook vreselijk.
|
Veldhuis en Kemper
Freek de Jonge |
Sara Kroos vind ik zo slecht. :| (N)
|
Bob Saget :p
|
Hans Teeuwen. :(
|
Ik kots op Tineke Schouten/
|
Tineke Schouten kan ik niet om lachen.
Veldhuis en Kemper zag ik laatst een minuut of tien op SBS6, dat was ook om te huilen. Zo zijn er vast wel meer. |
Tineke Schouten. Ver-schrik-ke-lijk, werkelijk waar.
|
freek de jonge
|
Duidelijk Bert Visscher.
|
Bert Visher... Echt, ik kon die vent niet uitstaan. Nu vind ik hem wel grappig, en doe hem zelfs samen met mijn vriend na... :o
|
Hans Teeuwen - definately not funny :(
Sara Kroos op tv.. ik schaam me voor het vrouwzijn! |
Ik zag laatst een poster voor een show van Lange Frans en Baas B, genaamd Spreek.
Ik heb er niks van gezien, maar het lijkt me voor zich spreken dat dit voor niemand leuk wordt. |
Citaat:
Andre van Duin en anderen die het vooral moeten hebben van typetjes krijgen mij niet aan het lachen. |
Je kan beter vragen wie wel anders wordt het een véél te lange lijst, maar goed laat ik er een paar noemen.
Yoep vh Hek Freek de Jonge Tineke Schouten Jochem Myjer Guido Weijers Najib Amhali Bert Visscher Lebbis Sjaak Bral Sanne Wallis de Vries etc. |
Citaat:
|
hans teeuwen.
wat een mongool is da tzeg. |
Citaat:
|
oeh een heleboel. Andre van duin bvb, hoewel ik hem als acteur GE-WEL-DIG vind,
|
Veel vrouwelijke cabaretiérs en Andre van Duin.
|
bert visscher of hoe je da typt
ik vind dat zooo'n overdreven niet grappige man hij heeft ook hele decors nodig om zijn act enigzins grappig te laten lijken en als je nou eens kijkt naar lebbis. die heeft 1 tv op de achtergrond met vage beelden en die is 20 x zo grappig. heeft geen decors nodig ook en. die sara / sara ofzo. van de lama's vind ik ook totaal nie grappig |
Citaat:
|
claudia de breij
en dan zijn er nog een hoop niet grappig, maar die mij ook niet als doelgroep hebben, bij Claudia echter... |
Tineke Schouten en Najib Amhali (n)
|
Citaat:
|
Claudia de Breij
Tineke Schouten Lenette van Dongen En de verschrikkelijke Jörgen Raymann. |
Alle vrouwelijke 'cabaretiers'
Lebbis & Jansen Aroe & Sylvester Tineke Schouten Freek de Jonge. |
Citaat:
|
Citaat:
Tineke Schouten is chill! Ontopic: Cabaratiers die me niet aan het lachen krijgen: Freek de Jonge dus Bert Vischer niet (altijd) [EDIT] Puur uit nieuwschierigheid hoor maar wat vind je dan van Brigitte Kaanman?[/EDIT] |
Tineke Schouten (echt zo niet grappig, alleen maar gruwelijk irritant).
Freek de jonge. lebbis&jansen. sjaak bral. Yoep vh Hek André van Duin vast wel meer maar dat weet ik nu ff niet. |
Ik word een beetje verdrietig van mensen die Hans Teeuwen zijn humor niet waarderen
|
Als je Freek de Jonge niet kunt waarderen dan kun je het leven niet waarderen!
|
Citaat:
|
Voor zover ik weet is er nog geen grappige cabaratière geweest. Verder vind ik André van Duin echt ver-schrik-ke-lijk.
|
Sanne Wallis de Vries, bahbah!
Net zoals Tineke Schouten, Youp van't Hek en André van Duin Bert Visscher daarentegen vind ik helemaal geweldig! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13. |