![]() |
Musical in Londen
Omdat ik laatst 16 ben geworden wil mijn moeder me voor twee dagen mee naar Londen nemen om daar een musical te gaan zien (we houden beiden heel erg van musicals). Nu moet ik echter een musical uitzoeken en ik vind het zo moeilijk. Ik weet echt niet wat ik moet kiezen. Ik zit nu een beetje te denken aan The Phantom of Les Miserables, maar morgen zal het wel weer anders zijn.
Nu mijn vraag dus: welke musical raden jullie aan? Of, waar moet ik heen gaan als het tussen de Phantom en Les MIserables gaat? |
Ik zou absoluut naar Les Miserables gaan! Al heb ik hem niet gezien hoor, maar de verhalen die ik er over heb gehoord zijn gewoon zo positief dat ik die dolgraag eens zou willen zien.
En draait We will rock you nog? Die schijnt ook erg goed te zijn. Ik ben zelf in Londen naar Fame geweest. Hartstikke leuk, maar ik zou hem niet aanraden als je uit zoveel mooiere producties kan kiezen (destijds mocht ik niet kiezen, omdat school het voor ons geregeld had). |
Les Miserables, zeker! Ik ben daar ook heen geweest in Londen en ik vond het echt zo ongelooflijk mooi. Echt een aanrader. :)
|
Les miserables.
|
Idd LesMis :o
|
The Phantom Of The Opera! :) Ik ben daar afegelopen juni heen geweest! De zang is zo mooi. En het hele concept is zo goed in elkaar gezet! Het was zo mooi! Ik zou er zeker nog eens heen willen. Echt een aanrader!
|
Woman in White of Billy Elliot, die zijn zo veel beter en mooier, believe me :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We will rock you!!!
Daar wilde ik heen :( Dat schijnt echt onwijs vet te zijn. Ik heb de cd en de muziek is echt onwijs mooi :) |
Ik ben naar The Producers geweest. Als je echt hard wil lachen moet je daarheen gaan. Hij is heel erg camp en over the top, maar juist daarom zo geweldig. Duiven die de hitler groet doen, dramatische homo's en Duitse meisjes verkleed als Bratwurst...
Ja ik heb me kostelijk vermaakt :D Plus dat de liedjes goed zijn, de actuers goed spelen en ze errug goed kunnen zingen. Springtime for Hitler and Germanyyyyy, Deutschland ist Happy and gaaaaay |
Ik ben in London naar Fame en naar We will rock you geweest. Fame was erg leuk. We will rock you was echt heel erg gaaf, ondanks dat ik haast geen Queen muziek kende of leuk vond was de musical toch heel erg leuk en nouja, ik ga binnenkort weer naar London en ik wil misschien wel nog een keer naar wwry, het is echt een mooie musical!
Ohja nog een tip, als je de kaartjes nu vantevoren bestelt dan ben je echt enorm veel geld kwijt terwijl je in London zelf een heleboel winkeltjes hebt waar je voor die avond de kaartjes voor de helft van het geld kan kopen! the box office (op zo'n plein, ergens bij allemaal bioscopen :o) verkopen ze zeg maar de officiele kaarten, bij de andere winkels zit je achter een pilaar of heel ver weg oid. :p |
Les Miserables, is érg mooi, maar ook een beetje kort.
|
Starlight Express :cool:
|
Bedankt allemaal. Ik heb nog van veel mensen dingen gehoord die The Phantom hebben gezien in London en die waren ook allemaal heel erg positief. Toen heb ik van beide musicals maar de muziek geluisterd en besloten dat the Phantom mij meer aanspreekt. En alles is nu geboekt en zo, de 27e al! :)
|
Les Miserables heb ik in Londen gezien, was echt geweldig. Verhaal, muziek, zang, acteerwerk, sfeer, decor, allemaal (y).
Beetje laat zie ik, maar dan weet je in elk geval wat je mist ;). |
Citaat:
maar draait die nog steeds? Ik ben daar 3,5 jaar geleden geweest...! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30. |