![]() |
Mdma
Ik wil eens MDMA proberen. Echt MDMA. Als jullie dit gaan kopen waar halen jullie dat ?
|
Citaat:
edit: en we kunnen hier natuurlijk geen reclame gaan maken voor harddrugs en waar je het kan halen |
mja het is natuurlijk wel bekend dat de meeste mensen hun drugs uit het uitgaansleven halen, naast coffeeshops en smartshops :D
|
Apotheker natuurlijk is wel zo makkelijk even dokter afschrift halen en daar geven.
|
Via de pillenboer regelen
|
|
Ik haal mijn mdma gewoon bij de dealer op het speelpleintje in de pauze's (Y)
|
:rolleyes:
ik voel een slotje aankomen. als t goed is hoef ik me over de vraag waar je het krijgt en wat je dan hebt voorlopig even geen zorgen te maken. Ik ben nl op zeer korte termijn in het bezit van een xtal objecten die naar mijn mening en die van meerdere mensen met mij naar verwachting voorlopig niet in kwaliteit overtroffen kunnen worden. Zelfs niet door kristal. En daarom heb ik me met n paar vrinden maar samengepakt opdat we tot de zomer ergens niet meer hoeven steggelen of forummers aanklampen ;) |
Citaat:
|
De overtreffende trap van de roemruchte blauwe driehoek.
|
een roze dildo?
|
een zwarte piet.
|
You don't own me! I don't see a ring on this finger!? Are you gonna put a ring on this finger? Huh!?
|
there's plenty more where you came from, sletje ;)
|
Citaat:
Specifieker graag, ik ga al bijna nat! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
is het de roze variant?
|
Citaat:
|
We mogen je hier voor zover ik weet geen adressen of plaatsen geven waar je het mag halen ivm ilegaliteit. Wat ik je kan adviseren is eens rond te vragen in het uitgaanscircuit.
|
Citaat:
|
De verhoudingen lagen een beetje krom ;).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52. |