![]() |
Bouwjaar en type?
Ik heb een oude Tomos brommer van iemand gekregen. Daar heb ik echter geen aankooppapieren bijgehad, want die waren kwijt. Ik weet in ieder geval zeker dat ie niet gestolen is of zo, het is een goede kennis. ;)
Maarrr het probleem is nu dat ik bij het aanvragen van een verzekering het bouwjaar en type moet invullen. Heeft iemand enig idee hoe ik hier aan ga komen of waar ik dat kan vinden op wellicht de brommer zelf? :) |
Citaat:
|
Hoe oud is hij? Oud genoeg om een oldtimerverzekering te krijgen? Dan kan je het bouwjaar vast opvragen bij Tomos, eff bellen of briefje sturen.
Als het gewoon zo'n modern ding is, grote duim truuc gebruiken. Maakt allemaal toch niks uit. |
Ik heb ook een geschat bouwjaar op m'n verzekeringsbewijs staan. Maar mijn type is maar een paar jaar gemaakt.
|
Zit er op het chassis geen typeplaatje? Wat voor Tomos is het, heb je een duidelijk foto? Je kan ook kijken in het koplamphuis, daar wil nog weleens een serienummer staan.
|
Bedankt, maar het is niet meer nodig. :)
De reparatiekosten liepen onverwachts tot zo hoog op, dat ik bijna een scooter zou kunnen kopen. Dus dat ding gaat het nooit meer doen. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:15. |