![]() |
Het lekkerste Kerst-snoep?
Omdat er ook een 'Lekkerste Sinterklaassnoep'-topic is, vraag ik nu aan jullie: wat vinden jullie nu het lekerste Kerst-snoep?
Is het bijvoorbeeld de gewone melkchocolade Kerstmanpop, of zijn het kerstkransjes (die er ook weer in alle variaties zijn), kerstfiguurtjes gevuld met allerlei verschillende vullingen, zijn het misschien Lebkuchen (weet even niet hoe ze in het Nederlands heten :o ), printen of is het weer heel iets anders? Kom maar op! Mijn lekkerste Kerstsnoep zijn kerstkransjes gevuld met fondant en Lebkuchen. En de verschillende kerstfiguurtjes (bijvoorbeeld met vullingen zoals advocaat of truffelcreme oid). |
de schuimkerstkransjes van albert heijn.. die witte met choco onderkant <3
|
Schuimkerstkransjes.. En alle chocolavarianten van kerstsnoep. (vooral die je stiekem uit de kerstboom kan jatten :o )
|
Die platte kerstkransjes van chocolade met van die witte harde bolletjes erop. Ook wel in de varianten met groene of rode bolletjes. En chocoladen hulstblaadjes.
Ik hou niet van schuim of vullingen. |
Lebkuchen, ja ja ja.
Volgens mij hebben ze dat in Nederland ook niet, mijn oma neemt altijd ENORME hoeveelheden uit Beieren mee <33 En ook de vierkante lebkuche achtige koekjes met een zelfde soort 'peperkoek', marsepein en sinaasappel gelei. Ook de zelfgemaakte koekjes die ons net voor kerst wordt opgestuurd vanuit Duitsland en die we met Heilig Abend verorberen. |
Citaat:
|
Die kerstkransjes met die spikkeltjes en dat overheerlijke spul er in.
Ben alleen de de naam van de overheerlijke spul kwijt. :o |
Ehm, alles is lekker: chocolade musketkransjes, schuimkransjes, koekjes in de voor van kransjes, chocolade in kerstuitvoering :bloos:
|
Schuimkransjes en chocoladekransjes met muisjes.
|
Citaat:
|
Van die harde zilveren snoepjes.<3
|
Musketkransjes :)
|
Kerstkransjes zijn heerlijk! <3
|
kerstkransjes zijn geweldig, maar kerstschuim is ook super.
|
Citaat:
|
Kerstkransjes, die van chocolade.
|
Citaat:
|
Merang! En voor de mensen die niet weten wat dat is: schuim van eieren en suiker. Maar niet dat spul dat je in de winkel koopt, maar zelfgemaakt :)
|
Kerstmannen van chocola.
Of chocola uit de adventcalender. Eigenlijk gewoon alle chocola :p |
Citaat:
|
Mijn mama's zelfgemaakte sinaasappel-kerstavond-cake :o
|
Citaat:
|
schuimkransjes :)
|
Lebkuchen, die hebben wij ook gehaald op 'n kerstmarkt in Duitsland, maar ik vind ze niet echt lekker. Hard en zonder smaak.
Doe mij maar zo'n vruchten kerstkransje. |
Rond kerst ren ik altijd naar de C1000 om het schap met chocokransjes met caramelvulling gigantisch te gaan plunderen, echt goddelijk lekker!
Eigenlijk wil ik niet dat jullie die kransjes ook gaan kopen, want dan zijn ze er zo snel doorheen :o En dingen met amandelspijs zijn ook altijd lekker <3 |
Musketkransjes, en de leeggelopen musketkransjes (gewoon chocola met die witte dingetjes)
|
Citaat:
ohja en die Theekransdingen (die grote) (Y) |
Ik weet niet hoe het heet, maar zo'n kleine, ronde koekjes. Er zit zo'n wit spul op en soms een soort hagelslag. Ze hebben die koekjes trouwens ook met pasen.
|
Citaat:
|
Chocolade kransjes met gekleurde spikkeltjes, zonder vulling. Of schuimkransjes :)
|
Citaat:
|
- Schuimkransjes van de AH
- Vorig jaar hadden ze ONGELOOFELIJK lekkere kaneelsterren bij de AH - Zuurstokjes, maar liever die zoete dan die met pepermunt-smaak. |
Citaat:
|
Chocolade kerstmannen en kransjes die je uit de boom kan pakken (y)
|
Die grote koekkerstkransen met spikkeltjes... En die hele kleine ronde koekjes met een soort roomachtige bovenkant...
En alles van chocolade |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:27. |