![]() |
Kk kk kkzooi (8)
Omdat de vorige dicht is.
Mijn kkzooi is dat de koffie in de kantine op was. :( |
Mijn kkkkkkkkkkk zooi van gisteren was dat er 2 bussen niet kwamen opdagen en de derde 45min vaststond terwijl ik ergens écht op tijd moest zijn. En vervolgens de 11 voor mn neus wegreed :mad:
Die van vandaag: Dat we weer eens te weinig personeel hadden voor teveel werk, en dat er zeikende klanten waren. "Zijn er niet eens chocolade letters meer!" "Ik vind het zo vervelend dat jullie bijvullen terwijl er klanten zijn!" "Hebben jullie geen roomboterspeculaas?" GODVERDOMMEEEE |
Ik heb goed nieuws én ik heb slecht nieuws.
Het slechte nieuws is dat U botkanker heeft, en het goede nieuws, o er is eigenlijk geen goed nieuws. HAHAHAHAHAHAHAHAHA Hoi mijn bijdrage die wel wat bijdraagt op dit tijdstip, op deze plaats in ons oneindig grote heelal is dat mijn kkzooi zeer smerig smakende antibiotica betreft. |
Citaat:
|
omg :D ²
|
een collega/schoolgenootje vertelde me dat ze gisteren naar het ziekenhuis wilde en ervoor gezorgd had dat ze om acht uur klaar was met d'r werk zodat ze naar haar stiefmoeder met een ver gevorderd stadium van borstkanker toe kon, maar dat een andere collega had gezegd dat ze moest dweilen en dat ze vette pech had. jezus wat een kutcollega ben je dan :|
|
Citaat:
edit: :s |
Citaat:
|
Ik wilde net uitloggen bij livejournal maar toen logde ik ineens uit bij gmail dus nu ben ik van slag :confused:
|
Citaat:
|
Dat het kkkersttopic gesloten werd toen ik mijn onvrede wilde uiten over die skyradio reclame met Phil Collins, en een betoog hield over chocoladekransjes met witte spikkeltjes, gevolgd door een geheimzinnig 'denk daar maar eens over na'.
|
Het is een beetje er kk dat ik zo moe ben en eigenlijk nog de hele nacht ploachies wil draaien en uhh...
En vandaag op m'n werk had ik last van een of andere zeikvent die ging lopen bellen. Normaal heb ik daar ook last van, alleen dit was zo'n type dat belt vijf minuten voordat je naar huis gaat.. Godverdomme, en dan word je nog betaald ook om die vent niet uit te schelden :( |
Ik werd vanochtend op schiphol gefouilleerd.
|
zz, het lijkt wel of de forumbazen en -bazinnen er op uit zijn al mijn posts en topics te verwijderen en dat terwijl ze het fototopic lekker vol laten lopen als het helemaal ondergespamd wordt. Ik vind het een KK beleid.
|
Het ís ook een KK-beleid. :)
|
'Wij zijn geen robots, maar mensen'.
|
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
En gefeliciteerd! (y) |
Ik ben pissed off, want ik had me al voorbereid op 2 daagjes lekker vrij, maar nu is een mokkeltje op vakantie en moet ik morgen toch werken. En ik moet morgen heel vroeg op om de dokter te bellen, want m'n oog is al 3 maanden dik, rood en pijnlijk en je kan onze dokter alleen bellen tussen 8 en 10, maar als je na 9 uur belt zit het al vol omdat er zoveel kkbejaarden in dit dorp wonen. En ik ga me morgen op m'n werk de tyfus vervelen, want niemand weet waar het winkeltje zit, en m'n mp3-speler is verrot, dus dan zit ik ook nog es zonder muziek.
Grrr. Ik had ook nog gehoopt dat ik gewoon lekker kon slapen vannacht zodat het morgen allemaal goed zou komen, maar ik krijg ook net te horen dat mijn zus ineens bij ons thuis slaapt en dat ze dus in mijn kamer ligt en dat is KUT, en ik moet ook nog es heel erg stil zijn want er ligt een baby te slapen. :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: PS: Hieperdepiep voor Metal! |
Citaat:
moest het zijn/o |
Citaat:
|
Ik ben ERGENS op aan het wachten, maar volgens mij gaat het nog wel een OGENBLIKJE duren :mad: :).
|
wizkid is nog steeds FB hiero.
|
Ik werd vanochtend wakker gebeld om 9 uur en toen kon ik niet meer slapen (n) En dat terwijl ik toch echt asociaal wilde gaan uitslapen. :mad:
Ow en weet je wie het waarschijnlijk is gebeld die belde? Een van die honderden kkkkk instanties die mij de hele dag bellen! Grr! |
Citaat:
|
kanker
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kk vroeg opgestaan
|
Citaat:
|
ik heb kk keelpijn en mn band was gisteravond lek waardoor ik naar huis moest lopen, gvd.
|
Die kklui hier op lifestyle (enkele uitzonderingen daargelaten)
|
Hoi, ik vindt het kanker dat ik met school bezig moet, dat dcfc niet naar de vera komt en dat ik eerder weg moest van nada surf omdat ik de kankerbus moest halen :)
doei |
*pilsje aan Eresh'kigål geeft* :):p:):p:)
Ofzo. |
*drinkt pilsje op*
Thanx |
Citaat:
- "I'm a robot, not your refrigerator." |
Citaat:
|
Omg's wat een stelletje spuit elven hier, :|.
Edit: ik vind het een beetje kk dat mijn haar teveel is uitgedund. |
mijn duitse brief werd zonder enig pardon van tafel gepakt en nu heb a. alleen een kladversie. b dat is kk omdat ik nog erger schrijf dan een jongen. c. hij is niet af d. ik ga zakken e. herkansing wordt voor iets anders gebruikt.
dit weekend moet ik zoveel doen dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen :). kk. |
Hoi ik heb geen negatieve KKzooi maar ik wil wel graag Metal even feliciteren. :) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
arrrgh tentamen net niet gehaald! 1 fout teveel!!!!!! omg, alles weer opnieuw leren... :(
en dat reageer ik dan af op mn vader en voel ik me nu schuldig over |
Dat ik wéér wakker ben gebeld vandaag.
|
Gisteren leende ik geld uit en dat zou ik vandaag terug krijgen, en dat heb ik niet gehad. En nou kan ik geen eten kopen. Kk.
|
Ik moet plassen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:44. |