![]() |
Garden state
Ik vind het hoog tijd dat er eindelijk eens een topic over geopend wordt! Heeft iemand hier de film gezien? Zo ja, wat vond je er van? Heb je hem ook op dvd? Heb je de cd? Vertel!
- Ik heb hem dus zelf gezien en vind hem echt geweldig :D Heb hem ook op dvd en de cd heb ik ook, geweldige muziek (y) |
Ik vond em echt geweldig :)
|
Eh, ik vond de film wel aardig. Er was verder geen 'zelfstandig' muziek in de film (of hoe dat ook heet).
|
Citaat:
Heb menig maal een traantje weg moeten pinken van de slappe lach. Die ridder is geniaal. En het shirt. En de kruisboog. En de soundtrack kan ik zolangzamerhand ook wel opzeggen. Ja, een puik geheel. |
Was wel een leuke film. Al vond ik het soms wel iets te ...kunstig gemaakt, met die 'leuk gevonden' scenes waarbij Andrew bijvoorbeeld een blouse aanheeft met hetzelfde patroon als het behang.
En Natalie Portman vond ik vaak wat overdreven hyperactief. |
Aan te raden om te kopen?
|
Ik wilde m zien, maar heb dus niet.
|
Ik heb het niet gezien, zal het maandag eens meenemen van m'n werk. En dan 's avonds kijken.
|
Citaat:
|
mwah, geinig meer niet.
|
Citaat:
Waar gaat de film eigenlijk over? |
Lipstick. (y)
|
De soundtrack is heel leuk.
|
In het begin, dat stukje vliegtuig-droom is wel vet, iedereen in paniek en hij als de rust hetzelve (y)
Leuke film. |
Citaat:
|
Citaat:
|
oh ja die wilde ik nog een keer zien
|
Ja gewoon een topfilm dus (y)
En hij begint een van mn favorieten te worden, ik heb hem op dvd gehaald als ex rental voor 4 euro ofzo en sinds ik dat commentaar erbij heb gezien vind ik hem nog geweldiger :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
De film is geweldig :)
Alleen nathalie portman is irritant. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oke! Ik heb hem net gekocht omdat jullie hem goed vonden! 20 euro! It better be good!
|
Citaat:
Maar hij is wel waard hoor :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
20 euro vond ik zelf een beetje te veel.. heb dus ook gewacht tot ik hem goedkoper gevonden heb. Ben wel echt benieuwd wat je er van vindt en hoop dat hij je niet tegen valt :) |
And Tickle is all that remains.
Die quote blijft van deze film bij me hangen. Vond het wel een geinige film. |
Leuk debuut, af en toe een beetje gemaakt, het einde is afgezaagd en sentimenteel.
|
Ach, als het een goede film is, is het 20 euro wel waard
|
Nou, ik heb 'm meegenomen van de FRS, straks even kijken. :) Ben blij dat ik 'm niet hoef te kopen, ik vind €20,-- wel erg veel. Bij RoDisc is hij trouwens te bestellen voor €12,99 meen ik.
|
Citaat:
|
Nou, ik heb 'm eindelijk gezien. Ik vond 'm best leuk, soms wat wanhopig alternatief waardoor het allemaal iets minder subtiel werd, maarja, dat moet maar kunnen. En natuurlijk, Nathalie Portman. (L) En er was ook niets mis met de soundtrack. 7.5 wel hoor. :)
|
Citaat:
Maar fijn dat je hem leuk vond :) Ik heb al heel erg veel verschillende meningen over de film gehoort, sommigen vinden hem geweldig, anderen vinden hem wel ok en sommigen vinden er niks aan.. ieder zijn eigen mening :) Ik vind de soundtrack denk ik nog bijna het beste aan heel de film, erg veel en goedkozen muziek :) |
Citaat:
|
Heb daardoor The Shins ontdekt!!
en jah ik kende The Postal Service al ma ze zijn zooooooooo goed... film zelf was best goed te vertere. ziekenhuis scene is geweldig met die hond |
Ik houd van die film.
|
Citaat:
Weet iemand dat trouwens, wat het eerstvolgende is dat we van hem horen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alles behalve.
|
Citaat:
Toch nog zeker de moeite waard. Die soundtrack ken ik immidels al helemaal uit m'n kop. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:06. |