![]() |
Direct Fucking Control
Hoe fucking gaaf
Nog nooit gezien helaas. Onlangs Nuclear Tomorrow gekocht op de gok. Supergaaf. Heb ook nog een plaatje op mp3 geshared staan, geen idee welke. www.deepfrybonanza.com/nowayrecords/gw_blank.mp3 http://www.geocities.com/tysonkangaroo/bandpage.htm |
had je dit topic al gezien?
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1317202 en ik zal die zut van jou een downloaden |
Citaat:
Nu wel helaas, wat een dikke vette kutzooi als ik me zo uit mag drukken. |
Direct Control... Ken alleen You're Crontrolled en dat vind ik eigenlijk klinken als de zoveelste minor threat copy... Volgens mij dig ik dat soort hardcore gewoon niet (meer).
|
Citaat:
Nee je bent vast te verstandig geworden hiervoor. |
Citaat:
Doe mij maar Kill Your Idols (tenminste, dat knalt uit mn boxen). |
When will the stupidity stop?!
|
Citaat:
|
|
Het lijkt voor geen meter op Minor Threat man.
Vette band, jammer dat je ze tijdens de tour gemist hebt Sjoerd. Volgens mij komen ze wel weer in t nieuwe jaar. Mikey Offender tijdelijk op bas tijdens de tour. Megacool! |
Citaat:
Volgende keer uiteraard aanwezig. |
Hardcore for heroin!
Hahahahahaha you're dead! Wel irritant is dat ze 100 dingen uitbrengen met dezelfde songs(alleen andere opnames). En het ronnie's dead shirt is al een klassiekor! |
was wel geinig in de occii laatst
|
Geweldige band
|
Live geniaal, verder ken ik nog niks, moet zeker nog een keer wat van ze aanschaffen.
|
Vanalles te krijgen bij Kangaroo Records
|
Supervette band! Op de afgelopen tour met ze gespeeld, wat kunnen die gasten zuipen zeg! Staat live als een huis. Een weekje daarna weer gezien in Hengelo met Insted, daar viel het een beetje tegen. Achteraf was het daar wel vet, kreeg een paar platen van ze als bedankje voor het beloofde Grolsch het Kanon wat ik voor ze had meegenomen!
Hopelijk komen ze snel weer naar Europa! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05. |