![]() |
PoP 3
Hoe is The Two Thrones? Ik heb hem nog niet gekocht.. Is ie beter dan Warrior Within? Vertel! (y)
|
Vond Warrior Within al vrij weinig aan dus deze ga ik ook niet kopen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben hem al aan het spelen. Ik vind hem persoonlijk goed gemaakt. PoP2 was ook erg mooi, maar ik weet niet of die net zo goed als deze. Ik denk dat deze toch wel een stuk beter is, maar we zullen zien:)
|
Uh, ik zit vast in PoP3 :bloos: nog best in het begin.
Bij die muur waar water uitstroomt moet je over balken springen enzo, maar bij die 2e muur weet ik niet hoe ik naar de balk kom :s Please help me! |
waarom is de titel eigenlijk PoP 3? er zijn in totaal toch al veel meer delen?
|
Citaat:
Je had de sideview pop 1&2 Je had PoP 3D (herinner me even niet of daar ook een 2de deel van was) En nu dus PoP 1 t/m 3 |
wat maakt het uit, hij bedoeld gewoon de nieuwe en dat is deel 3:P
|
Citaat:
|
Citaat:
En het nieuwste deel van PoP is echt duizend keer beter dan deel 2 tot nu toe. |
Citaat:
Maar ligt het aan mij of is het een stuk minder geweldadig geworden, ik mis de onthoofdingen en het door midden snijden van vijanden :( |
Oke ik dacht dat ik de trilogie voor de pc bij de music store zag liggen voor €45, als ik dat goed heb gezien haal ik 'm toch, want ik zie wel dat de stijl van dit spel beter is geworden en er alleen maar lovende reviews zijn. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Klopt ze zitten alle 3 in 1 pakket voor rond de 50 euro :)
|
Citaat:
OT: Ik vind het wel een goed spel, maar volgens mij niet helemaal mijn stijl... |
Citaat:
|
Citaat:
@ Pyromaniac: Daar lijkt het niet op, ik speel het nu al langer dan ik veel andere spellen gespeelt heb. @ Smobbo: Meestal is dat toch juist andersom, dat de europese versie wat geweldadiger is? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57. |