![]() |
Pil/Condoom
Als jullie seks hebben, wat gebruiken jullie dan? Alleen een condoom? Ben je alleen aan de pil? Gebruik je allebei?
|
Er bestaan ook andere voorbehoedsmiddelen dan de pil en het condoom.
|
Citaat:
Maareh, zou een FB erbij kunnen zetten: "Iets anders, nl..."? |
De pil alleen, maar ja ik heb dan wel al 3 jaar een vriend.
Wanneer ik veel losse scharrels had zou ik het namelijk wel met condoom doen. Dus, eigenlijk heb je weinig aan de uitkomst van de poll denk ik. |
Citaat:
|
dus eigenlijk had ik dat moeten kiezen? maar kiest dan niet iedereen dat?
|
Citaat:
Het heeft dus eigenlijk meer betrekking op dit moment. Maar als je op dit moment allemaal losse scharrels hebt kan je dus zeggen "het hangt ervan af" ofzo :p Nouja je ziet maar :o |
Alleen de pil.
|
Alleen de pil...
|
Alleen de pil.. :)
|
heb een mirena spiraaltje,
heb geen seks buiten relaties, maar mocht het toch voorkomen,dan natuurlijk met condoom! in relaties alleen in t begin... |
Citaat:
|
Prikpil hier :)
|
Alleen de pil
|
Optie "anders" toegevoegd. :)
En ik doe double dutch. :) Gewoon, omdat. En ik ben blij dat mijn vriend er geen probleem van maakt een rubbertje te dragen. En zolang ik dat wil, ook al is het maar gevoelsmatig, blijft dat zo en dat schept vertrouwen. |
Alleen de pil, omdat we allebei toch geen SOA's hebben en we hebben toch al 3 jaar. In het begin hebben we wel het condoom gedaan. Maar nu zit ik aan de pil en ik vind het makkelijker.
|
Ik ben maagd maar ik koos voor Double Dutch :p
|
Citaat:
|
tot nu toe double dutch, wil namelijk nog weleens de pil vergeten + dat ik geen vaste vriend heb.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ja verder is er niks mis mee hoor, om het (ook) met condoom te doen! |
Alleen de pil. Mn vriend en ik zijn al bijna 3 jaar bij elkaar. En soa-loos gelukkig :p
Uhm, als ik het met een andere jongen zou doen, zou ik voor double-dutch gaan. |
Iets anders namelijk: nuva ring
|
Alleen de pil.
|
I'm Still a Virgin, but when it happends i will go for DOUBLE DUTCH > condoom + pil
|
Citaat:
|
Iets anders, namelijk de Nuvaring en hij bevalt geweldig. (y) :)
|
De pil vind ik meestal wel voldoende :). Maar als mevrouw perse een condoom wil, fine bij me.
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben nog maagd. :)
|
Vriendin heeft de pil dus dat is wel voldoende ;)
|
Citaat:
|
alleen de pil
|
Citaat:
|
alleen pil. kan niet echt goed overweg met die condooms. gelukkig heb ik al meer dan 2 jaar een vriend zonder soa's dus vind alleen pil ook voldoende.
|
de stopweek en de eerste week van de pil met condoom de andere twee weken zonder tenzij ik 'm vergeten ben of andere medicijnen moet slikken die maand
|
tja voorkeur aan alleen pil
maar ligt er ook aan wat mvr. prettig vind |
Citaat:
|
Ligt eraan. Ben sowieso aan de pil dus zwangerschap maak ik me niet druk om. Daarnaast heb ik een hele simpele regel: niet getest na laatste beurt? Rubber om. Wel getest en niets opgelopen? Weg met dat klereding, liever zonder (y)
|
Pil (Y)
Condooms zijn ZUUR! gewoon zorgen dat je getest bent :) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02. |