![]() |
Gabriel Rios
bekend van de liedjes, Broad daylight & ghostboy. & 16 december as in de melkweg.
hoe word deze puerto ricaanse belg ontvangen door jullie? oftewel, wat vinden jullie van z'n muziek? |
saai, 1 keer live gezien en dat was genoeg
|
Leuk voor hem dat hij binnen 1 jaar tijd gepromoveerd was van de Higher Ground tot de Alpha op Lowlands.
Met de muziek kan ik niets. |
saai??
Mooie liedjes en onvermoeibaar live ja, en een lekkere man maar wel een versierder ;) Catastrofe is een cool nr. |
Ik vind hem prachtig. En zijn muziek ook.
:o (Y) |
ja leuk, 2 keer gezien. 1 keer in n zaal en 1 keer op t dourfestival, ik vond het in de zaal leuker. zn muziek werkt positief op mn stemming:)
|
Mooie gozer, aparte muziek. Niet mijn smaak, wel lekker voor af en toe :)
Broad Daylight zit een leuke clip bij btw. Live zou ik er niet naartoe gaan, ik vindt hem live niet zo. |
Citaat:
|
Ja, ken m van die reclame nu he. Dat vind ik iig een lekker nummer (y)
|
2 keer gezien. Muziek is wel te doen, alleen jammer dat de rest zoveel anders is dan broad daylight. Vond het daarom live best tegenvallen...
|
eerst vond ik het wel leuk, nu niet meer zo.
ik zag hem op parkpop geloof ik en daar was ie tof maar toen zag ik hem een paar maanden later op een festivalletje in delft en daar was het echt saai. broad daylight blijft een leuk nummer, de rest niet zo. |
heerlijke muziek. op pinkpop was hij geweldig. op lowlands wat minder maar dat kan er ook aan hebben gelegen dat ik achteraan stond, en niet vanaf het begin al daar was.
lekkere cd, maar veel lekkerder live (y) |
Ach, dat ene nummer vind ik wel genoeg denk ik.
|
heb 'm deze avond toevallig aan 't werk gezien in een zaal, en hij was super (y) heel sfeervol, staande ovaties op het eind enzo, zelfs wat gedans (haha, maar voor een zaal...)
hij is ook een verrassend goede live-artiest |
Broad daylight is het enige saaie nummer op die cd :o
Santera, Gran Siesta en Ghosboy zijn super lekkere nummers (y) Hele cd is goed in principe. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vond zijn optreden op dour kut.. en zijn liedjes ook best wel, dus ja.
|
behalve broad daylight kan ik verder niks nada met zijn muziek. en ik zou het op hemzelf wel kunnen doen maarja, DAT IS OOK WEER ZO OPPERVLAKKIG HE.
|
1x live gezien. Viel wel mee, deed zijn best, was vrolijk en op zich wel leuk. Ik zou er echter nooit betalend naartoe gaan. Broad Daylight blijft het leukste nummer.
|
Citaat:
|
Na Broad Daylight ben ik wat andere nummers gaan luisteren, maar dat vond ik 3 keer niets.
|
Leuk! La gran siesta en cincomanos (y)
Ik ga er wel heen in de Melkweg. |
Ik moet wel zeggen dat ik na Broad daylight de andere nummers aanvankelijk ook nogal vond tegenvallen, maar toen had ik de cd al gekocht... toch nog maar een paar keer geluisterd en ik waardeer de cd steeds meer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
al vaak gezien.
Het heeft ook wel een tijdje bij hem geduurd voordat hij echt doorbrak. twee jaar geleden was broad daylight er ook al. Toch blijft het een leuk liedje. Zijn optredens zijn ook altijd leuk! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |