![]() |
Wanneer heb jij de kerstboom opgetuigd?
Wanneer heb jij je kerstboom neergezet en versiert? En wie doet dat bij jullie?
Ik heb het hier thuis gedaan en al de dag na sinterklaas. Had wel weer zin in kerstgezelligheid! |
Ik toen juist :)
|
Nog niet, geen idee wanneer wel.
|
Wij hebben gee kerst boom wij hebben dit:
http://i31.photobucket.com/albums/c3...3/e0147de6.jpg :( :( :( |
morgen :)
|
Dit weekend. :)
|
Citaat:
Geen idee wanneer wij de boom optuigen. |
Wij hebben nog nix staan, wij zijn nooit zo vroeg.
Denk dat dat ergens volgende week gebeurt. |
Wij doen thuis niet aan kerstbomen. Sowieso wordt er geen kerst gevierd.
|
Mn moeder heeft hem vandaag opgezet. Nja ik moet niet overdrijven het is een boompje van net een meter, nep en goude kerstballen. Oftewel ik kijk er liever niet naar:(.
|
Ik heb vrijdag op m'n werk de kerstboom moeten optuigen met een paar kinderen en morgen ga ik het thuis doen.
|
nou, wij hebben nooit meer n kerstboom, mijn moeder maakt tegenwoordig elk jaar 1 of ander enorm "kerststuk" ipv een kerstboom, op zich wel mooi, mar tog...ik wil kerstboom haha :P
|
Het is wel erg burgerlijk om de kerstboom op 6 december al te hebben staan :o
|
misschien over 2 weken
|
Citaat:
|
Vandaag gaan we hem opzetten. Ikzelf niet, het is trouwens zo'n foute nep kerstboom. Maar wel lekker makkelijk ;)
|
Citaat:
...en m'n moeder vind um HE-LE-MAAL geweldig :( |
Mijn moeder doet dat altijd lekker op het laatste moment (N).
Ik heb besloten niet mee te helpen dit jaar. |
Mijn ouders en zusjes zijn nu een kerstboom kopen, dus dat wordt weer ouderwets versieren straks :)
OMG, bij ons in de buurt woont ook gewoon een familie die de kerstboom (serieus) van oktober t/m februari ofzo heeft staan :eek: En niet eens alleen een kerstboom... |
Mijn moeder vandaag en mijn eigen boompje moet ik nog doen, maar dan moet ik eerst mijn kamer opruimen. Geen zin.:o
|
Citaat:
De kerstboom staat trouwens sinds vandaag. Niet zo'n hele grote maar toch hebben ze er nog 200 lichtjes in weten te proppen :D |
Heb ik gister gedaan. Mijn ouders wilde eigenlijk geen kerstboom omdat ze dan op vakantie zijn maar omdat mijn broers en ik wel kerst thuis vieren hebben ze toch maar een boom gehaald.
|
Gister
|
Nog niet ik ga het ook niet doen en als mn mam daar de behoefte aaan heeft moet ze dat zeker doen :p
Hebben emt wat huisgenoten wel heel demonstratief een kerstboom in de gang gezet maar dat was meer omdat onze huisbaas alle gangen leeg wilde hebben en wij vonden dit nogal onzinnig :o |
Een halve minuut geleden.
|
Vandaag.
|
Vanmiddag heb ik de kerstboom even opgetuigd. We kregen een gratis boom van de autodealer dit jaar, normaal hebben we altijd een hele grote- en volle boom, dit jaar: Och hij is wat slungelig, en niet echt vergelijkbaar met de Normannen, maar lekker boeiend. Ik heb een boom. :o
|
Citaat:
Wij zetten hem deze week ergens wel op, denk ik |
Wij laten de kerstboom dit jaar maar in de kelder liggen. We zijn bang dat er anders niet zoveel van over zal blijven (in elk geval niet van de versiering erin) met 2 jonge katjes. Misschien dat we hem volgend jaar weer opzetten.
|
Bij ons is-ie vandaag ook opgezet. :)
|
Gister de boom neergezet, vandaag de verlichting etc erin gehangen :)
|
Volgens mij kopen wij dit jaar geen kerstboom :eek:
|
Mn ouders hebben het 6 of 7 december al gedaan (n)
|
hoop helemaal niet
|
Waarschijnlijk wordt het aanstaande donderdag.:)
|
Dat doen we altijd de dag na mn verjaardag.. Donderdag dus :)
|
Nog niet. Geen idee wanneer mijn ouders dat gaan doen. Op de studentenkamer doe ik er iig niet aan.
|
Gisteren. :) Hij is heel mooi geworden, goud en rood.
De verkoper zei dat hij niet zou ruiken maar als ik van buiten naar binnen kom is er toch een lichte dennengeur. ((L)) |
Afgelopen weekend. Hij's groot. :| Maar mn mama enz hebben t gedaan. :o ik niet. :p Zitten ongeveer 275 lichtjes in. en de ballen zijn zilver en rood :)
|
m'n moeder heeft dat eergisteren gedaan, speciaal voor mij! :)
|
Citaat:
Wij tuigen hem aanstaande zondag op, denk ik. Ik vind het altijd zo zonde om hem direct na Sinterklaas op te tuigen, dan is hij al kaal voor kerst zelf:p |
ik heb m vrijdagnacht na het uitgaan opgezet met kapt. roodbaard en nu ligt t onder de kerstboom al hééélemaal vol met kadootjes :bloos:
|
Nog niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wij hebben hem zaterdagmiddag opgehaald en mijn moeder heeft hem versierd.
|
Nog niet, zowel thuis niet als in m'n studentenhuis. Thuis doen we het dit weekend, in m'n studentenhuis weet ik nog niet of we er eentje krijgen.
|
wij doen dat altijd op het laatst, vlak voor kerst, want dan zijn ze lekker goedkoop, en de boom moet met 3 koningen ook nog heel zijn.
|
Nordman-sparren staan sowieso tot na Driekoningen, die zijn echt geweldig.
|
Gisteren, en mn moeder heeft t gedaan :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:48. |