![]() |
Wat vind je nou eigenlijk het lekkerste?
Wat heb je het liefst als:
Fruit Snacks Ontbijt Lunch Avondeten Toetje Drankje? TS begint: Fruit: Mandarijn! Snacks: Ik ben bezeten van brownies, maar we eten ze maar heel weinig hier in huis :p ontbijt: Ik neem altijd choco's met melk. Lunch: Ik hou van ham-kaas tosti's! Avondeten: Dingen met rijst, chicken tonight, goulash, nasi of paella (hoewel mijn vader latijd met kip maakt omdat niemand in dit huis houdt van vis ;)) Toetje: De albert-heijn heeft hele lekkere chocolademousse! Drankje: Crystal clear citroensmaak! En jullie? |
Fruit
Mandarijntjes Snacks Koekjes Ontbijt Cracotte's met kaas Lunch Doe ik niet aan Avondeten Gebakken aardappelschijfjes, gestoomde chinese kool met een laagje gesmolten kaas en een pepersteak. Toetje Vanille yoghurt met frambozen in siroop Drankje Toch wel bier |
Fruit: Kersen Snacks: (vette) koek :o Ontbijt: Gewoon brood, of fruit. Lunch: Luxe brood. Chocolade croissants, tosti's. Avondeten: Rijstdingen. Toetje: Chocomousse of caramelvla. Drankje? Geen duidelijke voorkeur. |
Fruit Banaan en peer
Snacks Frikandel speciaal, ribster en cheesecrack Ontbijt Croissantjes Lunch Op dit moment brood met anijshagel Avondeten Boontjes met aardappels Toetje Zo'n caramel toetje van Mona Drankje? Passoa jus |
Fruit
mangosteen Snacks koek Ontbijt thais Lunch thais Avondeten thais Toetje doe ik niet aan Drankje bier |
wat een onmogelijke vragen
ik heb alleen een favoriet ontbijt brood-met-pitten, oerbrood ofzo met oude kaas -die krijg ik altijd van mijn oma die haalt t bij boer piet de kaasboer- als ik wakker wordt denk ik echt ah lekker brood met kaas :) |
Fruit> mango
Snacks> als het maar hartig is Ontbijt> verse jus, toast, eitje, oude kaas, thee Lunch> tosti ham-kaas-tomaat of met sambal Avondeten> entrecote Toetje> dame blanche Drankje?> wodka lime, witte martini |
Fruit: aardbeien
Snack: chocola, wit Ontbijt: tosti's Lunch: ham-kaas croissant Avondeten: lasagna of ratatouille Toetje: chocolademouse of bosvruchten verwenyoghurt Drank: bier (Hertog Jan) |
Fruit
Kan ik niet kiezen, ik vind zoveel lekker :o Snacks Koekjes Ontbijt Beschuitje met hagelslag Lunch Gewoon een boterham, met kaas of pasta oid. Avondeten Kip in room met franse uiensoep(poeder) uit de oven. Heerlijk! Toetje Griesmeelpudding met rode bessensaus van Mona <33 Drankje Melk! |
Fruit: allemaal
Snacks: surinaamse loempia en kroket, samosa, rasmalai en gulab jamun Ontbijt: cruesli, croissant, thee met melk Lunch: ciabatta gerookte zalm Avondeten: surinaamse nasi met kip of roti met kip en kousenband met aardappel Toetje: pistacheijs, fernandes chocoladeijs Drankje?: coolbest mangodream |
Fruit: Peer
Snacks: Paaseieren, chocoladepepernoten en stroopkoeken Ontbijt: Een boterham met aardbeienjam of chocoladepasta. En melk, sowieso melk. Lunch: Kaasboterham vind ik denk ik het lekkerst... Maar een gewone boterham met chocoladepasta is ook altijd wel goed;) En het liefst melk, ja. Avondeten: Witlof met ham en kaassaus Toetje: chocolademousse zoals mijn vader hem maakt. En anders peer/stragiatellaijs. Maar dat kan ook als tussendoor:o Drankje: Ehm.. (chocolade)melk |
Fruit
Banaan Snacks pfff.. geen idee :p Ontbijt Ik ontbijt eigenlijk nooit.. maar van dat meergranen brood met kaas vind ik wel lekker :o Lunch Zelfde wel als ontbijt :o Avondeten Iets als pizza is wel lekker, maar stampot ook... echt onmogelijke vragen dit :p Toetje Bitterkoekjespudding :o Drankje Bier he :o |
Fruit Appel en mango
Snacks Zoute nootjes en gedroogd fruit Ontbijt Muesli met yoghurt Lunch Boterhammen met kaas Avondeten Witlofstoofschotel of wokgerecht Toetje Tiramisu Drankje Caipirinha |
Fruit;
Aarbeien en kersen Snacks; Chips Ontbijt; Breaker aardbei, met nog een paar stuks fruit Lunch; Paar harde broodjes met file american Avondeten; Friet Toetje: IJs met vruchtjes en alles erop en eraan Drankje; Pepsi / Cherry Cola |
Fruit: Appel en mandarijn
Snacks: Speculaas Ontbijt: krentebol met kaas Lunch: ? Avondeten: Nasi (van mn moeder) Pannekoeken (van de Duivelsberg) ennn.. friet (lekker orgineel). Toetje: Yoghurt met muesli (van zonnatura dan :p ) Drankje: Dubbelfris |
Fruit, ik eet graag gevarieerd. Appels, vroeger bananen, af en toe een kiwi, soms een grapefruit en in de zomer meloen en verse ananas.
Snacks, yoghurt met all-bran, en ik houdt veel van chocolade en caramel. Ontbijt doe ik niet aan. Als ik laat opsta neem ik brood en soms een omelet met uitjes, paprika en tomaat. Lunch, zie hierboven. Ook geroosterd brood en heel soms, als ik mag van mezelf, een lekkere croissant. Avondeten, quiche is wel favoriet denk ik. Toetje vla en yoghurt, vruchtenyoghurt, ijs, ijssoesjes... Drankje, Thee met een grote T. En bier/wijn. |
Fruit appel, manderijn en kiwi gold Snacks ligt aan mijn 'snack moment' kan zijn: kaakjes (van die biscuitjes enzo) iets met chocolda (Y) (maar daar krijg ik buikpijn van :() dorito dippa's (zonder dipgedoe) Ontbijt Geroosterde witte boterham met klein beetje boter (smelt zo lekker) en een glas sinaasappelsap met calcium erbij Lunch op school: fruit, heel soms bruin brood met kokosbrood thuis: bruine boterham met gestampte muisjes of witte boterham met ontbijtkoek :o Avondeten gekookte aardappels met iets van groente en appelmoes of zelf gemaakte nasi Toetje fruit of sojavla fondant Drankje? Spa blauw |
Citaat:
|
Ik vind gekookte aardappels zo opzich niet eens lekker :o
Met een beetje jus is het wel te eten, of als je er aardappelpuree van maakt is het ook wel te eten :o |
Citaat:
|
Fruit
Bananen, peren Snacks Doritos, wokkels, hamkaas Ontbijt Broodje hagelslag? Lunch Noodles Avondeten Spaghetti natuurlijk, Toetje perenijsje :( Drankje? Cola |
Fruit Banaan.
Snacks Paprika Chips. Ontbijt Beschuit met muisjes. Lunch Gepofte aardappels. Avondeten Spaghetti Carbonara. Toetje Vanille vla met yoghurt. Drankje? Sinaasappel / perzik sap. |
Fruit: Aardbeien
Snacks: Chocolade Ontbijt: Yoghurt Lunch: soep met tosti Avondeten: Chinees Toetje: danoontje :o Drankje: warme chocomel en passoa jus |
Fruit: Bananen, kersen, mandarijnen, aardbeien.
Snacks: Chips Ontbijt: Boterhammen en soep Lunch: Ook boterhammen. :o Avondeten: Van alles. Ik houd van "gewoon" aardappels met vlees en erwtjes... maar ouderwetse stampotten zijn ook lekker. :) Maar het liefst heb ik Italiaans (pizza, spaghetti), Grieks (lekker veel vlees) of Chinees. :) Toetje: Dame Blanche ijs. :cool: Drankje: Cola of bier. :p |
[B]Fruit Banaan.
Snacks nootjes / sushi. Ontbijt kop koffie Lunch broodje gezond Avondeten Indische rijsttafel Toetje crème brulée Drankje? Bier :D |
Fruit
Banaan Snacks Koekjes Ontbijt Boterham met ham, kaas Lunch Boterham met vanalles erop boeit niet zo veel :p Avondeten Gebakken aardappelschijfjes, lekker stukje wildvlees. Toetje Doe ik niet aan Drankje Taksi. :cool: |
Fruit
Banaan,aardbei,appel,mango etc Snacks cheetos chips Ontbijt fruit en donkerbruin brood met filet american Lunch broodje tonijn bij de v&d Avondeten turkse pizza,taco's,tonijn met geitenkaas en pasta,zalm met salade Toetje karamel ijs van de aldi<3 Drankje? Taksi,warme chocomel,malibu met ijs |
Fruit
Bananen en appels. Snacks Koekjes ofzo :o Ontbijt Meergranen croissantjes met kaas oid. Lunch Multigranen bagel met zalm, of met mozzarella, pesto en tomaat. Avondeten Pasta met zalm en champignons, of geroerbakte groenten met vis en aardappelpuree of rijst. Toetje Chocolademousse, of kaneel- of chocolade-ijs. Drankje? Alcoholisch: Baileys. Non-alcoholisch: Cola light, caffé latte en chocolademelk. Wel het lekkerst, niet het allergezondst, dus meestal eet ik iets anders :p |
Fruit
Verse Ananas vind ik het lekkerst, maar appel wel zo makkelijk. Snacks Als in tussendoortjes: eierkoek, beschuitjes, yoghurt Ontbijt Eigengebakken brood, met eigengemaakte aardbeienjam en glas grapefruitsap Lunch Eigengebakken brood, met kaas en glas geitenmelk Avondeten Gestoomde aardappeltjes met een lekker stukje vis en wat groente en sla Of en heerlijke verse pasta met veel kruiden Toetje Boerenyoghurt met zwarte kersen Drankje Maaza Tropical |
Fruit: aardbeien, mandarijnen, bananen, gele kiwi's, zoete appels, abrikozen, ik kan niet kiezen :p
Snacks: fruit, tosti's of geroosterd brood, mueslireep met noten of vruchtjes maar niet met chocola of zuivel erin, cup-a-soup, worteltjes Ontbijt: als ik de tijd heb: warme 'echte' croissantjes met abrikozenjam en een glas versgeperst sinaasappelsap en citroenthee met melk. Als ik niet de tijd heb een bord pap en een glas sap. Lunch: boterhammen, soep, groenteburgers Avondeten: (gestoomde) broccoli, (gebakken/gegrillde) courgette, sla met een niet te zure saus of dressing, pasta, door de moeder van mijn vriend gebakken aardappelen, vet rundvlees (hamburger, rundervink), kip, witvis (gewoon gebloemd en gebakken), kaasdingen waarbij de kaas gesmolten is, koude kapucijners of kekererwten of reuzebonen, ongezouten cashewnoten, appelmoes, bessencompote, kaassaus... niet alles door elkaar natuurlijk Toetje: tiramisu of baverois of chocolademousse. Of vruchtenkwark of sojachocoladevla. Drankje: water of appelsap of dubbelfrisss Oke er is niet echt iets wat ik echt het lekkerste vindt :D |
-Fruit
Banaan -Snacks Fast-food (de hamburger voornamelijk) Ontbijt Beschuit+aardbeien en suiker Lunch Mijn tonijnsandwiches met ketchup en lijnzaadolie :D Avondeten Rundervink, broccoli en aardappelen Toetje Caramel ijs van hagendas Drankje? Milkshake, red bull, cola, fanta |
Fruit
Appels(elstars) Snacks Lekkere koeken. Ontbijt Boterham met smeerkaas/ brinta Lunch kaastosti Avondeten pasta met tomatensaus/pizza/rijstgerechten. Toetje ijs. (vanilie/caramel) Drankje sapjes |
Fruit: ananas uit blik / mandarijnen / kiwi's
Snacks: paprika chips, zeebanket, kaassouflé's, etc Ontbijt: ontbijtkoek & thee Lunch: soep Avondeten: spinazietaart (L) Toetje: dat is voor mij meestal een cappuccino Drankje: thee, optimel framboos (L), als in drank whisky/cola |
Fruit: druiven
Snacks: chocolatchipcookies (oid) en hartige dingen Ontbijt: een boterham met fructose (ik ben gek op die harde roze of blauw en witte muisjes...maar die mag ik niet (n)) of een croissantje Lunch: een hard broodje gezond Avondeten: per dag verschillend Toetje: ijs (liefst het yoghurt-bosvruchtenijs van weet ik ff niet welk merk) Drankje: cola light |
Fruit
Mag het ook meer zijn? Appels, kiwi, druiven en verse ananas <3 Snacks Dat ligt aan mijn bui, maar meestal fruit Ontbijt Verse, echte croissants Lunch Croissants met brie en een stuk fruit Avondeten Rijst met champignonsaus en kip Toetje Fruit ijs van hertog Drankje sapjes |
Fruit
Appel, heel saai Snacks Tumtum Ontbijt ontbijtkoek - boterham met pindakaas en suiker Lunch Tosti met alleen kaas en Hela kruidencurry Avondeten hmm, shoarma ofzo Toetje Chocoladevla Drankje Jus d'orange |
Fruit: ik eet het meest bananen Snacks: chips Ontbijt: broodje brie Lunch: tosti's, tonijnbroodje Avondeten: verschilt, liefst iets met friet/aardappels Toetje: chocolademouse Drankje: icetea |
Fruit - Appel, peer, ananas
Snacks - chips toch wel, ook al eet ik ze niet zo vaak. Ontbijt - warme harde broodjes. Of zachte puntjes. Lunch - boterham met marmite en gesmolten kaas en boterham met pindakaas Avondeten - pizza of shoarma Toetje - broodtaart of sticky date pudding of self saucing chocolate pudding Drankje? - Sap of cola. Of bailey's of mede. Ik kies slecht :o |
Fruit: banaan Snacks iets met chocola Ontbijt broodje met chocovlokken en sinasappelsap Lunch khoud niet zo van brood. Ik eet er altijd wel 3. Maar wil ik brood lekker vinden dan moeten er pannenkoeken opzitten. Of tosti's. Of kaas in de pan met melk, iets aparts iig. Avondeten spagetti! lasange of pannenkoeken. Toetje ijs of omklapbakjes van de aldi. Met bananenyoghurt en crunches Drankje? sinassappelsap |
Fruit: peer Snacks: brownies Ontbijt: lekker brood met kaas Lunch: lekker brood met kaas/geitenkaas/mozarella/feta en tomaten en pesto. Avondeten: kaasfondue Toetje: rijstepudding of wederom brownie met ijs. Drankje: appelsap |
Fruit
Kiwi Snacks Chips Ontbijt Bruine boterham met pindakaas Lunch Bruine boterham met pindakaas Avondeten Spaghetti Bolognese Toetje Aardbeienvla Drankje Passoa met ijs |
Fruit: Ananas
Snacks: Kaassoufflee Ontbijt: Donker brood Lunch: Smoothies Avondeten: Vis Toetje: Pudding Drankje: Bier |
Fruit --> Watermeloen
Snacks --> Heinz tomaten ketchup chips Ontbijt --> Nuttela ( met brood ) Lunch -->Nuttela Avondeten --> kipfilet Toetje --> yoghurt Drankje? --> koffie |
Fruit -----> Druiven
Snacks -----> Tuc Ontbijt -----> Brood met Nutella Lunch -----> Brood met Nutella. Avondeten -----> Nasi-Kip. Toetje -----> Chocolademousse Drankje? -----> Red Bull |
Fruit -> Aardbeien (niet uit de supermarkt, maar uit de tuin)
Snacks -> Toastjes Ontbijt -> Fruit (zoals appel, banaan, mandarijn, aardbei, druiven) (ik eet overigens gewoon brood als ontbijt) Lunch -> Brood Avondeten -> Lasagne denk ik, of een andere ovenschotel Toetje -> Yoghurtijs bosvruchten van Hertog Drankje -> Multivruchtensap denk ik |
Fruit: druiven
Snacks: normaal fruit', liga's, ontbijtkoek. 'Luxe' gemengde noten, vruchtentaart, snoep als drop en Katja (apenkoppen e.d.) Ontbijt: normaal brood met hagelslag, luxe croissantjes, smoothies. Lunch: normaal tosti's, luxe broodjes van V&D, smoothies Avondeten: hartige taarten, lasange, Toetje: ijsgerechten, of vruchtengebak Drankje? Thee, smoothies, alcoholisch: martini |
Drankje: Wijn.. :P
|
Fruit : watermeloen :eek:
Snacks: groentekroket Ontbijt: warme harde broodjes met kaas Lunch: maaltijdsalade met geitenkaas en honing (y) Avondeten: als het maar pasta is of lasagne Toetje: eet ik nooit Drankje: water |
Moeilijk, moeilijk, moeilijk...
Fruit: Van alles, bananen, watermeloen, aardbeien, bosbessen, mandaraijntjes, sinaasappels etc. Snacks: Uhm, chips, frikandel, zoutjes Ontbijt: Tarwebroodje met margarine en kaas Lunch: idem Avondeten: Rijst + wat er bij komt... Toetje: kwark et liefst, maar een ijsje, pudding, yoghurt of een stuk fruit is ook wel oke. Drankje: sinaasappelsap, of water. En om de tijd cola. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03. |