Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   ARTistiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=16)
-   -   [Photoshop] Airborne (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1318135)

Peperkorrel 09-12-2005 21:35

[Photoshop] Airborne

Net als parazonium heb ik ook meegedaan met de Spectacular contest op CGTalk.com, en dit is mijn resultaat na (veel te) veel uren werk.

Hi-res: KLIK

http://www.geoffreycramm.nl/public/spectacular_web.jpg

Nevertheless 09-12-2005 21:49

Het is kleurrijk. Het is vrolijk. Het straalt sfeer uit en ik vind je stijl apart (in de positieve zin van het woord). Nice. PS?

Peperkorrel 09-12-2005 21:58

Yes, PS.
Thanks!

Nevertheless 09-12-2005 21:59

Citaat:

Peperkorrel schreef op 09-12-2005 @ 22:58 :
Yes, PS.
Thanks!

Ik kan zo gefrustreerd raken van mensen die er wel mee om kunnen gaan he :D
Laat ik het maar houden bij tradit. YW.

Miles 09-12-2005 22:12

het ziet er heel mooi uit, maar misschien moet je de straat een iets ruwer oppervlak geven? nu lijkt het net een waterval asfaltval.

N00dles 09-12-2005 22:13

Ik vind het -naast dat het niet 'spectaculair' genoeg is- ook te kaal. Mijn ogen richtten zich als eerste op het grote stuk asfalt en de halflege lucht. Het had dus wel wat invulling kunnen gebruiken.

BrunetJuh 10-12-2005 10:46

Jaa, jammer van de lege plekjes, maar de voor is ie super!

Rooster 10-12-2005 13:17

mooi werk (y) , maarrrrr....

-Ik vind het jongetje eigenlijk te sterk in contrast staan met de rest (iets te donker)
-Als hij als een gek wegknalt dan zou zijn haar toch naar achter moeten waaien? :s
Van de lege plekken heb ik geen last,
alleen dat kapsel verwart mij nogal.

Fishy 10-12-2005 13:25

holy shit dude!
fucking sick! (y)

t enige wat ik eigenlijk zie is dat t haar van t poppetje in de kar, met die drie plukken er een beetje perfect uitziet, had misschien wel wat meer door de war gekund zegmaar, maarja boeieh! (y) :cool:

parazonium 10-12-2005 14:09

Erg mooi. Zoals ik als ik eerder al zei: lekkere frisse kleuren, en prachtige lineart, grappige details (petje, vogeltjes) en niet te vergeten erg origineel.

Je bent in mijn ogen ook flink vooruit uitgegaan sinds M&S, dus (y) (y) (y)

En nu maar wachten he :)

hmhm 10-12-2005 21:52

WHAAA!
Super! (y) (y) (y) :cool: :cool: (y)

Bruise Leigh 11-12-2005 16:22

gaaf!
dat mannetje met die lolly vind ik het coolst (y)

drilboor sjakie 12-12-2005 14:29

Mooi man!!

Captain N 12-12-2005 15:07

Nice nice, hele toffe stijl.

Paar puntjes waar ik me (lichtelijk) aan stoorde.

-De gast met de lolly lijkt best oud, iig niet erg op een kind.
-Het vuur dat uit de kar komt is een beetje flets, zal wel persoonlijke smaak zijn maar er hadden imo wat meer vonken vanaf mogen komen en het had wat feller en explosiever mogen zijn.
-De uitdrukking van het mannetje had wat intenser mogen zijn.

Verder gewoon een hele toffe illustratie.

Rode Panda 12-12-2005 17:25

Citaat:

Captain N schreef op 12-12-2005 @ 16:07 :
Nice nice, hele toffe stijl.

Paar puntjes waar ik me (lichtelijk) aan stoorde.

-Het vuur dat uit de kar komt is een beetje flets, zal wel persoonlijke smaak zijn maar er hadden imo wat meer vonken vanaf mogen komen en het had wat feller en explosiever mogen zijn.

Verder gewoon een hele toffe illustratie.

daar ben ik het zekers mee eens, maar die "explosie" is wel goed zo imo moet je het niet te druk maken omdat er al een rustige swfeertje in zit.

Stoetel 13-12-2005 11:39

Erg leuk gedaan man. Vind het geheel zo leuk dat ik me zelfs aan de kleine details die hierboven aangehaald werden niet echt stoor. Echt leuke kleureffecten en -overgangen ook. Thumbs up (y) Laat ons btw weten wat er van de wedstrijd geworden is :)

@ Peperkorrel & Noodles: Happy birthday guys! :)

N00dles 13-12-2005 21:05

Citaat:

Stoetel schreef op 13-12-2005 @ 12:39 :
@ Peperkorrel & Noodles: Happy birthday guys! :)
Dank je :)

Peperkorrel 16-12-2005 16:24

Citaat:

-Ik vind het jongetje eigenlijk te sterk in contrast staan met de rest (iets te donker)
-Als hij als een gek wegknalt dan zou zijn haar toch naar achter moeten waaien? :s
Van de lege plekken heb ik geen last,
alleen dat kapsel verwart mij nogal.

Ja, qua contrast zitten er idd nog een paar grote fouten in, heeft o.a. te maken met verkeerd begonnen zijn; ik moest achteraf nog veel aanpassen/toevoegen waardoor de verdeling in de tekening een beetje scheef ligt. Volgende keer richt ik me eerst op kleur en contrast in de beginfases.
Dat van dat haar klopt ook...niet op gelet eigenlijk. :]

Citaat:

Hmm, waar ligt het aan dat ie oud lijkt? te lange nek oid?
Wat het vuur betreft heb je gelijk trouwens, ik vind de gehele tekening zelf ook flets uitgevallen op andere monitoren. Werk op een TFT (niet echt slim als je veel met kleur bezig bent), en niet de mogelijkheid gehad om m op een CRT te testen. Beetje jammer, maar helaas, ff onthouden voor de volgende keer. :(

Citaat:

@ Peperkorrel & Noodles: Happy birthday guys!
Dankje!

Rest ook bedankt voor commentaar + complimenten. :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56.