![]() |
[gsm] simonly
Ik wil graag een simonly abo, het liefste telfort omdat ik dat nu heb en ik mijn nummer wil houden.
Maar ik sms praktisch alleen maar en ik zie alleen maar abo's van bijvoorbeeld 100 belminuten. Kan je dit omzetten ofzo? En kan je je nummer behouden? |
Nummer behouden kan meestal wel, ook als je naar een andere provider gaat. En het probleem van Telfort is dat je een aparte smsbundel erbij moet nemen, volgens mij kan dat niet alleen maar.
|
hmm das wel weer minder dan. Ik bel van die 100 minuten misschien 15 minuten ofzo. Het zal eens iets meer of minder zijn. Maar smsen doe ik wel stuk of 70 per maand. Zou dat best om willen zetten.
|
Citaat:
|
Bij Vodafone is het zo dat 1 belminuut ook 1 smsje mag zijn.
Dus bij 100 belminuten mag je in totaal 100 keer bellen of smsen (net wat je zelf wil; een combinatie van die 2 is dus ook goed). En je kan gewoon je nummer behouden. Dan moet je dat doorgeven aan Vodafone (of een andere provider als je ergens anders heen gaat). Zij zeggen dan je abonnement bij Telfort op en geven aan dat ze dat nummer willen. |
Als je vodafone neemt met maandtegoed kan je kiezen wat je doet; bellen of sms-en.
www.mobieletelefoons.eigenstart.nl |
Als je orange neemt kan je gewoon alles uit een bundel betalen.
|
Nummerbehoud is niet zo duur. Dat heeft mij 7 euro gekost bij debitel. Dus daar hoef je het niet om te laten.
Debitel heeft hele goedkope aanbieding van 100 of 150 belminuten of smsjes (één bundel). |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou eens op sim-only acties letten, 200 minuten voor ongeveer 5 euro is niet zo heel moeilijk te vinden. |
Citaat:
Duur is het wel.. zonder sms bundel betaal je 28 cent per sms |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb het nog nooit gezien dat iemand daarvoor moest betalen :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
neem anders vodafone www.gsmactie.nl.nu
je kan zelf kiezne wat je met je minuten doet, bellen of sms-en |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze zijn ook relatief duur :) |
Citaat:
En ik ben ook erg slecht te spreken over Orange. |
Haha, grappig dat ik geen enkel probleem met orange heb :p
|
Ik denk dat Hi een van de goedkoopste is als je vooral sms't, je kan bij hi 2 sms'jes versturen ipv 1 minuut bellen. Plus dat je met Hi een geweldig bereik hebt, van kpn, het beste in nederland.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
https://www.debitel.nl/default.asp?id=103414
zoiets als dit, zitten hier geen addertjes onder het gras?? is het echt maar 4,50 (3,60) per maand.. en geen andere dingetjes die naderhand ff erbij komen? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22. |