![]() |
Parel meer.
Parel-meer.
Met een verloren paarse parel en m'n armen om de dood, bleef ik hopen en verbazen, dat ik mezelf niet had vermoord. 'Het waren de wegen geweest, weggegooide verlangens naar meer dan deze minderheid, ik verlang niet alleen, naar jou.' Ik bloed langzaam mijn pad af, naar de 'tot morgen gewachte woorden', verwachte leugens, die mijn waarheid hadden verbroken. En mijn meer, van meer dan duizend tranen, overspoelde mijn leeggelopen hart, het was máár parelmoer. Ik miste hem, 'hij was geen parel meer'. Reacties/kritiek is heel erg welkom. :) |
Hij doet me denken aan mijn eigen stijl. En dat is niet positief of negatief, meer gewoon een constatering;)
Citaat:
Citaat:
Over het algemeen genomen vind ik hem best leuk:) |
Citaat:
Bedankt voor je reactie! :) |
in de derde strofe vind ik
naar de 'tot morgen gewachte, woorden', ook wat vreemd. en zeker omdat woorden op een aparte regel staat en dan zou ik verwachte leugens niet op een andere regel zetten. nu hakkel ik daar wat. verder heb je echt een vondst met parel-meer. vooral de laatste strofe dan. alleen hakkel ik weer bij het idee dat je hart op de volgende regel gezet heb en ik lees 'm toch nog alsof ie op dezelfde regel staat, :bloos: |
Citaat:
en bij het 2e stukje lees ik ook hart nog bij de vorige zin. :bloos: maar verder vind ik het een mooi gedicht, hij spreekt me wel aan |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:53. |