![]() |
Kakkers hier kijken
Haaii, ik wou even vragen of 1 kakker, of meerdere, dit voor mij zouden willen invullen :)
Alvast bedankt! :D Naam: Leeftijd: Woonplaats: 1.Wat versta jij onder het woord kakker, hoe omschrijf jij je kakker zijn? 2.Zie jij een verschil tussen echte kakkers en nep kakkers, wat is dit verschil en waarom ben jij dan een echte kakker? 3.Heeft je opvoeding ervoor gezorgd dat je nu als kakker door het leven gaat? Moest je bijvoorbeeld op Hockey& piano les. Zijn je ouders -grootouders etc ook kakkers? 4.Ben je verwend? Klopt het dat veel kakkers uit rijke families komen, en hier mee te koop lopen? Hoe zit dit bij jou? 5.Wat zijn voor- en nadelen van een kakker in verhouding tot niet-kakkers? 6.Zijn al je vrienden kakkers? Zijn er mensen waarmee je niet omgaat om dat ze geen kakker zijn? Leg uit. 7.Onderscheid je je wat betreft kledingstijl van andere culturen? Zo ja, wat houdt jou kledingstijl in? Waarom draag je dit? Zien jou kakkervrienden er ook zo uit? 8.Ga jij naar uitgaansgelegenheden waar alleen/hoofdzakelijk kakkers te vinden zijn? Noem eens voorbeelden waar vooral kakkers te vinden zijn? Wat is hier leuk aan? 9.Zijn de clichés dat Kakkers allemaal op hockey, tennis, golf etc zitten waar? Doe je zelf aan een sport? Welke? 10.Heb je een eigen muziek stijl, is er een bepaalde muzieksoort in jullie cultuur absoluut not done? 11.Veel kakker zijn bekend om hun rollende Rrr heb jij hier ook 'last' van, hoe reageren mensen hierop? 12.Over kakkers wordt gezegd dat ze ontzettend arrogant zijn. Wat vind je hiervan? Ben jezelf arrogant, of word je voor arrogant aangezien? 13.Hoe sta je in het leven, heb je een bepaalde visie die te maken heeft met het kakker zijn? 14. Heb je iets over het kakker zijn wat wij niet weten en wat we eigenlijk wel zouden moeten weten? |
oh mens, ga naar onzin alsjeblieft.
|
neej mens doe het lkkr zelf
|
Wat probeer je nou eigenlijk met zo'n lijst te bereiken?
En ben je uberhaupt wel eens op lifestyle geweest? Want als er hier 'kakkers' zouden zijn gaan die mensen het heus niet toegeven hoor. |
Hallo het is voor school, jah en houd op met zeiken en ga ff un kakker voor me zoeke, doe je nog iets nuttigs
en wie niet waagd wie niet wint |
Stop met forummen en maak je eigen huiswerk, dan doe jij ook iets nuttigs.
|
Zou je dan in ieder geval even die puntjes weg kunnen halen.
|
natuurlijk ff w8e
|
Moet je trouwens persee een kakker zijn, of mag je de lijst ook invullen als je kakkers kent? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een achterlijke signature heb je
|
Citaat:
|
*alsjeblieft* :(
|
Je zegt het zelf al. Rotzooi.
|
Mischien is er iemand die je wil helpen als je niet zo vreselijk zielig doet.
|
hallo, het is huiswerk jah, maar toe nou ff ik hoef maar 1 kakker, of iemand die kakkers kent, en blabla alsjeblieffffttt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
thnx kid morbid :)
|
Geloof me nou maar , je doet zielig, en ook nog dom :O
|
Mat-ice is op dreef vandaag (y)
|
Citaat:
|
ga nu maar :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vul in die lijst zou ik zeggen.
|
Citaat:
En je zit jezelf nu onwijs in een slachtofferrol te lullen, dus doe maar gewoon normaal. Ontopic: Ik voel (en ben) geen kakker, dus voor mij gaat het niet op. |
Doch es leaf en gjin bûten bjatsje. As it sa mat...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42. |