![]() |
Jouw kerstfilm Top-3!
Het is weer bijna Kerst dus ik wil jullie kerstfilm top-3 hebben!
1. Love Actually 2. National Lampoons Christmas Vacation 3. Home Alone I |
The Nightmare Before Christmas
The BFG (de GVR) :p Home Alone Nah, ik weet het niet echt. Ik kijk niet zoveel kerstfilms. Een kerstfilm met Scarlett in een strak rood-wit pakje. Daar zit geld in. Die met Arnold is natuurlijk wel retecool. Hoe heet 'ie ook alweer, Jingle All the Way ofzo. |
1. Home Alone 2
2. Home Alone 1 3. uhm... er zijn zoveel andere leuke kerstfilms... |
1. GVR !
2. Home Alone 1 Ja, dat waren ze wel. |
1. Scrooged.
2. Bad Santa. 3. The Nightmare Before Christmas. |
Bad santa.
Love actually |
Dus Bad Santa is toch wel leuk? Ik kreeg van de voorkant een beetje een "foute" indruk...
|
Ik vond Bad Santa flink kut, maar ja.
1. Love Actually 2. Nightmare before Christmas 3. Anatevka |
Citaat:
|
1. The sound of Music
immer. |
1. Scrooged.
2. Love actually. 3. Nightmare before christmas. |
1. Love Actually
2. A Mupppet Christmas Carol 3. Annie :o Ow en Sissi, die elk jaar wel rond kerst op tv komt, maar ik heb em nu op dvd :cool: |
Waarom vind iedereen Love Actually zo leuk? Ik heb de film een jaar geleden o.i.d. gezien en ben 'm eigenlijk direct weer vergeten.
|
GVR, verder niets :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Doe maar wel :) |
Poeh. Moeilijk...want heel veel films zijn eigenlijk helemaal geen kerstfilms. The Sound of Music bijvoorbeeld is geen kerstfilm, of wel? Als het wel zo is, dan staat ie bij mij op 1 :p
op 2 dan Love Actually <3 en op 3....Home Alone denk ik. Vooral vroeger vond ik die echt geweldig :D |
Ik kan toch serieus geen enkele leuke kerstfilm verzinnen.
|
Tomten är far till alla barnen.
|
Citaat:
|
who framed roger rabbit
national lampoon christmas vacation gremlins |
Och, Gremlinst natuurlijk, da's ook een leuke! :)
|
Lord of the rings: The Return of the King
Love Actually Serendipity |
Home Alone 1
Love Actually Trading Places |
2 jaar geleden heb ik volgens mij de kerstvakantie doorgebracht met het kijken van de meest belachelijke kerstfilms... Ook op BBC zijn vaak van die verschrikkelijke!
Heerlijk :D |
Citaat:
|
Santa Claus (man wordt de Kerstman, nadat hij de kerstman van het dak liet vallen :p :D )
Home Alone is ook altijd weer leuk :p maar alleen met kerst!! ;) Annie Mar dr zijn eigenlijk zooooovveeeeelll leuke kerstfilms!!! :cool: :) |
The nightmare before christmas
Little Women Serendipity |
Owja Gremlins :cool:
en Santa Clause is ook wel grappig... |
Citaat:
|
National Lampoon gedoe vind ik echt poep :o
|
Nightmare before Christmas
Muppets Christmas Carrol Love Actually |
Citaat:
|
Gremlins 2, gremlins 1, ...
|
Citaat:
|
1. Home alone I
2. Home alone II 3. Love Actually De rest haat ik, geen arnold voor mij, geen tim van tool time, geen achterlijke poppen films of films met een moraal. |
1. The Nightmare before Christmas
2. The Nightmare before Christmas 3. The Nightmare before Christmas 4. Eyes wide shut 5. Scrooged |
1. The Lord Of The Rings
2. Muppets Christmas Carrol 3. Nightmare Before Christmas |
Elf.
Alleen omdat Will Ferrel zo grappig is :D |
Die Hard ;)
Scrooged Home Alone I |
Is de lord of the rings een kerstfilm? Dan staat die bij mij zeker op 1. Verder zijn serendipity, love actually enzo best leuk. Ik ga dit jaar lekker veel kerstfilms kijken. :cool:
|
Ik vind de Lord of the Rings alles behalve een kerstfilm. Ze zijn msischien allemaal rond kerst uitgekomen (1 op 19 december, 2 op 18 december en drie op 17 december volgens mij), maar daar is dan ook alles mee gezegd.
|
1. Love Actually (een van de betere feelgoodfilms. Of de beste :confused:)
2. Serendipity (hele romantische scenes en John Cusack he <3) 3. Scrooged (omdat er nog een echte kerstfilm in dit rijtje moet en niet een die zich alleen tijdens kerst afspeelt) Lord of the Rings is geen kerstfilm. Hij is alleen tijdens kerst uitgekomen, maar verder zie ik totaal geen associatie met KERSTMIS :confused: |
Hm, How2Pk was me net voor :D
|
Zucht... Ik was vergeten dat Love Actually met Hugh Grant én Liam Neeson én Colin Firth (mijn favoriet) én Alan Rickman is :eek:
Ik MOET em echt hebben :cool: |
Hmm, ik heb alleen maar "Love Actually" op mijn lijst staan. :P
|
bijna elke film is met kerst wel leuk om te zien.. :p
|
1. Gremlins
2. Prince of Egypt 3. Love Actually |
1. Gremlins
2. Home Alone 3. The Grinch |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43. |