![]() |
Niet chic, een dame drinkt geen:
Wat is absoluut niet chic voor een dame om te drinken tijdens het uitgaan?
De onderstaande heb ik ooit wel gehoord, heeft iemand aanvullingen of een mening? Rode wijn, vanwege paarsig blauwe lippen Bier! Breezer (dan ben je een Breezah slet) Andere mixdrankjes in een flesje zoals Smirnoff Wodka-redbull, dat is "uit" of gewoon te duur dus niet aantrekkelijk |
Wat drink jij dan? ;)
|
Breezer. Dat is gewoon echt fout.
De meeste andere drank kan nog wel, ligt aan de gelegenheid. Foute mixjes kunnen best lekker zijn, het ligt aan je eigen uitstraling of je hebt 'kunt hebben'. Maar Breezer is altijd echt fout :D |
Ik drink bier, rode of witte wijn. vooral speciale (tap) biertjes vind ik lekker.
|
Bier uit de fles (n)
Uit een glas vind ik het prima, maar uit de fles vind ik echt fout :o Verder interesseert het me niet zo :) |
En ik kan me niet voorstellen dat iemand rode wodka - redbull drinkt omdat hij/zij dat lekker vind :s
Rode wodka puur of met 7-up is véél beter (y) :o |
een dame drinkt in ieder geval uit een glas imo, geen flesjes of plastic, en houdt deze correct vast. Liever geen bier en verder ligt het aan de gelegenheid natuurlijk. Maar belangrijkst , niet te veel !! dronken zijn is niet chic
|
Op dates moet je trouwens ook geen bier drinken totdat zij iets drinkt met alcohol erin. (y)
|
Citaat:
|
Bier uit een flesje.
|
breezer en andere mixtroep uit flesjes vind ik niets (n)
bier vind ik juist wel tof, uit fles al helemaal (y) chicks die whisky drinken <3 |
Inderdaad, breezer en andere mixtroep. Vooral als het smurfenblauw is en naar aardbeien ruikt.
|
Inderdaad B®33Z@H! (n)
Maar bier niet hoor vind ik hoor. Vrouwen die bier drinken zijn juist dé vrouwen! (y) |
Citaat:
|
en als ze helemaal NIET drinken? (alcohol bedoel ik)
|
Gewoon helemaal geen alcohol drinken.
|
Citaat:
Voor het nette moet een dame natuurlijk uit een glas drinken, maar dat geldt net zo goed voor heren. Bij hen is bier uit een fles ook niet netjes. En geen rietjes, parapluutjes en frutseltjes aan het glas. De correcte drank in het correcte glas. Het dondert ook niet, zeker niet als je gewoon uit gaat. Maar bij een gelegenheid is het weleens leuk om het correct te doen. :) |
Citaat:
Ik was laatst toevallig uit eten in een vrij chic restaurant, toen heb ik gewoon gevraagd om een fles bier. Toen wilde die tjappie er een glas bijgeven, maar dat mocht ie gewoon mee terug nemen :o (y) Stond ie me wel wazig aan te kijken... |
breezers en wijn :nono:
|
Bier
Een dame moet wel diverse wijnen drinken, geen goedkope aldi rotzooi, geen zoete wijnen, c.q Canei en die andere bagger. Maar en verstand hebben van wijn, en zowel witte als wijnen drinken, ivm decadent. Wijn is gewoon vet gaaf :D |
Citaat:
|
Citaat:
En nee, dit is geen grapje :o |
De rest is wel erg als een dame dat drinkt, maar Wodka-Redbull vind ik nog wel meevallen. Vind ik anders niks mis mee. Ik ga niet iets drinken wat 'in' is. Volgens mij zijn drankjes nooit in of uit. Iedereen pakt waar hij/zij zin in heeft.
|
Die halve liter blikken van de Aldi (n) :(
|
Citaat:
|
Citaat:
voor de rest maakt het me weinig uit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik drink in de kroeg wat ik maar wil, bij wijze van spreken. Bier drink ik dan dus ook gewoon uit een fles.
In een restaurant pas ik me natuurlijk wel aan :) |
Citaat:
|
Citaat:
En ik heb het niet over supermarkt wijnen, maar wijnen wat normaal in een restaurant worden geschonken. En niet van huismerk Appie hein of andere shizzle. |
een dame moet drinken wat ze wil en de manier waarop mag ze zelf bepalen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als het echt chic moet zijn, zou ik van de breezer afblijven.
En sowiezo geen fristi of appelsap, maar dat drink je sowiezo niet met het uitgaan lijkt me... |
Citaat:
|
Wijn uit een drinkpak. :(
Misschien is het ook wel lekker, maar het ziet er niet uit.. |
Citaat:
|
Citaat:
Sowieso moet je wijn leren drinken, eerste ervaring is droog en zuur. |
Citaat:
|
Wat een gezeur en onzekerheid.
Ik wordt wel hitsig van bierdrinkende vrouwen. |
Ik vind hetzelfde gelden voor zowel mannen als vrouwen: geen Breezer of iets dergelijks, en geen drank direct uit de fles.
|
Van mij mag een dame alles drinken, behalve sterk. Dat vind ik er gewoon niet bijpassen. Ja, Jagermeister en berenburg misschien.
|
Citaat:
Bij de supermarkt hebben ze meer dan alleen standaard huiswijnen. Daarnaast kan niet iedereen een Chardonnay betalen. |
Heh boeiend? Alleen drinken uit een fles wijn vind ik een beetje gek, maar voor de rest..? Ik drink meestal bier.
|
Citaat:
Andere vinificatie, anders bottelen, anders druif, ander klimaat, andere gisting, noem maar op :) |
Citaat:
Daarmee zeg ik niet dat alle wijnen van aldi of wat dan ook top zijn maar der kunnen goede tussen zitten die goedkoop opgekocht zijn en verlabeld. |
lekker boeiend wat en hoe een vrouw moet drinken, drink wat je lekker vind en hoe je dat doet interesseert me echt niks
ohja, vrouwen die gewoon mee doen met mexxen en tequila atten (Y) |
ik drink gewoon bier en vaak ook gewoon uit de fles, wat maakt t uit?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:46. |