![]() |
Kerstkleding
Wat doen jullie aan met de kerstdagen? Koop je een galajurk/pak net zoals de hele familie. Of loop je gewoon lekker in je spijkerbroek rond?
Ik draag eigenlijk altijd gewoon een broek met een vest/trui. Aangezien we bij ons thuis niet aan galakleren doen met het kerstdiner. Gewoon leuke nieuwe kleren vind ik wel leuk maar het moet niet too much zijn. |
Ik heb nooit galakleren aan, maar kleed me wel een beetje feestelijker dan normaal
|
Wel iets netter dan normaal, geen afgetrapte spijkerbroek, maar geen galagewaad ofzo.
|
Ik denk een mooie spijkerbroek, zwart jasje, zwarte pumps ofzo.
|
T-shirt met opdruk "meer plezier met een meter bier / feestcafé shooters" en een spijkerbroek met verfvlekken.
|
Citaat:
Maar idd wat Mushu zegt. Heb wel al een mooie rok gekocht :o |
waarschijnlijk loop ik het grootste gedeelte van de dag (1e en 2e kerstdag) in mijn pyama (hoe schrijf je dat?:s).:o
En qua gewone kleding niet echt iets bijzonders, wel iets leuks, zeker geen gala of iets met glitters oid.:d |
Citaat:
|
Als we echt uiteten gaan, 's avonds, haal ik m'n feestjurk uit de kast. Bij een kerstlunch zal het denk ik gewoon een nette broek met een gezellige trui ofzo worden, net zoals gewoon thuis tijdens 1e en 2e kerstdag.
|
Beetje nette, gewone kleren. We gaan niet uit eten ofzo, en ik heb het altijd heel erg snel koud, dus dan zijn leuke rokjes met mooie topjes niet echt fijn.
|
In mn mooie snowboardjack en broek met van die fijne schoenen eronder :p
iet veel speciaals dus maar ik heb dan ook een ontiegelijke uhmm hekel aan kerstmis :) |
Geen galakleding oid voor mij, maar deze feestdagen heb ik toch iets speciaals in petto: ik ga namelijk helemaal in een zelf-gemaakt outfit! Dat komt omdat ik sinds dit schooljaar naailes volgt, ik heb dus een zelfgemaakte gekleede broek, een topje en een vestje. Kan ik lekker pronken met mijn kunsten :o
|
Tijdens kerst loop ik in werkkleding, met beide kerstdagen werken dus lekker in een spijkerbroek met een zwart shirtje :)
|
Wat ik normaal ook altijd aandoe. Niks bijzonders. :)
|
Voor mijn kerstgala heb ik een galajurk gekocht, maar op 1e en 2de kerstdag banjer in gewoon vrolijk in mijn spijkerbroek rond. (y)
|
Zwart pak. Maar dat is voor mij gebruikelijk.
|
Citaat:
ot Ik doe niet aan kerstoutfits maar meestal draag ik iets met inkijk lekker gezellig :) |
Ik draag gewoon een spijkerbroek met een leuk feestachtig truitje. :)
|
Geen bijzondere kleding.
Nou ja, soms iets nieuws als ik toevallig net inkopen heb gedaan, maar zo niet, dan draag ik gewoon de kleren die ik normaal ook draag. |
Niet veel bijzonders denk ik.
Vorig jaar was wel heel speciaal. We waren bij de familie van de vriendin van mijn broer, in Engeland en één van de broers van haar werkt bij artsen zonder grenzen en was een weekje thuis uit Congo. Hij had allemaal Afrikaanse kleren meegenomen en zo zat iedereen er Afrikaans bij tijdens het kerstdiner :cool: . |
Wel feestelijker dan normaal, dat vind ik leuk met kerst, iedereen doet zijn best om er netjes uit te zien. Ik doe een rok aan dit jaar.
|
Zwarte broek, wit blousje. Werken (Y)
|
Ik ga wel een beetje netjes. Als we naar de kerk gaan dan ga ik gewoon goed netjes, dat vind ik gepast. Verder bij het eten ook iets nets, maar niet zodanig stijf dat ik geen kant op kan, en och, verder zie ik het wel. Heb overigens wel een geweldige rok gekocht gisteren, dat word dus mijn nieuwe kerstoutfit.
Nu ik het teruglees lijkt het net alsof ik me 6 keer omkleed met kerst. dat is dus niet zo;) |
Ik weet nog niet. Ik heb jurken gekocht (lees: door mijn moeder opgedrongen gekregen en dus lekker niet zelf betaald) voor het afdansen die ik ook met kerst aankan. Maar ik geloof dat waar we heen gaan niet zo netjes is, dus ik weet nog niet zeker of ik er 1 van aantrek. Even kijken wat mijn nichtje doet, maar die heeft meestal geen rokken of jurken aan. Dus ik zal wel blijven twijfelen tot 5 minuten voor we weg moeten.
|
Ik heb voor het eerst echt sjieke kleren..
Een colbert-jasje, zwart met natuurlijk een witte krijtstreep, een zwarte broek met een rode streep erin, een paarsachtig corset gedoetje en een ketting in de vorm van een stropdas |
Citaat:
|
Voor het eerst heb ik iets speciaal gekocht voor kerst.
Een witte poncho op de markt erg mooi :) Alleen een trui nog. |
Ik loop lekker in mijn spijkerbroek rond.
|
Ik heb een kerstbal op school en daar heb ik een jurk voor gekocht. Maar niet zo'n overdreven jurk die je maar één keer aankan, ik kan hem ook gewoon aan. Met kerstmis gaan we meestal een dagje naar mijn oudtante en dan doe ik ook wel leuke kleren aan maar niet iets heel bijzonders. Tweede kerstdag moet ik inpakken voor de vakantie dus dan doe ik ook gewoon iets makkelijks aan wat ik niet mee wil nemen op vakantie. :)
|
Citaat:
|
Voor het kerstbal op school heb ik een jurk gekocht, verder zal ik met op eerste en tweede kerstdag in skikleding/warme kleding lopen, een spijkerbroek als dat moet. Wat wil je, als het min heel veel graadjes is in Oostenrijk? :cool: Maar Kerst wordt bij ons ook niet met veel tam-tam gevierd, scheelt weer.
|
Geen galajurk in elk geval. Ik ben met kerst gewoon bij m'n ouders en bij m'n schoonouders en ik denk dat die het zoveel uitmaken wat ik aan heb. Ik heb wel een zogenaamde 'kersttrui': zwart met rode glitters, die ga ik denk ik wel aan doen, zwarte broek erbij, klaar.
|
Ik kleed me dan altijd wel wat netter dan normaal.
Gewoon een mooie blouse en en een mooie spijkerbroek eronder:o Galakleding weer niet. |
voor het kerstgala heb ik een jurk die van mn overgrootmoeder is geweest (y)
|
Citaat:
|
we hebben dit jaar met n groep allemaal dezelfde soort bruine rok met brede riem bruin tshirt en cowboy laarzen maar normaal is kleed ik me wel wat chiquer met kerst..
|
wat ik altijd aan heb.
spijkerbroek met shirtje + vest ofzo. en met kerstgala spijkerbroek met zwart blousje ofzo. |
een witte blouse met gillet (voor de duidelijkheid: zo'n ding wat je eigenlijk onder het jasje van een 3-delig pak draagt) en knalrode stropdas, zwart rokje met rode pantys of iets anders geks (moet nog even kijken) en zwarte laarzen. Redelijk chique dus, maar t meeste ervan hangt gewoon in mn kast dus t is wel goedkoop ;).
|
Citaat:
Ik draag met kerst meestal gewone broek met overhemd ofzo. Niet extreem netjes maar we eten ook gewoon thuis (vaak) dus dan hoeft dat ook niet. als ik uitga tweede kerstdag of met oudjaar doe ik wel een pak aan. |
Ik ben gewoon thuis met de kerstdagen, dus lekker een warme trui aan. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:12. |