![]() |
Sta jij altijd naast of op de dansvloer?
Ik doe het allebei, als ik zin heb :)
|
Gezien mijn (gebrek aan) talent zou ik er naast moeten staan, maar soms vergeet ik dat. :(
|
Citaat:
|
Dat hangt ervan af. :p
|
als ik in een dansgelegenheid ben (disco, danscafe, dansfeest, zoiets), dans ik ook. Anders kan ik beter weer naar huis gaan, niet?
|
Erop natuurlijk. :cool:
|
Als de dansvloer nog leeg is drink ik nog lekker een biertje aan de bar :o
|
Citaat:
|
Op
|
Altijd erop, behalve als ik drinken aangeboden krijg.
Ik kan niet dansen, maar dat geeft niets, want er zijn altijd mensen die nog lelijker dansen. |
Op! Behalve om even wat te drinken en af te koelen :D
|
allebei
Het kan me weinig schelen dat ik niet kan dansen voor lul staat doen we allemaal wel. Maar sosm is het oko leuk om met een drankje naar de dansende mensen te kijken, |
Beide, maar ik sta ook graag stil op de dansvloer.
|
Ik hou van dansen, dus als ik me in ruimtes begeef waar een dansvloer is, dan sta ik erop, ja.
|
Er naast.
|
ik ben meestal zo wasted dat ik een beetje overal langs zweef :p
|
Erop, ik vind het altijd zo'n dom gezicht als iedereen schaapachtig vanaf de kant zit te kijken. Wat maakt het uit als je eens lekker uit je dak gaat, niemand zal je er later op aanspreken. :)
|
Op. Altijd. :cool:
Al heb ik gemerkt dat ik de laatste tijd meer een kroegtype aan het worden ben. :( |
Zodra er een paar mensen op staan, doe ik mee :D
En dan dans ik ook de hele nacht door, want als je gaat zitten wordt je sneller moe (n) |
Citaat:
en ik moet vaak even op gang komen, ik ben aan het eind van de avond veel uitbundiger in mijn dansen dan aan het begin :o |
wisselt
|
Citaat:
|
Op (y) Zeker als ik met iemand van de dansacademie uitga :)
|
Citaat:
|
Erop. Het kan me niet zoveel schelen dat ik niet kan dansen enzo, maar ik maak wel lol hoor! En ik word al helemaal hyper als ik drank op heb :D
|
Erop. Ofcourse. MAar niet in mn eentje;)
|
ik dans die vloer kapot ;l
|
Ik dans eigenlijk nooit, behalve als ik echt ver heen ben!
|
ik sta liever met een biertje langs de kant, maar als ik echt wasted ben dan wil ik nog wel eens een poging doen.
|
Citaat:
|
Er op uiteraard, maar ik kan ook genieten van het kijken naar mensen met ik-heb-geen-gevoel-voor-ritme danspasjes
|
Ik sta meestal op een podium de muziek te verzorgen voor de mensen die op of naast de dansvloer staan
|
Citaat:
|
Op. Waarom ga ik anders naar een dansgelegenheid?
|
Ik sta altijd OP de dansvloer. :cool:
|
Naast, ik heb een gruwelijke hekel aan dansen en een nog grotere hekel aan mensen die je per se de dansvloer op willen krijgen. Ik vermaak me prima, zolang ik er maar naast sta.
|
Meestal halverwege 't podium. Op de traptreden zeg maar, waar de leuke mensen staan. De breezerkutten en lonsdalefiguren staan meestal op het podium en daar wil ik me niet tussen begeven, maar ik wil wel de mensenmassa kunnen bekijken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb eergister nog stijl gedanst ^^
|
Hangt er ook van af: Welke muziek, wie en met hoeveel ze op de dansvloer zijn, hoeveel ik gedronken heb :D , mn humeur, met wie ik daar ben, enz...
|
Wat uitgaan betreft: beiden, soms even lekker bewegen, maar soms (vaker eigenlijk) gewoon wat langs de kant staan.
Wat echt dansen zoals stijldansen betreft: Ernaast, vind daar geen zak aan. |
Ik sta niet eens bíj een dansvloer, laat staan erop.
|
Afwisselend.
|
Scheelt eraan met wie ik ben, maar meestal dansen! :)
|
op!
|
Erop, ook al kan ik niet dansen :)
|
Als het even kan erop, dansen is voor mij echt geweldig!
|
Bij de voetbalclub ben ik gebobadeerd tot entertainer:P
Dus staa op de bar stoelen en tafels Maar dan moet ik eerst wel wat alcoholische versnaperingen hebben gehad :D :D |
Ik ben over het algemeen niet in de buurt van een dansvloer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56. |