![]() |
Stel dat jij een model zou zijn,
waarvoor zou jij dan willen modelleren (taalpuristen, klopt dit of kan dit alleen mbt schilderen?)?
Zou jij op de catwalk willen lopen voor Dior of liever het gezicht zijn van een nieuw parfum? Heb je voorkeur qua merken of ontwerpers? Zou jij het liefst als 'surfbabe' model staan voor bijvoorbeeld roxy of bijvoorbeeld voor carhart? Het nieuwe gezicht van de H&M, zodat de halve wereld jou kent? Ik zou het gezicht willen zijn van een nieuw parfum, het liefst van Chanel maar Moschino trekt mij ook wel (mits het een zware, donkere geur is). Wat jullie? |
Er is een hype ontstaan rond het woord taalpurist hier op het forum..
|
ik zou editorials willen doen het liefst voor Vogue en Nylon (y) en het lijkt me ook fijn om voor McQueen en Zac Posen te lopen !
|
Citaat:
|
Een parfum reclame op tv lijkt me leuk omdat die vaak een mooie sfeer hebben.
|
en als we toch gek doen :) dan wil ik wel op een billboard op Times Sqaure hangen maar dan wel onherkenbaar
|
ik zou lopen voor het huis dat de grootste bergen coke backstage heeft liggen (y) verder hoeft het niet zo nodig.
|
Modelleren is juist.
En nu ga ik even roken en terwijl ik dat doe denk ik na over wat ik eens ontopic zal zeggen. |
Citaat:
Ik zou wel zo'n suf Neckermanmodel willen zijn met noeste stoppels en een lelijke leren jas en een broek aan die je vanaf de knieen kan afritsen. |
Als ik model zou kunnen zijn...
Dan liefst toch een fotomodel. De catwalk spreekt me echt niet aan. Zelfs merken of producten lijken me geen echt grote rol te spelen, alhoewel ik eerder zou kiezen voor een spannend jeansmerk, dan voor en campagne van een grote bank. Het interesseert me ook niet zoveel om in de boekskes te staan, ik wil gewoon op hele grote billboard verschijnen in hele grote steden, en op die manier gezien worden door mensen die zich in de spits naar of van hun werk haasten. En als merels dan toch ook model is, wil ik gerust met haar op een Chanel-billboard staan. |
Het moet wel een geur zijn die ik zou gebruiken en geen vrolijke poster met lichte kleuren. Geen reclame zoals die van be delicious van dkny of een geur zoals light blue. Het liefst uitgebracht rond de herfst en heel opvallend. Ik zou dan juist wel blond willen zijn met lichte of donkere grote ogen, dat maakt niet, maar wel een donkere achtergrond en een zwoele sfeer die romantisch is maar wel een een béétje seks uitstraalt.
|
nudie (y) .
|
Ik zou wel een uitgehongerd cokemodelletje willen zijn dat op de catwalk paradeert om backstage weer om te vallen. (y)
En dan wel hele coole outfits natuurlijk, mooie jurkjes enzo. |
Citaat:
Ik zou voor een make-up merk willen modelleren en dan heel mooi opgemaakt worden. |
Ik zou wel een photoshoot willen doen in hitsige kledij voor een hitsig blad (y).
|
ik zou t niet willen zijn, lijkt me geen reet aan
|
Catwalkmodel voor oa. Miu Miu, J. Lindeberg, Neil Barrett, Gucci en ook wel voor Dior. En dan slechts het spul wat ik daadwerkelijk mooi vind.
|
Voedingssupplementen outfits en gear mbt workout.
|
Citaat:
|
Fotomodel voor D&G of voor Benneton & Sisley want dan sta ik op dolle foto's :cool:
|
Sisley jaa (l) die heeft altijd modellen met een fuck me blik (y)
|
ik zou in een reclame voor hertog jan willen zitten gewoon als mezelf en dan een onuitputtelijke lading hertog vragen als vergoeding, net zoals Barney ooit een lifetime suply of Duff krijgt :cool:
|
Citaat:
!Die staan nu geil naar me te kijken (heb ze opgehangen) |
ik vind de foto waarop die gast op zijn kont geslagen wordt leuk :)
en de tiet foto (y) |
|
(l)
|
Catwalk, op de catwalk word je niet zo met je zelf geconfronteerd, als je fotomodel bent is het normaal dat je na de shoot je foto's ziet, kan ook leuk zijn natuurlijk.
Op een catwalk is het ook gezelliger, backstage kun je dan leuk doen met de andere mensen, als fotomodel sta je er vaak alleen voor (behalve fotograaf, licht, opdrachtgever etc. dan). |
Als ik model zou zijn, dan voor een merk als carharrt, boxfresh etc.
Of model voor een kapper, lekker frutten aan je haar (y) |
Ik ben al model zz.
|
iets waar ik in zo weinig mogelijk tijd, zoveel mogelijk geld mee verdien. op de foto gaan voor een juwelier ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor Trouble van Boucheron (parfum), en dan niet de chique maar de trashy versie met warrig haar en rode lippenstift.
|
Ik weet het al, ik zou wel een zwart model willen zijn en allemaal van die Gangsta-wear willen showen. :cool:
|
Ik zou wel in een reclamespotje van Cacharel te zien willen zijn. <3
|
ik zou wel op de catwalk willen want ik beschik over een powerwalk van heb ik jou daar :mad:
maar ik ben met mijn 1.58 meter natuurlijk totaal ongeschikt voor die mode, hoewel ik wel modellenmaten heb ( maar in verhouding met mijn lengte is dat dus een normaal postuur :confused: ) ik zou ook wel make-upmodel willen zijn want ik heb een goeie huid. Maar dan wel ik wel enkel en alleen smokey eyes, geen groen of paars of blauw rond mijn ogen, dikke snikkel. |
het liefst bij chanel:)
|
Laat mij maar in vage reportages staan voor Quiksilver of Billabong. (y)
|
World peace man, world peace.
|
Citaat:
Roxy, Billabong, Burton o.i.d. en ik weiger te modelleren met/voor bont. |
Ik zou niet de catwalk opwillen, doe mij dan maar voor een leuk merk, gsus ofzo.
hihi ik ken het dochtertje van medeoprichter en hoofdontwerper van Gsus :bloos: |
gsus (n) .
|
ik vind gsus wel oke. maar ik zou geen model willen zijn
|
ik vind Gsus dus ook wel gaaf :cool:
|
al hebben ze ook hele sletterige lelijke dingen.. maar die gsus winkel in de kammenstraat vind ik wel leuk.
|
de kleuren van gsus :| en de kleding ziet er zo synthetisch uit (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
sowieso het gehele merk. |
volgens mij zijn ze er niet op vooruit gegaan :confused:
|
ik vind die winkel in de kammenstraat leuk (y)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34. |