![]() |
Kerstverlanglijstje
En wat willen jullie van de kerstman :o ?
|
>>> Feestdagen.
|
Citaat:
|
Jullie hebben gelijk, sorry :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kom maar op met die verlanglijstjes :D
|
Ik heb een Nederlandse en een Zeeuwsche vlag gevraagd voor als decoratie op m'n kamer :o
Verder een beetje mooie benzine aansteker en zo'n flesje met aanstekerbenzine. Ik ben snel tevreden :o |
Het liefste gewoon geld. :p
|
- Kleren
- Oorbellen - Een spongebob toast-rooster (zag ik bij de blokker!) <3~ - Riem |
Het interesseert me eigenlijk geen kloot wat ik krijg voor kerstmis, want als ik ergens geen waarde aan hecht... Maargoed;
>> Er zijn een paar cd's die ik graag zou willen hebben >> Bij m'n vriend zijn >> Nog steeds de beruchte borstels >> Mooie foto's van de dingen waar ik gek op ben. >> Nieuw leren halster >> Mijn broer met kerstmis hier >> Nieuwe poster(s) voor op m'n kamer >> KWPN dressuurdekje voor m'n wedstrijden. :d http://divoza.com/isroot/DivozaStore...97/w_35016.jpg |
Wij doen niet aan cadeautjes met kerst.
|
Een koptelefoon.
|
Niets, cadeautjes behoor je met Sinterklaas te krijgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet het nog niet, ik werk en kan daardoor genoeg kopen (ben geen student dus ik heb geen vaste kosten, alleen maar wat luxe-dingen ;) ) Ik klink verwend, ik weet nog niet wat ik wil krijgen :/.... |
gratis grote beurt + kapotte onderdelen vervangen
gratis tanken :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Van die pedo hoef ik niets. :) |
Ik geloof niet dat wij kerst gaan vieren met kado's. Nou ja, mn moeder wilde wel een spel kopen voor mn zus, maar daar profiteren we allemaal van. En mn ouders krijgen fotos van ons, maar dat is meer omdat ze 25 jaar getrouwd zijn.
|
Aangezien mijn telefoon het begaf vlak voor sinterklaas, heb ik een nieuwe telefoon gekregen van de Sint in samenwerking met de Kerstman (volgens mijn moeder:o )... ik krijg dus niks met kerst, maar dat vind ik helemaal niet erg eigenlijk.
Ik vind het aan de andere kant eigenlijk ook wel weer jammer, want pakjes staan altijd zo gezellig onder de boom. Ja, mn broer heeft ook al iets van de sint en kerstman gekregen :D. Maar ik denk dat ik voor iedereen nog even iets kleins koop en dat zal mn moeder ook wel weer doen :p. |
pfff.. m'n ouders willen mij nog iets geven van rond de 10 euro.. omdat mijn zusje anders iets duurders heeft en dat willen ze niet :rolleyes:
Iemand een id wat ik kan vragen, ik weet niets en mijn ouders ook niet :o |
Ik wil Sinterklaas blijven vieren, en meestal krijgen we met Kerst iets kleins
|
Citaat:
Citaat:
|
Deze oorbellen:
http://www.kijkshop.nl/online/images.../KS104284b.gif En verder moet ik nog twee kadootjes tussen vijf en tien euro bedenken maar ik weer eigenlijk niets. |
Met Kerst kan je enkel dingen verlangen, die je niet kan kopen bij een willekeruige groothandel of speciaalzaak.
|
Citaat:
|
- Mario Kart DS
|
Citaat:
Mijn ouders doen met kerst niet aan cadeautjes, die doen het idd bij Sinterklaas. Bij mijn schoonouders komen er wel cadeautjes bij kijken (terwijl zeker mijn schoonmoeder kerst ook wel ziet als wat het in werkelijkheid is). Ik heb vooral 'nuttige dingen' gevraagd. |
Och, ik kan zo van alles verzinnen wat ik graag zou willen krijgen, maar ik krijg het toch niet. :o :p
Nee, wij doen ook niet aan kerstcadeautjes. |
Citaat:
|
- laptop
- chinees zwaard - fotocamera |
Citaat:
[/B][/QUOTE] Mja, dat weet ik ook wel. Bij ons is het ook gewoon samen eten, maar dan ongezelliger dan normaal. Nou ja, iedereen probeert te doen alsof het gezellig is:| Ik vind het gewoon zonde als je met kerst cadeautjes doet, want dan gebeurt dat meestal niet bij Sinterklaas en dat is jammer, want dat vind ik echt het leukste feest dat er is. Bovendien slaat het nergens op, want de kerstman is een afgeleide van Sinterklaas, dus dan zit je gewoon een afgeleide van iets te vieren terwijl je ook het oorspronkelijke kan doen:o |
ja, god, ik weet t niet! ik moet nog n verlanglijstje maken, maar, ik ben al tevree :( m'n broer vraagt n iPod, maar dat hoef ik niet eens eigenlijk. m'n mp3-speler van 128mb works fine. ANY IDEAS voor dit fucking luxeprobleem? :bloos:
|
- Oorverwarmers :bloos:
- enkele boeken |
Citaat:
|
De namen lijken in ieder geval wel op elkaar.
Santa Claus(e?). Sinterklaas. Daarnaast is Kerst gewoon een Germaans - of iets dergelijks - feest. |
Ik krijg niets voor kerst (ja, wel een pianoboek met kerstliedjes :D), want ik ben een paar dagen ervoor jarig. :p
|
Citaat:
De cadeautjes met kerst komen niet van de kerstman, bij ons niet iig. :p Die komen van de mensen om je heen. Ze liggen ook niet onder de kerstboom. Het heeft meer weg van een soort gezamelijke verjaardag zonder jarige oid. En Sinterklaas vier ik ook. Alleen dan met 'de andere kant' van de familie. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We hadden wel een kerststalletje voor de leuk, maar de hond heeft op Jezus lopen kauwen, die is nu dus misvormd :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36. |