![]() |
Hoe kom jij het lekkerst klaar?
Gewoon nieuwsgierigheid naar hoe jullie over het algemeen het lekkerst klaarkomen tijdens de seks :) Zweer jij bij penetratie, lig jij wild te kronkelen tijdens het betere handwerk of ga jij compleet uit je dak tijdens een mondsessie?
Onder het mom van TS begint: Zelf kan ik het lekkerst klaarkomen tijdens de penetratie. En dan het liefst als ik bovenop zit, hem stevig vast kan houden en we helemaal in elkaar op kunnen gaan. Intiem contact is voor mij heel belangrijk wil ik een goed orgasme kunnen bereiken. En dat ervaar ik dus het meeste tijdens de penetratie, daar kan ik echt helemaal in op gaan :) |
tijdens diepe penetratie na een lange periode aan 1 stuk doorraggen
|
Ook tijdens penetratie. Het liefst ik onder, dan voel ik zn lul beter. En dan onze lichamen zo dicht mogelijk tegen elkaar aan, hmmm :)
Oh en dan vooral het moment dat we allebei net tegelijk zijn klaargekomen: hij helemaal in love en verzadigd mij kusjes aan het geven. |
Ik geniet van alles, maar mondwerk is het leukste voor een orgasme. :)
|
Mondwerk!
|
mond en handwerk om klaar te komen, maar gewoon seksen vind ik ook heel erg lekker :D
|
Citaat:
|
vind 't moeilijk om te kiezen tussen handwerk en penetratie..normaal gesproken hou ik meer van penetratie maar ben nog nooit zo goed gevingerd als door mn vriend..moeilijke keus..kan 'm ook niet maken, hihi
|
Allemaal lekker, op een andere manier dus. Maar penetratie is gewoon het tofst, al was het alleen maar omdat niet iedereen dat lukt :P
|
Citaat:
|
ben nog nooit klaargekomen van sex
dus dan wordt het vanzelf, eigen handwerk |
Ik heb eigenlijk niet zoveel voorkeur. Beginnen met mondwerk, dan een combinatie van mond- en handwerk en dan de echte afsluiter tijdens de penetratie. :bloos:
|
Uit de penis.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een arm in
Mijn darm Is wel plezant |
Rusty Trombone
:o |
Citaat:
|
Het lekkerst is het om klaar te komen door orale seks (doorgaan tot het einde vergroot daarbij het genot!)
Het fijnst is het om samen door penetratie klaar te komen wat de laatste tijd behoorlijk goed lukt. |
Citaat:
|
Mond-/handwerk combi
|
Citaat:
|
Ben ik toch benieuwd waarom zoveel mensen oraal zeggen.
|
mond/handwerk, want penetratie is pas 1x gelukt :( weet nie hoe ut komt, maar als we ut een x onder de knie krijgen denk de penetratie dan...
|
Citaat:
|
vaginaal of anaal (y)
|
Mondwerk is gewoon super om mee klaar te komen:D. vooral als mn vriendin er de tijd voor neemt, en er zelf ook helemaal in opgaat.. ah geweldig:D. Beter dan dat kan het gewoon never worden (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik vind het wel een gedoe, maar het is het oefenen zeker waard :p Maar wel elke keer een kutgevoel als het NET niet lukt. Heel frustrerend. |
Citaat:
Citaat:
Standjes waarmee je de clitoris ook stimuleerd (Y) |
Citaat:
bedoel je dan dat bij het standje de clitoris gestimuleerd moet worden met de hand of dat door het standje de clitoris wordt gestimuleerd? |
Citaat:
Niet tegelijk :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
want ik wil ooowwkkk ..... :p |
Klaarkomen door penetratie is toch echt een heel ander soort hoogtepunt dan die door clitorale stimulatie.
Zefs al doe je beiden tegelijk, dan nog ligt het zwaartepunt soms meer op het clitorale gedeelte, en soms meer op het vaginale. Ik kan dat niet zelf beslissen, dat doet mijn lichaam voor me. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mondwerk als begin, daarna rustig aan opbouwen met als hoogtepunt penetratie :)
|
OT:
in de desbetrefende vrouw's vagina. niet er overheen niet ergens anders. :cool: |
ik heb het een keer stoned gedaan(Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe kom je het lekkerst klaar, ik heb het een keer stoned gedaan :P Het is laat hehe sorry :) |
Met liefde.
|
Citaat:
Man gaat bovenop. Zij doet daarna haar benen bij elkaar onder de zijne. Hij doet ze daarna uit elkaar en gaat op zijn knieën rusten. Zij houdt haar benen stijf tegen elkaar en hij gaat iets hoger liggen terwijl hij in haar blijft. Nu komt hij dichter langs haar clitoris. En als hij het iets vloeiender vanuit zijn heupen kan doen dan stimuleert hij haar clitoraal en vaginaal. Het lijkt dan net alsof hij haar afrijdt ipv zij die bovenop zit. Heerlijk standje, kan het je aanraden. ;) |
mond- en handwerk... tijdens penetratie kan ik niet klaarkomen :confused: maar vind het wel fijn
|
Handwerk, snelst en makkelijkst. Penetratie ook wel, maar ben soms te ongeduldig ervoor.
|
Handwerk
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:59. |